دستیابی به رویای آمریکایی: چرا ناتالی برونل داستان های بیت کوین را به اشتراک می گذارد؟

[ad_1] ناتالی برونل حرفه ای رسانه ای که از سنین جوانی به او آموخته است که سخت کار کند و برای خودش فکر کند، به اشتراک گذاری بیت کوین با جهان اختصاص دارد. اغلب، وقتی در مورد “رویای آمریکایی” می شنوید، به یک داستان موفقیت دلگرم کننده فکر می کنید. کارآفرینی که میلیون ها درآمد

کد خبر : 352666
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
دستیابی به رویای آمریکایی: چرا ناتالی برونل داستان های بیت کوین را به اشتراک می گذارد؟

[ad_1]

ناتالی برونل حرفه ای رسانه ای که از سنین جوانی به او آموخته است که سخت کار کند و برای خودش فکر کند، به اشتراک گذاری بیت کوین با جهان اختصاص دارد.

اغلب، وقتی در مورد “رویای آمریکایی” می شنوید، به یک داستان موفقیت دلگرم کننده فکر می کنید. کارآفرینی که میلیون ها درآمد کسب کرد. یا خانواده مهاجری که مسیر را برای فرزندانشان تغییر داد. و در حالی که این داستان های الهام بخش وجود دارد، بسیاری دیگر هستند که به امید زندگی بهتر به آمریکا آمده اند تا با موانع بی شماری روبرو شوند که مانع از دستیابی آنها به رویاهای آمریکایی شان شده است.

سیاست های پولی امروزی بر اساس نرخ های بهره و تورم نوسانی اجرا می شود. بسیاری از مردم نمی دانند که دلار آمریکا، که بر اساس سیستم ذخیره طلا پایه گذاری شده است، نه تنها برای بیش از 50 سال از استاندارد طلا خارج شده است، بلکه اکنون توسط ارتش ایالات متحده و دلارهای نفتی “حمایت” می شود. میزان کنترلی که دولت ایالات متحده بر کسانی که در فقر زندگی می کنند، نجومی است. به دلیل این محدودیت‌های محدودکننده، در میان عوامل دیگر، دستیابی به رویای آمریکایی بسیار دشوارتر شده است.

با این حال، بیت کوین می تواند به تغییر این چرخه منفی کمک کند.

ناتالی برونل در سال 2021 وارد صحنه بیت کوین شد. او در لهستان به دنیا آمد و در کودکی به همراه والدینش به آمریکا مهاجرت کرد. بزرگ شدن با خانواده ای که مصمم به ساختن یک زندگی جدید در آمریکا بود، ارزش سخت کوشی و مقدار سالمی از شک و تردید تا زمانی که او به یاد می آورد در درون برونل ریشه دوانده بود.

او با بیش از ده سال تجربه در بخش رسانه، ریسک کرد و پادکست بیت کوین خود را راه اندازی کرد. از آن به بعد، داستان های سکه در برجسته کردن بازیگران قدرتمند در فضای بیت کوین بسیار موفق و تأثیرگذار بوده است.

داستان او برای هر کسی که علاقه مند به شروع سفرهای بیت کوین خود است، الهام بخش است.

اولین بار چگونه با بیت کوین آشنا شدید و چه چیزی شما را به سمت آن کشاند؟

من برای اولین بار در سال 2016 در مورد بیت کوین از گروهی از دوستانم یاد گرفتم، در حالی که به عنوان یک گزارشگر خبری محلی کار می کردم و داستان های شکسته و تحقیقی را در ساکرامنتو، کالیفرنیا پوشش می داد. من نوآوری فناوری بیت کوین یا مأموریت طرفداران بیت کوین برای رسیدگی به مسائل سیستمی در سیستم مالی ما را درک نکردم. در واقع، آن زمان آن را معادل سرمایه گذاری در سهام می دانستم.

خوشبختانه، مقدار کمی خریدم و اولین بازار نزولی خود را حفظ کردم. من همچنین یک داستان در مورد بیت کوین را در خبرگزاری خود قرار دادم و در نهایت در یک دستگاه خودپرداز بیت کوین محلی گزارش دادم. من مجذوب این فناوری نوظهور بودم، اما ایستگاه من علاقه‌ای به پوشش داستان‌های بیشتر در مورد آن نداشت، بنابراین آن را به عنوان یک وظیفه گزارشی رها کردم.

چند سال بعد استادم به من گفت که بخوانم استاندارد بیت کوینکه من سفر خود را از سوراخ خرگوش بیت کوین آغاز کردم. کتاب Saifedean Ammous دیدگاه من را نسبت به پول تغییر داد و ایده من را برای آن جرقه زد داستان های سکه پادکست، که در نهایت حرفه و زندگی من را تغییر داد.

