در میان “دستگاه نظارتی” در برابر کریپتو، پل تودور جونز تخصیص بیت کوین را حفظ می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] در مصاحبه اخیر، سرمایه گذار مشهور پل تودور جونز دیدگاه خود را در مورد بیت کوین بیان کرد و اذعان کرد که ممکن است چالش های نظارتی در پیش باشد. با این حال، جونز بر تعهد تزلزل ناپذیر خود به ارز دیجیتال غالب تأکید کرد و تأیید کرد که «تنوع کمی» را در سبد

کد خبر : 359312
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۵:۳۰
در میان “دستگاه نظارتی” در برابر کریپتو، پل تودور جونز تخصیص بیت کوین را حفظ می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

در مصاحبه اخیر، سرمایه گذار مشهور پل تودور جونز دیدگاه خود را در مورد بیت کوین بیان کرد و اذعان کرد که ممکن است چالش های نظارتی در پیش باشد. با این حال، جونز بر تعهد تزلزل ناپذیر خود به ارز دیجیتال غالب تأکید کرد و تأیید کرد که «تنوع کمی» را در سبد سرمایه گذاری خود حفظ کرده و همیشه خواهد کرد.

پل تودور جونز درباره بیت کوین: من به آن پایبند هستم و همیشه به آن پایبند خواهم بود.

پل تودور جونز، مدیر صندوق سرمایه گذاری افسانه ای، در حضور در CNBC “Squawk Box” این هفته، بینش خود را در مورد بیت کوین (BTC) و اقتصاد ایالات متحده به اشتراک گذاشت. جونز نظر خود را مبنی بر اینکه فدرال رزرو ایالات متحده ممکن است با اقدامات خود زیاده روی کرده باشد، ابراز کرد و اظهار داشت که احتمال افزایش نرخ در سال جاری بعید است. علاوه بر این، او پیشنهاد کرد که تورم می تواند به طور مداوم کاهش یابد و فدرال رزرو را بیش از حد انتظار به دستیابی به اهداف خود برای کنترل تورم نزدیک کند. با این وجود، این کاهش تورم می تواند چالشی برای ارز دیجیتال پیشرو، بیت کوین باشد.

پل تودور جونز علاوه بر مشاهدات خود در مورد اقتصاد ایالات متحده، به بررسی چشم انداز نظارتی پیرامون بیت کوین و صنعت گسترده تر ارزهای دیجیتال نیز پرداخت. جونز با قاطعیت اظهار داشت که «بیت کوین یک مشکل واقعی دارد زیرا در ایالات متحده، شما تمام دستگاه نظارتی را علیه آن دارید.» علیرغم این مخالفت شدید، جونز در طول مصاحبه خود با CNBC تاکید کرد که در تعهد خود به ارز دیجیتال پیشرو ثابت قدم است و ترجیح می دهد تخصیص متوسط ​​بیت کوین را در سبد سرمایه گذاری خود حفظ کند.

جونز گفت:

از ابتدا همیشه گفته‌ام که می‌خواهم تخصیص کوچکی به آن داشته باشم زیرا این تنها چیزی است که انسان‌ها نمی‌توانند عرضه را تنظیم کنند. بنابراین من به آن پایبند هستم و همیشه به آن پایبند خواهم بود. به عنوان یک تنوع کوچک در مجموعه من.

در اکتبر 2021، جونز با اطمینان اعلام کرد که بیت کوین در حال «برنده شدن در مسابقه با طلا» است، درست قبل از اینکه بیت کوین به بالاترین حد خود یعنی 69 هزار دلار برسد. فوراً به ماه می 2022 رسید و جونز مشکل عدم صعودی بودن ارزهای دیجیتال را بیان کرد. با این حال، با کاهش احتمالی تورم، منطق پشت پوشش ریسک با طلا و بیت کوین ممکن است در آینده بخشی از درخشش خود را از دست بدهد.

“[Bitcoin and gold have] جونز به سی‌ان‌بی‌سی گفت: اخیراً به خوبی انجام داده‌ایم، زیرا این حق بیمه‌های ریسک بزرگ را داشته‌ایم. “من نمی دانم که آیا آنها ممکن است در آینده خسته کننده نباشند. اگر تورم واقعاً کمی انجام شود، اگر آن داستان بازی شده است، پس باید تعجب کنید: ما طلا و بیت کوین را برای پوشش های تورم می خریدیم – این بازی ممکن است تمام شده باشد.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، احساسات صعودی، ارز دیجیتال، تنوع، فدرال رزرو، طلا، تورم، سرمایه گذار، پل تودور جونز، نمونه کارها، افزایش نرخ، چالش های نظارتی، اقتصاد ایالات متحده

نظر شما در مورد تعهد تزلزل ناپذیر پل تودور جونز به بیت کوین در میان چالش های نظارتی چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.