دعوای SEC در مورد XRP «بسیار خوب پیش رفته است» – Altcoins Bitcoin News

[ad_1] مدیر عامل آزمایشگاه ریپل می گوید که شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه او و شرکتش در مورد XRP “بسیار خوب پیش رفته است.” او تاکید کرد: «این مورد نه فقط برای ریپل، بلکه برای کل صنعت کریپتو در ایالات متحده مهم است.» نظرات مدیر عامل Ripple در مورد SEC

کد خبر : 194411
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
دعوای SEC در مورد XRP «بسیار خوب پیش رفته است» – Altcoins Bitcoin News

[ad_1]

مدیر عامل آزمایشگاه ریپل می گوید که شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه او و شرکتش در مورد XRP “بسیار خوب پیش رفته است.” او تاکید کرد: «این مورد نه فقط برای ریپل، بلکه برای کل صنعت کریپتو در ایالات متحده مهم است.»

نظرات مدیر عامل Ripple در مورد SEC Suit Over XRP

براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل Ripple، در جریان یک گفتگوی آتش نشانی در اجلاس هفته بلاک چین در پاریس، در مورد شکایت SEC در مورد فروش XRP بحث کرد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در دسامبر 2020 از ریپل، گارلینگ هاوس و یکی از بنیانگذاران کریس لارسن به دلیل فروش XRP شکایت کرد که به گفته سازمان نظارت بر اوراق بهادار، یک پیشنهاد امنیتی ثبت نشده است. ریپل با تاکید بر اینکه XRP یک امنیت نیست، یافته‌های SEC را رد کرده است.

Garlinghouse به اشتراک گذاشت:

دعوای قضایی بسیار خوب پیش رفته است، و بسیار بهتر از آن چیزی است که در حدود 15 ماه پیش شروع شد.

با این حال، او خاطرنشان کرد که “چرخ های عدالت به آرامی حرکت می کنند.” در نوامبر سال گذشته، گارلینگ هاوس گفت که انتظار دارد این شکایت در سال جاری به پایان برسد. او در آن زمان گفت: «با وجود روند کند قضایی، ما شاهد پیشرفت بسیار خوبی هستیم.

در اوایل این هفته، یک قاضی حکم داد که SEC نمی‌تواند محتوای ایمیل‌هایی را ویرایش کند که ادعا می‌کنند تضاد منافع در مورد نحوه برخورد رگولاتور اوراق بهادار با XRP و سایر توکن‌های رمزنگاری از جمله اتر (ETH) نشان داده می‌شود.

گارلینگ هاوس خاطرنشان کرد که ریپل علیرغم شکایت جاری در حال رشد است. او در روز پنجشنبه گفت: “ما در حال رشد بی سابقه ای هستیم.” در ماه ژانویه، او گفت که ارزش ریپل به 15 میلیارد دلار افزایش یافته است، و تاکید کرد که وضعیت مالی شرکتش با وجود شکایت در مورد XRP قوی‌ترین است.

گارلینگ هاوس همچنین در گفتگوی آتش نشانی توضیح داد که اگر ریپل شکایت علیه SEC را ببازد، اکثر توکن‌هایی که در صرافی‌های ارزهای دیجیتال معامله می‌شوند به طور مشابه اوراق بهادار تلقی می‌شوند و باید در رگولاتور ثبت نام کنند. مدیر اجرایی با تاکید بر فریاد زد: “این هزینه است، این اصطکاک است.”

اگر XRP را به‌عنوان امنیت ریپل تعیین کنید، باید هر شخصی که XRP دارد را بشناسیم… این یک الزام SEC است. شما باید همه سهامداران خود را بشناسید. این امکان وجود ندارد.

مدیر اجرایی با اشاره به اینکه اگر SEC با موفقیت XRP را به عنوان یک امنیت طبقه بندی کند، این مورد مهم است، نه فقط برای ریپل، بلکه برای کل صنعت کریپتو در ایالات متحده مهم است. “این واقعا برای ارزهای دیجیتال در ایالات متحده منفی خواهد بود.”

برچسب ها در این داستان

براد گارلینگ هاوس، کریس لارسن، دعوی حقوقی، ریپل، آزمایشگاه ریپل، دعوای ریپل، فروش xrp، SEC، دعوای دوم، دعوای دوم ریپل، ثانیه xrp، ارائه اوراق بهادار، امنیت ثبت نشده، XRP، دعوی قضایی xrp، xrp sec، امنیت xrp، xrp امنیت ثبت نشده

آیا فکر می کنید ریپل در دعوای حقوقی علیه SEC پیروز می شود و XRP یک امنیت در ایالات متحده محسوب نمی شود؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.