دستگاه های بنیادی 7 میلیون دلاری دور دانه – مجله بیت کوین

[ad_1] Fondation Devices پایان یک دور اولیه را با جمع آوری 7 میلیون دلاری به رهبری Polychain Capital اعلام کرد. سرمایه‌گذاران دیگر شامل سرمایه‌گذاری‌های جدید Greenfield Capital و Lightning Ventures، در کنار سرمایه‌گذاران قبلی Third Prime، Warburg Serres، Unpopular Ventures و Bolt بودند. بولت، یک صندوق سرمایه گذاری در مراحل اولیه، قبلاً یک دور اولیه

کد خبر : 295411
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲:۱۰
دستگاه های بنیادی 7 میلیون دلاری دور دانه – مجله بیت کوین

[ad_1]

Fondation Devices پایان یک دور اولیه را با جمع آوری 7 میلیون دلاری به رهبری Polychain Capital اعلام کرد. سرمایه‌گذاران دیگر شامل سرمایه‌گذاری‌های جدید Greenfield Capital و Lightning Ventures، در کنار سرمایه‌گذاران قبلی Third Prime، Warburg Serres، Unpopular Ventures و Bolt بودند.

بولت، یک صندوق سرمایه گذاری در مراحل اولیه، قبلاً یک دور اولیه برای بنیاد به مبلغ 2 میلیون دلار را رهبری می کرد. این تنها یک ماه پس از راه اندازی بنیاد اصلی محصول اصلی خود، پاسپورت بود.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی امروز، از آن زمان، این شرکت نسخه دوم پاسپورت پرچمدار را منتشر کرده است، “که همچنان در بین مصرف کنندگان با هزاران گذرنامه فروخته شده در 18 ماه گذشته مورد توجه قرار می گیرد.”

این شرکت همچنین بر روی برنامه موبایل جدید خود با عنوان “Envoy” متمرکز شده است که هدف آن این است که به عنوان یک جعبه ابزار مستقل مستقل با کیف پول نرم افزار بیت کوین عمل کند. به گفته بنیاد، «Envoy آسان‌ترین تجربه ورود و استفاده از هر کیف پول بیت‌کوین را با حداکثر حریم خصوصی با استفاده از شبکه Tor، یک نرم‌افزار رایگان و منبع باز برای فعال کردن ارتباطات ناشناس، ارائه می‌کند.»

زک هربرت، مدیر عامل شرکت، با تاکید مجدد بر تمرکز این شرکت بر حریم خصوصی و حاکمیت، اظهار داشت: «حفظ آزادی و حریم خصوصی در میان سانسور جهانی، نقض حریم خصوصی، و سیاست‌های مالی و پولی بی‌ملاحظه بیش از هر زمان دیگری مهم است.»

اولاف کارلسون وی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Polychain Capital در مورد این افزایش اظهار نظر کرد و گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که از آنها در مرحله بعدی چشم اندازشان برای توانمندسازی افراد مستقل از طریق فناوری های غیرمتمرکز حمایت کنیم.”

Foundation Devices در آوریل 2020 راه اندازی شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.