دستاورد القسام پس از گذشت 100 روز از آغاز جنگ

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایسنا، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس پس از گذشت ۱۰۰ روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به صورت تصویری سخنرانی کرد. وی گفت: نبرد «طوفان الاقصی» نقطه عطفی در تاریخ مردم و ملت ماست، فریادی که برای آزادی همه ملت‌ها و ملت‌های استعمارزده

کد خبر : 454921
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
دستاورد القسام پس از گذشت 100 روز از آغاز جنگ

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایسنا، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس پس از گذشت ۱۰۰ روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به صورت تصویری سخنرانی کرد.

وی گفت: نبرد «طوفان الاقصی» نقطه عطفی در تاریخ مردم و ملت ماست، فریادی که برای آزادی همه ملت‌ها و ملت‌های استعمارزده به صدا درآمد.

ابوعبیده گفت: جنایات دشمن و دولت او به حدی رسیده است که خواستار درهم شکستن مردم ما و نابودی مقدسات آنها در کرانه باختری، قدس و غزه شده است، سران دشمن اکنون از کشتن ما لذت می برند و برای ارضای غریزه مردم خود، عرصه را بر غزه تنگ می‌کنند.

وی افزود: ما چاره‌ای جز فعال کردن قدرت خود برای پاسخ به قتل‌عام‌هایی که به دنبال سرکوب مردم ما بودند، نداشتیم و حماسه هفتم اکتبر بهایی برای این اشغالگر بود که ۱۰۰ سال است جنایت می کند. اشغالگر مرتکب قتل عام هایی شد که بشریت را ویران کرد و اگر عدالت در زمین وجود داشت، به اشغالگران دستور خلع سلاح و محاکمه رهبران خود را می داد.

ابوعبیده گفت: خسارت‌های سنگینی به دشمن وارد می‌کنیم که بسیار سنگین‌تر از خسارات هفتم اکتبر است. ۱۰۰۰ خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را ظرف ۱۰۰ روز در غزه هدف قرار دادیم و با وجود تفاوت فاحش در موازنه قوای نظامی و کشتارهای دشمن، رزمندگان ما خلاق بوده و هستند. مجاهدان ما انسجام صفوف خود را حفظ کردند و اعتقاد خود را در دفاع از سرزمین خود در برابر دشمن وحشی افزایش دادند و حماسه هایی رقم زدند که در این زمان بی نظیر است.

وی گفت تمامی تجهیزات مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی ساخت گردان‌های القسام بود اما اگر مجاهدان و رزمندگان فلسطین نبودند این تجهیزات در برابر زرادخانه آمریکا هیچ فایده‌ای نداشت.

وی افزود: آنچه دشمن درباره قهرمانی های هذیانی اعلام می کند، موضوع تمسخر کوچک ترین کودک فلسطینی است.

ابوعبیده گفت نه تنها کوچ اجباری مردم فلسطین محقق نشد بلکه تخریب کورکورانه تنها موجب شرم این رژیم شد و نقاب از روی این رژیم تروریست مهاجم افتاد.

وی افزود: قبل از ۷ اکتبر و در چارچوب طرح عملیات، ما هیچ انبار اسلحه یا سکوی موشک نداشتیم.

سخنگوی گردان های القسام گفت: سرنوشت تعدادی از اسرای اسرائیل نامعلوم است و بقیه همگی وارد تونل نامعلوم شده اند و به احتمال زیاد کشته خواهند شد و مسوولیت این امر برعهده سران دشمن است.

وی ضمن قدردانی از مقاومت لبنان، عراق و یمن تاکید کرد روز پیروزی نزدیک است و جهاد و خون ملت فلسطین هدر نخواهد رفت‌.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.