چیزی که من را به بیت کوین کشاند ایده حذف انحصار دولت بر پول و ایجاد فرصتی برای بازسازی اقتصاد ما بر روی یک واحد پولی سالم بود که از دستکاری مصون است. من جهانی را تصور می کنم که در آن پول بر اساس ارزش است تا نزدیکی به سیاست و قدرت.

چه چیزی باعث شد شغل رسانه سنتی خود را رها کنید و به دنبال بیت کوین بروید؟

از زمانی که دختر جوانی بودم، آرزو داشتم روزنامه‌نگار تلویزیون شوم. خانواده من زمانی که من پنج ساله بودم از لهستان به شیکاگو مهاجرت کردند. خانواده من همیشه اخبار را در خانه داشتند زیرا برنامه به والدینم کمک کرد تا انگلیسی صحبت کنند و ما را در جریان رویدادهای جاری در خارج از کشور و کشور جدیدمان قرار می داد. بت من در دوران رشد، باربارا والترز بود.

من همیشه به روزنامه نگاران به عنوان نگهبان اعتقاد داشتم، نه سگ دامان دولت. پدر و مادر من تحت یک رژیم کمونیستی بزرگ شدند و همیشه نسبت به اقتدار مرکزی و تبلیغات رسانه ای بدبین بودند. من از این تربیت سپاسگزارم زیرا باعث شد همه چیز اطرافم را زیر سوال ببرم و از من خبرنگار مصمم تری بسازم.

من بیش از ده سال در رسانه های خبری اصلی کار کردم و از تعصب فزاینده ای که در شبکه های مختلف دیدم سرخورده شدم. من خوش شانس بودم که در آخرین موقعیت خبرنگار تلویزیونی ام توانستم قطعات تحقیقی عمیقی را پوشش دهم که سیاسی نبودند، اما صنعت اطراف من به جای پیگیری به سمت حزب گرایی، سانسور دیدگاه های جایگزین و اولویت دادن به دسترسی به سیاستمداران حرکت می کرد. و خواستار پاسخگویی است.

وقتی آماده‌سازی با فرصت مواجه می‌شود، این «شانس» است. من مهارت های ارتباطی و آموزش رسانه ای (آماده سازی) را داشتم و بازار تقاضای فزاینده ای برای دانش (فرصت) داشت. بیت کوین به من فرصتی داد تا در اکتبر 2021 رسانه های جریان اصلی را ترک کنم تا پادکست خود را توسعه دهم و آموزش بیت کوین را ارتقا دهم. تصمیم گرفتم روی خودم شرط‌بندی کنم و ببینم آیا می‌توانم با انجام کاری که فکر می‌کردم در نهایت بیشتر از گزارش‌های خبری من بر دنیا تأثیر می‌گذارد، کسب‌وکاری ایجاد کنم. من هرگز با کاری که انجام می‌دهم احساس رضایت بیشتری نکرده‌ام و با احساس وظیفه به مردم کمک می‌کنم تا سیستم مالی ما و مزایای بیت‌کوین را درک کنند، یک راه حل انقلابی برای پول ما.

معمولاً به کسانی که بیت کوین را نادیده می گیرند، به خصوص نزدیکانتان (مانند دوستان نزدیکتان و غیره) چگونه پاسخ می دهید؟

من پاسخ می دهم: «می دانم. من هم یک بار آنجا بودم.» بدبین بودن و انتقاد پذیر بودن چیز خوبی است، به این معنی است که به راحتی متقاعد نمی شوید یا در آخرین مد فروخته نمی شوید. یعنی خودت فکر کن این در حال حاضر یک برد است. من سعی می کنم با فردی که در آنجا هستند ملاقات کنم. یکی از مربیان من، جف بوث، یک سوال عالی برای شکاکان و تازه واردان بیت کوین دارد. این سوال این است: “اگر قرار است فناوری چیزها را ارزان‌تر و تولید را آسان‌تر کند، چرا هزینه زندگی در اطراف ما به طور مداوم افزایش می‌یابد؟”

این یک سوال ساده اما قدرتمند است که در مرکز مشکل سیستم پولی ما ایجاد می کند: تورم.

هر سال، سخت‌تر می‌شود که بتوانید خانه، تحصیل در دانشگاه و دوران بازنشستگی را بپردازید. ثروتمندان ثروتمندتر می شوند، فقیرها فقیرتر می شوند و همه ما سخت تر برای ارزهایی کار می کنیم که ارزش آنها کمتر و کمتر می شود. این یک پدیده طبیعی وجود ما نیست. این نتیجه ترکیبی انحصار دولت بر پول است و بر هر جنبه ای از زندگی ما تأثیر می گذارد.

