دشواری استخراج بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است، شبکه چاپ بزرگترین افزایش هدف گذاری مجدد در سال 2022 – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] دشواری استخراج بیت کوین در 10 اکتبر به بالاترین حد خود رسید، که به این معنی است که استخراج دارایی رمزنگاری پیشرو دشوارتر از همیشه است. پس از کاهش سختی در 27 سپتامبر، سختی استخراج شبکه 13.55 درصد در ارتفاع بلوک 758016 افزایش یافت زیرا بیشترین افزایش سختی ثبت شده در سال جاری را

کد خبر : 265702
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
دشواری استخراج بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است، شبکه چاپ بزرگترین افزایش هدف گذاری مجدد در سال 2022 – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

دشواری استخراج بیت کوین در 10 اکتبر به بالاترین حد خود رسید، که به این معنی است که استخراج دارایی رمزنگاری پیشرو دشوارتر از همیشه است. پس از کاهش سختی در 27 سپتامبر، سختی استخراج شبکه 13.55 درصد در ارتفاع بلوک 758016 افزایش یافت زیرا بیشترین افزایش سختی ثبت شده در سال جاری را به ثبت رساند.

اکنون کشف پاداش بلاک بیت کوین 13.55 درصد دشوارتر است، زیرا مشکل ماینینگ شبکه به 35.61 تریلیون رسیده است.

پنج روز پیش، نرخ هش بیت کوین با افزایش 321.15 اگزاهش در ثانیه (EH/s) در ارتفاع بلوک 757214 به بالاترین حد تاریخ (ATH) رسید. در حالی که هش ریت بسیار بالاتر بوده است، سرعت یافتن بلاک ها کمتر از ده دقیقه در هر بازه زمانی بوده است. هنگامی که بلاک ها سریعتر از حد معمول استخراج می شوند، پس از استخراج 2016 بلوک، تنظیم سختی شبکه با افزایش سختی مجددا هدف گذاری می شود. اگر بلوک ها در طول دوره 2016 بلوکی (دو هفته) خیلی آهسته کشف شوند، برعکس است و دشواری کاهش می یابد.

دشواری استخراج بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است، شبکه چاپ بزرگترین افزایش هدف گذاری مجدد در سال 2022
آخرین 11 درجه سختی ماینینگ از 25 می 2022 یا ارتفاع بلوک 737856 مورد هدف مجدد قرار گرفته است.

پس از ضربه زدن به هش ATH در 5 اکتبر، زمان های بلاک سریعتر از میانگین ده دقیقه ای باقی ماند و در 9 اکتبر، فواصل بلاک ها 7:65 دقیقه پخش شد. در زمان نگارش مقاله، حتی پس از آخرین افزایش سختی، زمان تولید بلاک بیت کوین حدود 8.7 دقیقه است. علاوه بر این، هش ریت فعلی پس از تغییر سختی حدود 244.03 EH/s است. طبق سوابق، افزایش 13.55 درصدی افزایش قابل توجه و بزرگترین افزایش در سال 2022 تاکنون بود، زیرا دومین افزایش بزرگ (9.32 درصد) در 20 ژانویه 2022 اتفاق افتاد.

دشواری استخراج بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است، شبکه چاپ بزرگترین افزایش هدف گذاری مجدد در سال 2022
دشواری فعلی بیت کوین در 10 اکتبر 2022.

آخرین افزایش سختی شبکه را به بالاتر از حد سختی قبلی که در 13 سپتامبر در 32.05 تریلیون ثبت شده بود رساند. امروز، پس از هدف گذاری مجدد، دشواری فعلی 35.61 تریلیون است و تا دو هفته آینده در این پارامتر باقی خواهد ماند. در حال حاضر، برترین استخر ماینینگ در دوشنبه، 10 اکتبر، Foundry USA است که 29.22 درصد از کل هش ریت شبکه را در اختیار دارد. Foundry تقریباً 75.87 EH/s به بلاک چین BTC اختصاص داده است و استخر 149 بلوک از 510 بلوک یافت شده در سه روز گذشته را کشف کرده است.

Antpool دومین استخر بزرگ ماینینگ با 20.39 درصد هش ریت جهانی یا تقریباً 52.95 EH/s است. استخر استخراجی که توسط Bitmain مدیریت می شود، Antpool، 104 بلوک از 510 بلوک کشف شده در سه روز گذشته را کشف کرده است. آمارها نشان می دهد که امروزه 12 استخر استخراج شناخته شده وجود دارد که هش SHA256 را به زنجیره BTC اختصاص می دهند. هش‌ریت ناشناخته، که به‌عنوان ماینرهای مخفی شناخته می‌شود، روز دوشنبه 5.09 EH/s یا 1.96 درصد از کل هش‌ریت ثبت‌شده را دریافت می‌کند. از 510 بلاک پیدا شده در 72 ساعت، هش ناشناخته ده پاداش بلوک را پیدا کرد.

با قیمت بسیار پایین بیت کوین، استخرهای استخراج این شبکه در میان بالاترین درجه سختی ثبت شده در بیش از 13 سال درآمد کمتری دارند. قبل از آخرین تغییر، درآمد ماینینگ به ازای هر پتاهاش در ثانیه (PH/s) حدود 80 دلار در هر PH/s بود و امروزه به 70 دلار در هر PH/s رسیده است. با 0.12 دلار در هر کیلووات ساعت (کیلووات ساعت)، تنها سه مدل دکل ماینینگ سودآور هستند و با 0.07 دلار در هر کیلووات ساعت هزینه برق، تقریباً 35 مدل ماینینگ امروز سودآور هستند.

برچسب ها در این داستان

13 درصد افزایش، بلوک های 2016، تمام زمان ها، Antpool، ATH، Binance Pool، استخراج بیت کوین، استخراج بیت کوین، تغییرات، دشواری، تغییر دشواری، تغییرات دشواری، دوره های دشواری، Exahash، F2Pool، Foundry USA، Hashpower، Hashrate، Hashrates، افزایش، استخراج، استخراج بیت کوین، استخرهای استخراج، ترهاش، ویا بی تی سی

نظر شما در مورد افزایش بیش از 13 درصدی بازهرگت دشواری استخراج و رسیدن به ATH در 10 اکتبر چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.