دعوای جنجالی بریتنی اسپیرز و سام اصغری در رستوران! + عکس

هوشمند نیوز – سولماز محمدی؛ بریتنی اسپیرز در رستورانی در  وودلند هیلز  لس آنجلس  دچار فروپاشی روانی شد که این اتفاق باعث دلخوری سام اصغری شد. دعوای بریتنی اسپیرز و سام اصغری در رستوران  چند مشتری رستوران گوشی‌ تلفن همراه خود را بیرون آورده و از بریتنی اسپیرز و سام اصغری  عکس و فیلم گرفتند. بریتنی سعی می‌کند

کد خبر : 307032
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
دعوای جنجالی بریتنی اسپیرز و سام اصغری در رستوران! + عکس


هوشمند نیوز – سولماز محمدی؛ بریتنی اسپیرز در رستورانی در  وودلند هیلز  لس آنجلس  دچار فروپاشی روانی شد که این اتفاق باعث دلخوری سام اصغری شد.

دعوای بریتنی اسپیرز و سام اصغری در رستوران

 چند مشتری رستوران گوشی‌ تلفن همراه خود را بیرون آورده و از بریتنی اسپیرز و سام اصغری  عکس و فیلم گرفتند. بریتنی سعی می‌کند صورتش را با یک منو بپوشاند اما  رفته رفته بیشتر ناراحت شد و شروع به فریاد زدن و گفتن حرف‌های نامفهوم کرد که باعث شد همسرش آنجا را ترک کند. بریتنی هم چند لحظه بعد آنجا را به همراه محافظش ترک کرد.

بیماری بریتنی اسپیرز چیست؟

این ستاره دنیای موسیقی در سال ۲۰۲۱ فاش کرد که به اختلال دوقطبی مبتلاست. او در طول ۱۳ سالی که تحت سرپرستی پدرش، جیمی اسپیرز بود کنترل بسیاری از امور زندگی شخصی و حرفه‌ای خود را به دست نداشت و برخلاف میل خود دارو مصرف می‌کرد. این قیومیت در نوامبر ۲۰۲۱، پس از یک نبرد دادگاهی پایان یافت. بریتنی که سه بار ازدواج کرده از این که چگونه تقریبا تمامی جنبه‌های زندگی‌اش تحت کنترل پدرش بوده شکایت داشت.  اختلال دوقطبی یک وضعیت سلامت روان است که در صورت ابتلا به آن، خلق و خوی فرد به‌طور قابل توجهی بالا و پایین می‌رود.

ماجرای آشنایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز

سام در یکی از موزیک ویدئوهای بریتنی به نام “Slumber Party” نقش مقابل بریتنی را بازی می کرد. بریتنی اسپیرز  درباره نحوه آشنایی شان این طور توضیح می دهد:

“داشتیم صحنه ای رو فیلمبرداری می کردیم که باید از سرسرا می گذشتم و در رو باز می کردم تا وارد اتاق بشم. با هم منتظر نشسته بودیم و نزدیک ۲۰ دقیقه منتظر بودیم. تقریباً میشه گفت راه دیگه ای نداشتیم جز اینکه با هم منتظر بمونیم؛ بنابراین یک جورهایی مجبور شدیم با هم، هم صحبت بشیم…” لازم به ذکر است که رابطه بریتنی و سام بلافاصله بعد از این کلیپ آغاز نشد. بریتنی در مصاحبه رادیویی خود در اوایل سال ۲۰۱۷ تایید کرد که سام در همان زمان شماره خود را به او داده بود اما بریتنی تا پنج ماه بعد به سام زنگ نزده تا اینکه یک روز شماره او را در کیفش پیدا می کند. 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.