در یک مقطع بحرانی در نمودارها

نکات فنی نفت خام: هفته گذشته WTI به شدت ضربه خورد و روند گسترده تر را زیر سوال برد اوج اخیر می تواند یک سناریوی اصلی پایین به بالا را نشان دهد اگر به زودی ادامه پیدا نکند یک جفت خط روند می تواند کلید را در کوتاه مدت نگه دارد نفت خام WTI (CL)

کد خبر : 220631
تاریخ انتشار : جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
در یک مقطع بحرانی در نمودارها


نکات فنی نفت خام:

  • هفته گذشته WTI به شدت ضربه خورد و روند گسترده تر را زیر سوال برد
  • اوج اخیر می تواند یک سناریوی اصلی پایین به بالا را نشان دهد اگر به زودی ادامه پیدا نکند
  • یک جفت خط روند می تواند کلید را در کوتاه مدت نگه دارد

نفت خام WTI (CL) هفته گذشته به شدت رشد کرد و برخی از بدترین ضررهای خود را در مدتی متحمل شد. این کاهش پس از نزدیک شدن به اوج صعودی که در ماه مارس ایجاد شد، اتفاق می‌افتد، که این موضوع را زیر سوال می‌برد که آیا افزایش اخیر آزمون شکست‌خورده‌ای برای اوج مارس بوده است یا خیر.

اغلب اوقات نقاط عطف قابل توجه یا به طور کامل آزمایش می شوند (یا اندکی شکسته می شوند) یا می بینند که اجرای آزمایش مجدد کوتاه است تا یک پایین تر به بالا (یا بالاتر – پایین اگر پایین باشد). با در نظر گرفتن این موضوع، تغییر ماهانه تند و زننده مارس کاندیدای پخش چنین سریالی بود.

اکنون که شاهد افزایش قیمت هستیم، این احتمال وجود دارد که یک قیمت پایین‌تر به بالاترین قیمت داشته باشیم، به شدت افزایش یافته است، و از این رو اتفاقات بعدی بسیار مهم خواهد بود. هنوز مقداری از روند حمایت از دسامبر و آوریل وجود دارد و بر این اساس ممکن است به زودی شاهد تثبیت نفت باشیم.

اگر بتواند، نفت می‌تواند برای مدتی به ایجاد محدوده‌ای ادامه دهد که یا منجر به الگوی تداوم یا شکستی می‌شود که همچنان مارس را به عنوان یک بالاترین قیمت معتبر تأیید می‌کند. با این حال، اگر شاهد افزایش حمایت از روند فروش باشیم، به نظر می رسد WTI آماده معامله تا پایین ترین سطح آوریل یا بدتر از آن است.

این مستلزم سقوط به 92 است، که احتمالاً همزمان با آزمایش 200 روزه است که به سرعت در حال افزایش است. در حال حاضر روی 90.66 قرار دارد. این می تواند به عنوان قسمت پایین یک محدوده بزرگ باشد، اما با توجه به دنباله افزایش سنبله و آزمایش مجدد، به نظر می رسد که نفت وارد دوره ای شده است که برای مدتی کاهش می یابد.

در حال حاضر، تمرکز بر این است که آیا نفت می‌تواند خطوط روند را از دسامبر و آوریل حفظ کند یا خیر. ما در اوایل هفته قدرت را از منطقه می بینیم، اما اگر بخواهیم به عنوان چیزی معنادارتر باقی بماند، باید شاهد فشار خرید قابل توجهی باشیم.

نمودار روزانه نفت خام (CL1!).

نمودار نفت خام WTI توسط TradingView

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما منابع متعددی برای کمک به شما داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و به طور خاص برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

— نوشته شده توسط پل رابینسون، تحلیلگر بازار

می توانید پل را در توییتر دنبال کنید @PaulRobinsonFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.