دسترسی لوکیشن‌های متفاوت کردان برای یک آخر هفته به یاد ماندنی

دسترسی لوکیشن‌های متفاوت کردان برای یک آخر هفته به یاد ماندنی اکثریت ما در طول هفته به کار و فعالیت مشغول هستیم، کار می‌کنیم و جسم و روحمان خسته می‎شود، اما این جای نگرانی ندارد زیرا می‌توان…

کد خبر : 300401
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
دسترسی لوکیشن‌های متفاوت کردان برای یک آخر هفته به یاد ماندنی

اکثریت ما در طول هفته به کار و فعالیت مشغول هستیم، کار می‌کنیم و جسم و روحمان خسته می‎شود، اما این جای نگرانی ندارد زیرا می‌توانیم در آخر هفته با یک سفر کوتاه و به یاد ماندنی، خستگی را از تن به در کرده و استراحت کنیم. برای این کار می‎توانیم به کردان برویم. آیا می‌دانید دسترسی لوکیشن‌های متفاوت کردان برای یک آخر هفته به یاد ماندنی چگونه است؟ با خواندن مطلب زیر، لوکیشن‌های مختلف کردان را بشناسید تا بتوانید یک آخر هفته به یاد ماندنی را برای خود و همسفرانتان رقم بزنید. 

دسترسی لوکیشن‌های متفاوت کردان برای یک آخر هفته به یاد ماندنی
دسترسی لوکیشن‌های متفاوت کردان برای یک آخر هفته به یاد ماندنی

آخر هفته‌های به یاد ماندنی و دسترسی به لوکیشن‌های متفاوت کردان شمالی و کردان جنوبی

کردان منطقه وسیعی در غرب کرج است که از شمال به دامنه جنوبی رشته کوه البرز منتهی شده و به آن کردان شمالی می‎گویند. کردان از جنوب نیز دشت بزرگی را شامل می‌شود که تهراندشت، سهیلیه و چهارباغ را در بر می‌گیرد و کردان جنوبی نام دارد. ناحیه بزرگ کردان در دو طرف بزرگراه کرج قزوین قرار دارد. روستاها و شهرک‌هایی در این دو سوی اتوبان با ویلاهای فراوانشان آخر هفته‌های به یاد ماندنی را برای مسافران رقم می‌زنند. 

در کردان جنوبی لوکیشن‌های متفاوتی برای یک آخر هفته به یاد ماندنی وجود دارد

کردان جنوبی شامل بخش‌های تهراندشت، چهارباغ و سهیلیه است که در مقایسه با منطقه کوهستانی شمال دشت‌های وسیعی را در بر می‎گیرد. در این منطقه از کردان شهرک‌های ویلایی با ساختمان‌های مدرن زیادی ساخته شده است که لوکیشن‌هایی برای سفرهای خاطره انگیز و به یاد ماندنی آخر هفته به شمار می‌آیند.

از جمله این لوکیشن‌ها می‎توان به سه شهرک ویلایی به نام‌های طاووسیه، افشاریه و صفائیه اشاره کرد که در کردان جنوب قرار دارند. اجاره ویلا در کردان از این سه لوکیشن به علاوه سایر شهرک‌ها و ویلاهایی که در بخش‌های دیگر کردان وجود دارند، باعث می‌شود آخر هفته‌هایی به یادماندنی برای شما شکل بگیرد.

شما می‎توانید برای اجاره ویلا به سایت‌های مختلفی نظیر شب، اقامت 24 یا جاباما سر بزنید و بهترین و مناسب‎ترین لوکیشن ویلایی را در کردان شمالی و یا کردان جنوبی که سمت راست آزادراه کرج به قزوین و یا سمت چپ این آزادراه قرار دارد انتخاب کنید.

