دعوای دادگاه پری با نگهداری بیش از 2000 پرونده از بازرسان ترامپ

[ad_1] واشنگتن پست (رویترز) – واشنگتن پست روز شنبه گزارش داد که نبرد دادگاه یک نماینده جمهوری خواه کنگره برای محافظت از سوابق تلفن همراهش باعث شده است که بازرسان فدرال نتوانند بیش از 2200 سند را در تحقیقات خود درباره تلاش های دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای لغو نتیجه انتخابات 2020 بررسی

کد خبر : 325167
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۵۱
دعوای دادگاه پری با نگهداری بیش از 2000 پرونده از بازرسان ترامپ

[ad_1]

واشنگتن پست (رویترز) – واشنگتن پست روز شنبه گزارش داد که نبرد دادگاه یک نماینده جمهوری خواه کنگره برای محافظت از سوابق تلفن همراهش باعث شده است که بازرسان فدرال نتوانند بیش از 2200 سند را در تحقیقات خود درباره تلاش های دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای لغو نتیجه انتخابات 2020 بررسی کنند.

این روزنامه پیوندهایی را به نظرات قبلی مهر و موم شده قاضی منطقه ای ایالات متحده، بریل هاول، قاضی ارشد ناحیه کلمبیا، منتشر کرد که دریافت که “منافع عمومی قدرتمند” بر نیاز تاکید شده اسکات پری، نماینده جمهوری خواه به رازداری بر اساس قانون اساسی ایالات متحده، برتری دارد.

پری – یکی از متحدان ترامپ که به انتشار ادعاهای دروغین مبنی بر دزدیده شدن انتخابات 2020 از طریق تقلب گسترده در رای گیری کمک کرد – از تابستان گذشته که توقیف شد، تلاش کرده است تا از بازبینی محتویات تلفن همراهش توسط وزارت دادگستری جلوگیری کند.

قانونگذار معتقد است که محتویات تلفن همراه او تحت یک ماده قانون اساسی که به اعضای کنگره در برابر دعاوی مدنی یا پیگرد کیفری برای اقدامات ناشی از وظایف قانونی آنها مصونیت می دهد، محافظت می شود.

رفتار پری به دلیل نقش برجسته ای که پری در حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره ایالات متحده توسط هزاران نفر از حامیان ترامپ که تلاش می کردند کنگره را از تایید جو بایدن، دموکرات جو بایدن ممانعت کنند، تحت نظارت دفتر بازرس ویژه جک اسمیت است. پیروزی در انتخابات

تحقیقات کمیته 6 ژانویه مجلس نمایندگان ایالات متحده در سال گذشته نشان داد که پری در هفته های قبل از حمله به طور مکرر با مقامات کاخ سفید ترامپ در تماس بوده است.

روز پنجشنبه، وکیل پری از دادگاه استیناف خواست حکم دادگاه بدوی هاول مبنی بر اینکه ارتباطات او در «حوزه قانونی قانونی نیست» را لغو کند. یک وکیل وزارت دادگستری از هیئت قضایی خواست تا تلفن همراه او را در اختیار بازرسان قرار ندهند.

هاول به پری دستور داده بود که 2055 پیامک اس ام اس، ایمیل و ضمیمه از 2219 سند موجود در تلفن او را پس از اینکه به این نتیجه رسید که آنها فقط به صورت اتفاقی به وضعیت او به عنوان یک قانونگذار مربوط می شوند و نقش اصلی آن را به عنوان عضوی از کنگره ندارند، تحویل دهد.

او گفت که پری به دنبال محافظت از “تفکرات تصادفی با افراد خصوصی” و همچنین “بحث‌های سیاسی با وکلای کمپین ریاست جمهوری” و “قانون‌گذاران ایالتی در مورد جلسات شنیداری در مورد تقلب احتمالی در انتخابات محلی” بوده است.

(گزارش توسط دیوید مورگان؛ ویرایش توسط دانیل والیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.