در کوتاه مدت به سمت پایین تغییر می کند مگر اینکه گاوها 164.00 را پس بگیرند

[ad_1] GBP/JPY هفته را با کاهش 0.68 درصدی به پایان رساند. شاخص‌های شاخص PMI جهانی S&P گلوبال در ماه ژوئیه، نگرانی‌های مربوط به رکود در بازارهای مالی را دوباره مطرح کردند و احساسات را تغییر دادند. GBP/JPY تجزیه و تحلیل قیمت: در کوتاه‌مدت با سوگیری نزولی، مگر اینکه خریداران 164.00 را پس بگیرند. در غیر

کد خبر : 232716
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۲۵
در کوتاه مدت به سمت پایین تغییر می کند مگر اینکه گاوها 164.00 را پس بگیرند

[ad_1]

  • GBP/JPY هفته را با کاهش 0.68 درصدی به پایان رساند.
  • شاخص‌های شاخص PMI جهانی S&P گلوبال در ماه ژوئیه، نگرانی‌های مربوط به رکود در بازارهای مالی را دوباره مطرح کردند و احساسات را تغییر دادند.
  • GBP/JPY تجزیه و تحلیل قیمت: در کوتاه‌مدت با سوگیری نزولی، مگر اینکه خریداران 164.00 را پس بگیرند. در غیر این صورت، ضرر تا 161.80 افزایش می یابد.

GBP/JPY برای سومین روز متوالی به پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه در حدود 163.51 سقوط کرد، که ناشی از جو ناامیدکننده بازار است که دلیل آن شرکت‌های آمریکایی از دست دادن درآمد است، در کنار شاخص‌های ضعیف S&P Global در سراسر جهان که باعث تشدید رکود در میان سرمایه‌گذاران شده است. در همین حال، در هفته آینده، معامله گران برای تصمیم سیاست پولی کمیته بازار آزاد فدرال رزرو ایالات متحده (FOMC) در ماه ژوئیه آماده می شوند. در زمان نوشتن این مقاله، GBP/JPY در 163.22 معامله می شود.

GBP/JPY تجزیه و تحلیل قیمت: چشم انداز فنی

نمودار روزانه GBP/JPY این جفت ارز را با سوگیری به سمت بالا نشان می دهد، علیرغم اینکه روند اصلاحی از اوج هفتگی نزدیک به 166.00 به سمت پایین ترین سطح هفتگی در حدود 163.22 ادامه دارد. معامله گران GBP/JPY باید توجه داشته باشند که EMA های 20 و 50 روزه، سطوح حمایت قبلی، زمانی که جفت 150 پیپ را کاهش داد، به مقاومت تبدیل شد. با این حال، روند صعودی همچنان ادامه دارد، مگر اینکه GBP/JPY به زیر سطح 160.38 در 6 جولای سقوط کند.

نمودار 1 ساعته GBP/JPY

نمودار ساعتی GBP/JPY جفت ارز متقاطع را به صورت نزولی به تصویر می کشد. هنگامی که GBP/JPY به زیر میانگین متحرک نمایی 200 ساعته در حول و حوش 164.50 سقوط کرد، سقوط به سمت پایین ترین سطح هفتگی خود را در نزدیکی 163.00 تشدید کرد. در اواخر جلسه، GBP/JPY حدود 20 پیپ به سطوح فعلی نرخ ارز کاهش یافت. با این وجود، فروشندگان مسئول هستند مگر اینکه خریداران پوند/ین 164.00 را پس بگیرند.

بنابراین، اولین حمایت GBP/JPY، پایین ترین سطح 22 جولای در 163.00 خواهد بود. نقض مورد دوم، نقطه محوری روزانه S3 را در 162.75 نشان می دهد. پس از پاکسازی، ایستگاه بعدی متقاطع محل تلاقی محور روزانه S4 و پایین ترین سطح 12 جولای در اطراف منطقه 161.80-85 خواهد بود.

GBP/JPY سطوح فنی کلیدی

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.