چگونه در شهرک‌های سهیلیه کردان جنوبی، آخر هفته به یاد ماندنی داشته باشیم؟ 

سهیلیه در کردان جنوبی، یکی از مناطق شهرک نشین در کردان است که دارای لوکیشن‌هایی برای رقم زدن آخر هفته‌های به یاد ماندنی و رویایی است. سهیلیه با درختان فراوانش، یک محیط خوش آب و هوا برای گریز از هوای آلوده شهرهای تهران و کرج است که با اجاره ویلا در آنها می‎توان آخر هفته‌های هیجان‌انگیزی را تجربه کرد.

در سهیلیه شهرک‌های زعفرانیه، کوروش و اقبالیه مشهورتر از سایر شهرک‌ها هستند. زعفرانیه یک لوکیشن منحصر به فرد و لاکچری برای اجاره ویلا در تمام طول هفته به ویژه آخر هفته است که ویلاهای مدرن فراوانی دارد.

دسترسی لوکیشن‌های متفاوت کردان برای یک آخر هفته به یاد ماندنی
دسترسی لوکیشن‌های متفاوت کردان برای یک آخر هفته به یاد ماندنی

شهرک کوروش یک لوکیشن شیک و مدرن با آب‌ و هوای عالی است که در همسایگی زعفرانیه قرار دارد و ویلاهای اجاره‌ا‌ی برای تفریحات به یاد ماندنی آخر هفته دارد. شهرک اقبالیه نیز، یک لوکیشن سرسبز و خوش منظره با ویلاهای اجاره‌ای است. 

شهرک‌های تهراندشت دارای لوکیشن‌هایی خاص برای آخر هفته‌های به یاد ماندنی

تهراندشت در کردان جنوبی یکی از گران‌ترین بخش‌های کردان با لوکیشن‌هایی خاص برای آخر هفته‌های به یاد ماندنی است. در تهراندشت چندین شهرک‌ ویلایی وجود دارد که شهرک‌های جهان ویلا یا مسعودیه و کارینا از همه معروف‌تر هستند.

شهرک ویلایی جهان ویلا، یکی از لوکیشن‌های بسیار خوب برای اجاره ویلا در  آخر هفته‌های به یاد ماندنی است. این شهرک با درختان چنار سر به فلک کشیده و منظم در تمام کوچه‌ها و ویلاهای شیک و مدرنش شهرت زیادی دارد.

شهرک کارینا در حوالی روستای سرخاب نیز یکی از لوکس‌ترین شهرک‌های منطقه تهراندشت است که ویلاهایی بسیار خوش‌ساخت و لاکچری دارد. این شهرک یکی از لوکیشن‌های متفاوت برای آخر هفته‌های خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی است. 

لوکیشن‌های به یاد ماندنی در چهارباغ کردان

چهارباغ در بخش جنوبی کردان یکی از شهرهای سرسبز با ویلاهای فراون است. از چهارباغ به عنوان قطب گل و گیاه کرج و اطراف یاد می‌شود زیرا این منطقه دارای گلفروشی و گلخانه‌های فراوانی است که مسافران می‌توانند با اقامت در ویلاها و شهرک‌های ویلایی این منطقه از آنها گل بخرند.

 یکی از شهرک‌های چهارباغ الهیه نام دارد که شما می‌توانید برای اجاره ویلا از آن از سایت‌های جاجیگا یا جاباما کمک بگیرید. علاوه بر شهرک الهیه، ویلاهای شخصی زیادی نیز در چهارباغ وجود دارد. شما می‌توانید با خرید گلدان‌های زینتی آپارتمانی و باغچه‌ای زیبا از چهارباغ، سفر آخر هفته خود به کردان را به یاد ماندنی‌تر کنید.

