در نهایت، رمزارز دارای یک پناهگاه امن است – اخبار حمایت شده بیت کوین

[ad_1] حمایت شده است صنعت کریپتوکارنسی در سال‌های اخیر با چالش‌های نظارتی قابل توجهی روبرو بوده است، به طوری که SEC و CFTC علیه پروژه‌های مختلف از جمله ارسال اعلان‌های Wells به Coinbase اقدام کرده‌اند. در میان این چشم‌انداز نظارتی، مفهوم حاکمیت و حقوق بین‌الملل برای سرمایه‌گذاران و نوآوران رمزارز اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده است.

کد خبر : 358283
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
در نهایت، رمزارز دارای یک پناهگاه امن است – اخبار حمایت شده بیت کوین

[ad_1]

صنعت کریپتوکارنسی در سال‌های اخیر با چالش‌های نظارتی قابل توجهی روبرو بوده است، به طوری که SEC و CFTC علیه پروژه‌های مختلف از جمله ارسال اعلان‌های Wells به Coinbase اقدام کرده‌اند. در میان این چشم‌انداز نظارتی، مفهوم حاکمیت و حقوق بین‌الملل برای سرمایه‌گذاران و نوآوران رمزارز اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده است. ایده این است که یک دولت جدید می تواند فضای امنی برای شکوفایی نوآوری های گفته شده ایجاد کند – معرفی چوسون، اولین دولت-ملت سایبری جهان با روابط دیپلماتیک با یک کشور به رسمیت شناخته شده عضو سازمان ملل.

درک تأثیر حاکمیت بر کریپتو

حاکمیت به توانایی یک کشور برای اداره مستقل خود اشاره دارد. این بدان معناست که دولت‌ها می‌توانند فعالیت‌های درون مرزهای خود، از جمله فعالیت‌های شرکت‌های ارزهای دیجیتال را تنظیم و کنترل کنند. در حالی که برخی از کشورها چارچوب‌های نظارتی مطلوبی را ارائه می‌کنند که به شرکت‌های رمزنگاری اجازه می‌دهد تا در برخی ظرفیت‌ها وجود داشته باشند، برخی دیگر مقررات سخت‌گیرانه‌تر یا ممنوعیت‌هایی را اعمال می‌کنند که عملیات را محدود می‌کند و مانع نوآوری می‌شود. در حقوق بین الملل، فقط حاکمیت قدرت مطلق وجود دارد.

ایجاد یک ملت

ایجاد یک کشور مستقل معمولاً شامل یک رفراندوم در بهترین حالت یا یک جنگ پر فراز و نشیب در بدترین حالت آن است. با این حال، برای چوسون، این روند بسیار ساده‌تر است: این در حال حاضر یک دولت-ملت است.

چوسون چیست؟

ملت جدید ما، چوسون، جانشین امپراتوری اصلی چوسون است که در سال 1392 تأسیس شد و طولانی‌ترین پادشاهی دودمانی کره بود. برخلاف تصور عمومی، زمانی که ژاپن امپراتوری را در سال 1910 ضمیمه کرد، چوسون هرگز “از بین نرفت”. حقوق بین الملل حکم می کند که یک کشور به دلیل اشغال جنگ طلبانه نمی تواند خاموش شود. علاوه بر این، معاهده 1965 بین جمهوری کره و ژاپن، معاهده 1910 را باطل و از نظر قانونی باطل اعلام کرد. در سال 2023، چوسون ادامه حیات خود را از طریق معاهده ای با آنتیگوا تأیید کرد.

صلاحیتی که نوآوری را تشویق می کند

به عنوان یک دولت ملی به رسمیت شناخته شده، چوسون چارچوب نظارتی خود را در حوزه قضایی خود ایجاد کرده است که به «شهروندان» خود (به نام Denizens) اجازه می دهد تا شرکت های خود را تأسیس کنند. هدف Joseon به جای اعمال محدودیت بر نوآوری و فناوری، فراهم کردن محیطی است که خلاقیت و توسعه را تشویق می کند. این نشان می‌دهد که محدودیت‌های نوآوری و فناوری توسط خود فناوری تعیین می‌شود، نه توسط مقررات محدودکننده اعمال‌شده توسط دولت‌های ملی در سراسر جهان.

قرار دادن تمرین در واقعیت

نگرانی‌های واقعی در مورد وضعیت قوانین اینترنتی، از جمله قوانینی علیه ارزهای دیجیتال و قوانینی که آزادی را محدود می‌کنند، مانند قانون محدودیت و سایر لوایح وجود دارد. در مقابل، Joseon یک حوزه قضایی سایبری مستقل را عاری از این مقررات سنگین فراهم می کند.

اگرچه ماهیت آینده‌نگر دارد، اما این ایده قبلاً با BKEX، یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای رمزنگاری شده در جهان عملی شده است. ما مفتخریم که برنامه های جاه طلبانه آن را برای گنجاندن در حوزه قضایی خود اعلام کنیم. BKEX با فعالیت در حوزه قضایی ما می تواند از چارچوب قانونی استثنایی و زیرساخت های تکنولوژیکی ما استفاده کند.

علاوه بر این، در ظرفیت خود به عنوان یک دولت-ملت با شناسایی قانونی، ارز Mun (JSM) را معرفی کرده‌ایم که مزایای ارز ملی قانونی و ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد. به عنوان یک ارز مستقل، این اولین ارز دیجیتال غیرقابل تحریم در جهان است. در BKEX و Hotbit موجود است.

سفر ما

در طول توسعه Joseon به عنوان یک دولت-ملت سایبری، افراد برجسته زیادی در این پروژه شرکت کردند، از جمله مایک هوندا، نماینده سابق کنگره ایالات متحده و معاون رئیس DNC، و راجر ور، که به عنوان رئیس Bitcoin.com خدمت می کند. همراه با بسیاری دیگران.

به طور خلاصه، Joseon’s دولت-ملت را دوباره تعریف می‌کند و پناهگاهی امن برای کسب‌وکارها و کارآفرینان نوظهور ارائه می‌دهد، و برداشتی استثنایی و مبتکرانه از حاکمیت ارائه می‌کند. فناوری وجود ندارد که ما را تنبل کند، در عوض، فناوری وجود دارد تا ما را وادار به انجام کارهای بیشتر کند.

چوسون دنیزن شوید و واقعا آزادی را تجربه کنید!

پیوندها:

سایت اینترنتی: https://joseon.com

کاغذ سفید: https://joseon.cloud/JoseonWhitepaper.pdf

نوشته شده توسط فیل لی


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.