دستور شورا در مورد تصمیم سیاست تنظیم مقررات مخابرات CRTC 2021-130

[ad_1] فرماندار در شورا به دادخواستی مطابق بند 12 فرعی قانون پاسخ داده است. قانون مخابرات، در مورد تصمیم سیاست تنظیم مقررات مخابراتی CRTC 2021-130 کمیسیون رادیو تلویزیون و مخابرات کانادا (CRTC). متن رسمی از طریق دفتر شورای خصوصی در دسترس است. در زیر متن غیر رسمی دستور در شورا برای ارجاع آمده است: در

کد خبر : 193556
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۲۵
دستور شورا در مورد تصمیم سیاست تنظیم مقررات مخابرات CRTC 2021-130

[ad_1]

فرماندار در شورا به دادخواستی مطابق بند 12 فرعی قانون پاسخ داده است. قانون مخابرات، در مورد تصمیم سیاست تنظیم مقررات مخابراتی CRTC 2021-130 کمیسیون رادیو تلویزیون و مخابرات کانادا (CRTC).

متن رسمی از طریق دفتر شورای خصوصی در دسترس است. در زیر متن غیر رسمی دستور در شورا برای ارجاع آمده است:

در حالی که، در 15 آوریل 2021، کمیسیون رادیو تلویزیون و مخابرات کانادا (“کمیسیون”) تصمیم سیاست تنظیم مقررات مخابرات CRTC 2021-130 را صادر کرد، بررسی خدمات بی سیم موبایل;

با توجه به اینکه، در این تصمیم، کمیسیون ارائه خدمات دسترسی اپراتور شبکه مجازی تلفن همراه مبتنی بر امکانات عمده فروشی (“MVNO”) را برای اپراتورهای بی سیم منطقه ای که دارای مجوزهای طیف تلفن همراه هستند که مناطق خدمات محلی تعریف شده را پوشش می دهند، الزامی کرد.

در حالی که، در آن تصمیم، کمیسیون تعیین کرد که تعهد به ارائه خدمات دسترسی MVNO مبتنی بر تسهیلات عمده فروشی برای حامل های بی سیم ملی در کانادا اعمال می شود، به جز:

(الف) در مورد ساسکاچوان، که در آن تعهد منحصراً در مورد SaskTel اعمال می شود، و

(ب) در مورد سرزمین‌هایی که این تعهد منحصراً در مورد Bell Mobility اعمال می‌شود.

در حالی که بخش 12 (1) از قانون مخابرات («قانون») مقرر می‌دارد که ظرف یک سال پس از تصمیم کمیسیون، فرماندار در شورا می‌تواند بنا به درخواست کتبی ارائه شده به فرماندار در شورا ظرف 90 روز پس از تصمیم، یا به پیشنهاد خود شورا، فرماندار. به موجب دستور، تصمیم را تغییر داده یا لغو کند یا آن را برای بررسی مجدد تمام یا بخشی از آن به کمیسیون ارجاع دهد.

در حالی که، در 14 مه 2021، Data On Tap Inc.، که تحت نام dotmobile تجارت می‌کند، طوماری را به صورت کتبی به فرماندار در شورا ارائه کرد و از فرماندار در شورا درخواست کرد که تصمیم خود را تغییر دهد؛

در حالی که مطابق بند 4 فرعی 12 قانون، اطلاعیه وصول دادخواست در روزنامه کاناداقسمت اول، توسط وزیر صنعت در تاریخ 24 ژوئیه 2021، با اشاره به اینکه کجا می توان دادخواست و هرگونه ارسالی که در پاسخ به آن ارائه شده است مورد بررسی قرار گیرد و رونوشتی از آنها به دست آید.

با توجه به اینکه بر اساس بند 13 قانون، وزیر صنعت برای استان‌ها فرصت رایزنی با وزیر را فراهم کرده است.

با توجه به اینکه فرماندار در شورا این درخواست را همراه با کلیه اطلاعات و توصیه های دریافتی در رابطه با آن مورد بررسی قرار داده است.

با توجه به اینکه فرماندار در شورا بر این باور است که انتظار می رود تصمیم کمیسیون انتخاب بیشتری را در ارائه خدمات و فشار نزولی مداوم بر قیمت های بی سیم تلفن همراه به مصرف کنندگان ارائه دهد.

با توجه به اینکه فرماندار در شورا معتقد است که تصمیم کمیسیون به طور مناسب انگیزه های سرمایه گذاری برای ساخت و ارتقای شبکه ها و رقابت پایدار و در دسترس بودن قیمت های بی سیم موبایل مقرون به صرفه برای مصرف کنندگان را متعادل می کند.

و با توجه به اینکه فرماندار در شورا آماده است تا در آینده اقدامات بیشتری را برای ارتقای بازار رقابتی انجام دهد، در صورت عدم دستیابی به اثرات مطلوب، از جمله با گسترش سرویس دسترسی MVNO برای تشویق رقابت مبتنی بر خدمات؛

لذا جناب استاندار محترم در شورا به پیشنهاد وزیر صنعت به موجب بند 12 بند 1 قانون قانون مخابرات، از تغییر یا لغو تصمیم سیاست تنظیم مقررات مخابراتی CRTC 2021-130 خودداری می کند یا آن را به کمیسیون ارجاع می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.