لوکیشن‌هایی متفاوت روستاهای کردان شمالی برای سفرهای به یاد ماندنی

مسیر کردان شمالی به سمت دامنه جنوبی کوهستانی است که به سلسله جبال البرز تعلق دارد. کردان شمالی دارای روستاهای فراوانی است که از آن میان می‎توان به روستاهای کردان، تالیان، برغان، آغشت، هرجاب، کوهسار، خورین، آجین دوجین، ورده، ولیان، چلنگدار و کوهسار اشاره کرد. در لوکیشن کردان شمالی، اغلب ویلاها به صورت خصوصی و شخصی هستند و کمتر مانند بخش جنوبی دارای شهرک‌های به هم پیوسته است.

در این روستاها ویلاهای زیادی برای اجاره وجود دارند که آخر هفته‌های به یاد ماندنی را برای مسافران رقم می‎زنند. طبیعت کوهستانی بسیار زیبا، رودخانه‌هایی که از میان جاده‌ها و روستاها می‌گذرد به همراه درختان سر به فلک کشیده و باغ‌های میوه به همراه ویلاهای شیک و فضاهای سبز خاطراتی به یاد ماندنی را با اقامت در ویلاهای کردان شمالی رقم می‌زنند. در اینجا سه نمونه از این روستاها را به شما معرفی می‌کنیم.

دسترسی لوکیشن‌های متفاوت کردان برای یک آخر هفته به یاد ماندنی
دسترسی لوکیشن‌های متفاوت کردان برای یک آخر هفته به یاد ماندنی

دسترسی به برغان، لوکیشن متفاوت برای یک آخر هفته به یاد ماندنی

یکی از روستاهای کردان شمال برغان است: یک لوکیشن متفاوت که بین دو رود سنج و شاهرود قرار دارد و یکی از معروف‌ترین و بکرترین روستاهای کردان شمالی است. این روستا که در انتهای جاده‌ای کوهستانی قرار دارد از یک سو به شهرستان کرج می‌رسد و از سوی دیگر به سایر روستاهای منطقه کردان دسترسی دارد.

مسیر دسترسی آشنای تهرانی‎ها، عبور از اتوبان کرج قزوین است که به منطقه کردان شمال می‎رسد و برای رسیدن به برغان باید تا انتهای این جاده‌ کوهستانی با رودخانه‌ای پرآب را طی کرد. مسیر دوم برای ساکنین کرج نزدیک‌تر است. این مسیر از ضلع شمال غربی کرج می‎گذرد و از جاده آتشگاه وارد مسیر کوهستانی برغان شده و مسیر سمت چپی آن به برغان می‌رسد. 

روستای برغان دارای مکان‌های دیدنی نظیر حسینیه، مسجد، پل تاریخی و قلعه ایلخانی است که می‌توان در یک سفر آخر هفته‌ای از آنها بازدید کرد. هم‌چنین آش و بستنی‌ محلی و آلوی معروف برغان از خوراکی‌های خوشمزه‌ای هستند که می‌توانند خاطرات جالبی را برای شما به یادگار بگذارند.

دسترسی به آغشتِ کردان شمالی

آغشت واقع در کردان شمالی یک روستای ویلایی متفاوت و منحصر به فرد و زیبا است که در نزدیکی رودخانه گلین رود قرار دارد. این روستا دارای یک طبیعت بکر است و اجاره ویلا در آن باعث می‌شود که یک آخر هفته به یاد ماندنی در آغشت برای شما رقم بخورد.

یکی از جذابیت‌های آغشت ساختمانی بسیار جالب است که به سبک فیلم‌های هری پاتر در میان درختان سر به فلک کشیده ساخته شده است و حال و هوای عجیب به منطقه داده است. این ساختمان قلعه آغشت نام دارد و یک ملک ویلایی شخصی بسیار دیدنی است.

اجاره ویلا در هرجاب و یک آخر هفته به یاد ماندنی روستای هرجاب یکی از مناطق بکر روستایی در منطقه کردان شمالی است. ویلاهای این روستا در فضایی دنج و سرسبز ساخته شده‌اند که اگر شما در این لوکیشن متفاوت ویلا اجاره کنید، قطعا سفر خاطره‌انگیزی انتظار شما را می‎کشد.

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.