دستور کیک ردولوت کافی شاپی/ راهنمای پخت کیک عشق

به گزارش هوشمند نیوز؛  کیک ردولوت بسیار مناسب ولنتاین و کریسمس می باشد. اما از تاریخچه کیک ردولوت برای شما ها بگویم این کیک اولین بار در قرن نوزدهم میلادی در آمریکا ابداع شد اما چون رنگ خوراکی در آن زمان نبود و بعدها به دستور کیک ردولوت رنگ قرمز اضافه شد که از همان ابتدا

کد خبر : 242498
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
دستور کیک ردولوت کافی شاپی/ راهنمای پخت کیک عشق


به گزارش هوشمند نیوز؛  کیک ردولوت بسیار مناسب ولنتاین و کریسمس می باشد.

اما از تاریخچه کیک ردولوت برای شما ها بگویم این کیک اولین بار در قرن نوزدهم میلادی در آمریکا ابداع شد اما چون رنگ خوراکی در آن زمان نبود و بعدها به دستور کیک ردولوت رنگ قرمز اضافه شد که از همان ابتدا مردم بری قرمز شدن کیک از لبو یا چغندر استفاده می کردند .

تا سال ۱۹۲۰ شرکت Adams Extracts که اولین تولید کننده رنگ بود با گرفتن مجوز رنگ خوراکی موفق شد برای تبلیغ کار خود کیک ردولوت برای مجله های تبلیغاتی تهیه کند اما داستان کیک ردولوت متلعق به هتلی در نیویورک است.

به نام هتل آستوریا و این کیک از طریق یکی از مشتری ایده داد شد سپس آوازه این کیک در نیویورک پیچیده می شود شخصی به هتل آستوریا می رود و این کیک را می خورد و طرز تهیه این کیک را از سرآشپز جویا می شود ولی وی با دادن رسپی این کیک ۲۰۰ دلار به فاکتور غذاهای این شخص اضافه می کند این شخص هم برای گرفتن انتقام از این کار سرآشپز دستور کیک ردولوت در همه جای دنیا پخش می کند و روز به روز این کیک محبوب تر می شود و به کیک ۲۰۰ دلاری نیز معروف می شود. امروز در پارسی دی کیک ردولوت کافی شاپی را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه کیک ردولوت

آرد شیرینی پزی ۲ و ۱/۲ پیمانه

تخم مرغ ۲ عدد درشت

شکر ۳/۴ پیمانه

جوش شیرین ۱ ق چای خوری

نمک ۱/۸ ق چای خوری

پودر کاکائو ۱ ق چای خوری

روغن مایع ۱ پیمانه

باتر میلک ۱ پیمانه

رنگ ژله ای قرمز ۲ ق غذا خوری

وانیل پودری ۱/۴ ق چای خوری

سرکه سفید ۱ ق چای خوری

طرز تهیه کیک ردولوت

مرحله اول : تهیه باترمیلک

تهیه باترمیلک

این کیک به باترمیلک نیاز دارد و چون در ایران موجو نیست می توانید به راحتی در منزل تهیه کنید ابتدا ۱ پیمانه شیر پرچرب را داخل دمای محیط آشپزخانه بگذارید و ۱ ق چای خوری سرکه سفید به آن اضافه کنید و به مدت ۱۰ دقیقه اجازه دهید شیر بریده بریده شود به این مایع بدست آمده باترمیلک گفته می شود.

مرحله دوم : آماده سازی

فر را با دمای ۱۸۰ درجه اجازه دهید گرم شود. تمام مواد اولیه را ۱ ساعت قبل از یخچال خارج کنید تا هم دمای محیط شوند. آرد را با جوش شیرین و نمک و پودر کاکائو ملوط کنید و سه بار الک کنید تا سبک شود.

مرحله سوم : هم زدن تخم مرغ

تخم مرغ ها را داخل کاسه شکسته و با همراه شکر و وانیل پودری با همزن برقی بمدت ۵ دقیقه بزنید تا تخم مرغ ها حجیم و کرم رنگ شوند سپس باترمیلک و سرکه و رنگ ژله ای قرمز اضافه کنید و در حد مخلوط شدند هم بزنید.

مرحله چهارم : افزودن آرد

روغن مایع را نیز اضافه کنید و ۱ دقیقه دیگر هم بزنید تا مخلوط یکدستی حاصل شود سپس مخلوط الک شده آرد را طی سه مرحله با لیسک اضافه کنید و به طور دورانی و در یک جهت هم بزنید.

مرحله پنجم : پخت کیک ردولوت

 کیک ردولوت

کف یک قالب ۲۳ سانتی یا دو تا قالب گرد ۱۸ سانتی را چرب کنید و کاغذ روغنی انداخته سپس مایه کیک را داخل قالب ریخته و دوبار به سطح بکوبید سپس داخل فر از قبل گرم شده به مدت ۴۵ الی ۶۰ دقیقه در دمای ۱۸۰ قرار دهید و با خلال دندان کیک را چک کنید اگر نیاز بود زمان را بیشتر و اگر خلال دندان تمیز بیرون در آمد از فر خارج کنید.

مرحله آخر

بعد از کمی که قالب خنک شد کیک را از قالب بیرون بیاورید و به دلخواه آن را برش بزنید و با خامه قنادی یا باترکریم تزئین کنید. نوش جان

توت فرنگی شکلاتی یک نوع دسر جذاب و خوشمزه است که به راحتی می توانید درست کنید و برای دورچین میوه ها و دسرهای …

نکات کلیدی در تهیه کیک ردولوت

اصلا جوش شیرین را جایگزین یا حذف نکنید.

ترکیب جوش شیرین و پودر کاکائو به رنگ بیشتر کیک کمک می کند، به دلیل استفاده از جوش شیرین بعد از اینکه مایه کیک را در قالب ریختید باید بلافاصله در فر قرار دهید وگرنه کیفیت و بافت نهایی کیک دچار افت می شود.

حتما از قاشق های اندازه گیری برای اندازه کردن مواد استفاده کنید.

چون مایه کیک ردولوت کمی رقیق است ممکن است آرد کمی به سختی در مایه کیک یکدست شود و شما مجاز هستید فقط به مدت ۳۰ ثانیه با کندترین دور همزن بزنید.

برای طعم دهی بیشتر کیک از اسانس توت فرنگی استفاده کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.