وقتی با دوستانم در مورد موضوع بیت کوین درگیر می شوم، آنها را تشویق می کنم که به بحران های مختلفی که درباره آن می شنوند و می خوانند، یا شاید حتی مستقیماً تجربه می کنند، یادداشت کنند. اکثر مردم این حس را دارند که در حال حاضر همه چیز واقعا چالش برانگیز است، به نظر می رسد که ما در مسیر اشتباهی حرکت می کنیم. پس از ایجاد این زمینه، می توانم کنجکاوی آنها را در مورد اینکه چرا بیت کوین چنین جایگزین قدرتمندی ارائه می دهد، برانگیزم.

به نظر شما، چرا بستن شکاف جنسیتی در علاقه و پذیرش بیت کوین مهم است؟

من اولین قسمت های پادکست خود را در کنفرانس بیت کوین 2021 منتشر کردم. من با یک کارت رسانه ای در این رویداد شرکت کردم و بهترین دوستم پائولا را به همراه آوردم زیرا شخصاً کسی را در بیت کوین نمی شناختم. قصد من این بود که با همکاران بیت کوینی ملاقات کنم و سعی کنم از افرادی که تحسینشان می کنم بخواهم در برنامه حضور پیدا کنند، بدون اینکه قصد ایجاد شغلی در این فضا داشته باشم.

من هرگز در کنفرانس های صنعتی شرکت نکرده بودم و از حجم و تعداد شرکت کنندگان شگفت زده شدم. اما سخت بود که متوجه شکاف جنسیتی گسترده در آن مخاطب نشدیم. در واقع، هیچ جا به اندازه زمانی که به اتاق‌های دستشویی کنفرانس نگاه می‌کردید، آشکار نبود: صفی از مردان وجود داشت که در گوشه‌ای در یک طرف کشیده شده بودند، و فضای وسیع و خالی در سمت زنان.

شروع کردم عمیق‌تر به این فکر کنم که چرا زنان تا این حد در این صنعت حضور ندارند. همانطور که می دانیم، امور مالی، مهندسی و علوم کامپیوتر همگی رشته هایی تحت سلطه مردان هستند که به طور ارگانیک با بیت کوین تلاقی می کنند، بنابراین منطقی است که مخاطبان مرد این فناوری شگفت انگیز را قبل از مخاطبان زن کشف کنند. رسانه‌های اجتماعی همچنین تمایل دارند «فرهنگ برادران رمزنگاری» را تداوم بخشند که جامعه جهانی پیشگامان بیت‌کوین را که کارهای درخشان و صمیمانه انجام می‌دهند پنهان می‌کند. بیت کوین یک فناوری ذاتاً چند وجهی است که درک آن زمان و تلاش می خواهد و حتی به طور کلی نیاز به آموزش مجدد در مورد پول دارد. من معتقدم که همه تازه واردان به بیت کوین، و به ویژه زنان، از جمله نزدیکترین دوستان من، که از قبل رهبران صنعت مشغول و سرمایه گذاران باهوش هستند، به راهنماهای قابل اعتماد و قابل دسترس برای کمک به عبور از این موانع نیاز دارند.

من این عدم تعادل را فرصتی برای رشد فضا و ارتباط با این تازه واردها دیدم. از همان اولین کنفرانس، من مصمم بودم که به منبعی برای کارگران معمولی و به ویژه زنان تبدیل شوم تا درباره بیت کوین و نحوه عملکرد اقتصاد جهانی ما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

بیت کوین برای همه است. بیت کوین ابزار آزادی و رفاه برای هر جنسیت، سن، نژاد، زبان، پیشینه فرهنگی و وابستگی سیاسی است. بیت کوین زمین بازی را هموار می کند و می تواند همه ما را با هم دور هم جمع کند. من مشتاق آموزش زنان دیگر در مورد بیت کوین هستم، زیرا می‌خواهم آنها در میز این انقلاب مالی جایگاهی داشته باشند و خود و خانواده‌هایشان را در درازمدت توانمند کنند. ما اغلب احساس راحتی می کنیم که از افرادی که شبیه ما هستند یاد بگیریم و با آنها درگیر شویم. اگر بتوانم به عنوان صدای خوشامدگویی برای زنان جدید در فضای بیت کوین خدمت کنم، آن را افتخار می دانم. من عاشق زن بودن هستم، دوست دارم از زنان دیگر یاد بگیرم و با آنها ارتباط برقرار کنم، و به این که یک زن در بیت کوین هستم افتخار می کنم. کشف بیت کوین فوق العاده قدرتمند است و ما باید به ساختن یک جامعه حامی و کنجکاو برای این سفر ادامه دهیم.

این یک پست مهمان توسط بکا براچر است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.