دستیاران بایدن در حال کاوش در ضرب سکه 1 تریلیون دلاری پلاتینیوم به عنوان راه حلی برای نکول قریب الوقوع بدهی هستند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] در حالی که ایالات متحده در ماه ژوئن به بشکه نکول بدهی بالقوه خیره شده است، یک راه حل کنجکاو و جذاب ظاهر شده است: ساخت یک سکه پلاتین 1 تریلیون دلاری. این تاکتیک غیرمعمول از خلأ قانونی استفاده می کند که به وزارت خزانه داری اجازه می دهد سکه های پلاتین با هر

کد خبر : 355166
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲:۳۰
دستیاران بایدن در حال کاوش در ضرب سکه 1 تریلیون دلاری پلاتینیوم به عنوان راه حلی برای نکول قریب الوقوع بدهی هستند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

در حالی که ایالات متحده در ماه ژوئن به بشکه نکول بدهی بالقوه خیره شده است، یک راه حل کنجکاو و جذاب ظاهر شده است: ساخت یک سکه پلاتین 1 تریلیون دلاری. این تاکتیک غیرمعمول از خلأ قانونی استفاده می کند که به وزارت خزانه داری اجازه می دهد سکه های پلاتین با هر ارزشی ضرب کند. با تحویل چنین سکه ای به بانک مرکزی ایالات متحده، خزانه داری بودجه کافی برای تسویه بدهی های خود ایجاد می کند. اگرچه این پیشنهاد ممکن است عجیب به نظر برسد، اما به عنوان یک راه فرار بالقوه از فاجعه قریب‌الوقوع بدهی مورد توجه قرار گرفته است.

ایده سکه پلاتین تریلیون دلاری برای جلوگیری از بازگشت بدهی های آمریکا

طرفداران نظریه پولی مدرن (MMT) از این که بدانند مفهوم سکه تریلیون دلاری بار دیگر در تیتر خبرها قرار می گیرد، به وجد می آیند، زیرا آمریکا هر چه بیشتر به عدم پرداخت بدهی خود نزدیک می شود. همین سه روز پیش، جانت یلن، وزیر خزانه داری هشدار داد که نکول بدهی ایالات متحده احتمالاً می تواند منجر به “فاجعه اقتصادی و مالی” شود. با افزایش تنش ها بر سر سقف بدهی، صحبت ها در مورد جعل سکه پلاتین تریلیون دلاری توسط وزارت خزانه داری اوج گرفته است.

خبرنگاران خودی جولیانا کاپلان و آیلت شفی از روهان گری، استاد کالج حقوق دانشگاه ویلامت و مدافع MMT نقل می‌کنند که امکان‌پذیری این ایده را اعلام می‌کند. گری ادعا می کند که “در این مرحله، اگر هر یک از راه حل های دیگر، راه حل های به اصطلاح جدی تر کار می کرد، تا به حال استفاده می شد”، اما آنها همچنان ناامید می شوند. او ادعا می‌کند: «سکه تنها سکه‌ای است که به اندازه کافی قوی است».

در سال 2020، در مراحل اولیه همه‌گیری کووید-19، گری با رشیده طلیب، دموکرات میشیگان، در پیشنهادی همکاری کرد که به خزانه‌داری ایالات متحده اجازه می‌داد تا نه یک، بلکه دو تریلیون دلار سکه برای اهداف درآمدی اولیه ضرب کند. روزنامه نگار تحسین شده جو وایزنتال مورد استقبال قرار گرفت این فقط به عنوان «نوعی تفکر شیشه‌شکنی است که برای رسیدگی به مقیاس بحران به آن نیاز داریم».

حتی باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق، در مصاحبه‌ای در سال 2017 این ایده را لمس کرد و به مقامات پیشنهاد کرد در صورتی که آشفتگی مالی کشور را فرا می‌گیرد، درباره این مفهوم فکر کنند. در اکتبر 2021، قانونگذاران ایالات متحده همچنین پیشنهاد کردند یک سکه پلاتین یک تریلیون دلاری ضرب کنند تا خزانه داری را به طور جادویی با پول نقد به همین دلایل تقویت کنند.

علیرغم هیاهو، کاپلان از Insider، طرح سکه تریلیون دلاری را “بعید” می داند و خاطرنشان می کند که “دستیاران بایدن به دنبال راه حل های قانونی دیگر هستند.” این مفهوم هم باعث تمسخر و هم گیجی در رسانه های اجتماعی شده است و برخی از مفسران این ادعا را مسخره می کنند که این سکه افسانه ای تریلیون دلاری بزرگتر از یک سکه استاندارد نخواهد بود.

اریک وورهیس بنیانگذار Shapeshift کنایه زد: “خدا را شکر که بزرگتر از یک سکه معمولی نخواهد بود.” در همین حال، حساب توییتر وال استریت سیلور زنگ زد: “آنها دوباره شروع به صحبت در مورد سکه پلاتین جادویی یک تریلیون دلاری می کنند. این واقعاً یک نوع استراتژی اقتصادی «پایان امپراتوری» است. چرا آنها نمی توانند به طور منطقی درباره کاهش معقول بودجه بحث کنند تا همه چیز تحت کنترل باشد؟»

به اندازه کافی عجیب، پل کروگمن، برنده جایزه نوبل، معتقد است که اتخاذ رویکرد سکه تریلیون دلاری به منزله اجرای MMT نیست. کروگمن گفت: “من دائماً مردم را می بینم که می گویند این MMT است، که ما فقط برای جبران کسری پول چاپ می کنیم.” گفت. اما اصلاً اینطور نخواهد بود. فدرال رزرو مطمئناً با فروختن برخی از اوراق بهادار عظیم خود از بدهی های ایالات متحده، هرگونه تأثیری بر پایه پولی را خنثی می کند.

اقتصاددان کینزی اضافه که «ضربه سکه فقط قرض گرفتن از پشت در است. تامین مالی کسری بودجه از طریق حق بیمه نیست، راهی برای جلوگیری از پرداخت بهره نیست. این فقط یک ترفند حسابداری برای جلوگیری از اخاذی است.»

برچسب ها در این داستان

ترفند حسابداری، کاهش بودجه، نکول بدهی، بحران اقتصادی، فاجعه مالی، خلأ قانونی، نظریه پولی مدرن، سکه پلاتین، وزارت خزانه داری، سکه پلاتین خزانه داری، سکه تریلیون دلاری، بانک مرکزی ایالات متحده، ایالات متحده

نظر شما در مورد پیشنهاد سکه پلاتین تریلیون دلاری به عنوان راه حلی برای نکول بدهی قریب الوقوع ایالات متحده چیست؟ آیا معتقدید که این یک گزینه مناسب است یا فقط یک ترفند حسابداری؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.