در میان داغ ترین تورم ایالات متحده در 40 سال گذشته، دولت بایدن افزایش قیمت ها را صنعت کشتیرانی مقصر می داند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] طی چند ماه گذشته، تورم در ایالات متحده به طور قابل توجهی افزایش یافته است، زیرا با سریع ترین سرعت خود از سال 1982 افزایش یافته است. داده ها نشان می دهد خانواده های جوان تر با فرزند برای گذراندن زندگی خود با مشکل مواجه شده اند، در حالی که گزارش ها بیشتر نشان

کد خبر : 181830
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
در میان داغ ترین تورم ایالات متحده در 40 سال گذشته، دولت بایدن افزایش قیمت ها را صنعت کشتیرانی مقصر می داند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

طی چند ماه گذشته، تورم در ایالات متحده به طور قابل توجهی افزایش یافته است، زیرا با سریع ترین سرعت خود از سال 1982 افزایش یافته است. داده ها نشان می دهد خانواده های جوان تر با فرزند برای گذراندن زندگی خود با مشکل مواجه شده اند، در حالی که گزارش ها بیشتر نشان می دهد که بازنشستگان و افراد مسن تر با درآمد ثابت هستند. فشار تورم فزاینده را احساس می کنند. پس از آنکه دولت بایدن هفته گذشته ولادیمیر پوتین را مقصر فشارهای تورمی آمریکا دانست، اکنون گزارش‌ها حاکی از آن است که بایدن عامل ناقض دیگری را کشف کرده است، زیرا او ادعا می‌کند که قیمت‌های حمل و نقل باعث افزایش قیمت‌های بسیار بالا در سراسر کشور شده است.

دولت بایدن در صنعت کشتیرانی اخم می کند و ادعا می کند که انحصارات کشتیرانی اقیانوسی متعلق به خارجی وجود دارد

هفته گذشته، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و اعضای دولتش مدعی شدند که افزایش تورم در آمریکا ناشی از اقدامات تهاجمی ولادیمیر پوتین در اوکراین است. بایدن دلیل خود را پس از انتشار داده های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در ماه فوریه توسط وزارت کار ایالات متحده توضیح داد. داده‌ها نشان می‌دهند که CPI با سریع‌ترین نرخ در ۴۰ سال گذشته افزایش یافته است زیرا هزینه کالاها و خدمات مصرفی همچنان در حال افزایش است. یک هفته بعد، در حالی که درگیری روسیه و اوکراین ادامه دارد، بایدن اکنون اصرار دارد که قیمت های حمل و نقل به افزایش نرخ تورم آمریکا کمک می کند.

در میان داغ ترین تورم ایالات متحده در 40 سال گذشته، دولت بایدن افزایش قیمت ها را به صنعت کشتیرانی متهم کرد
پتی اسمیت، مدیر اجرایی Dairy America، به NYT گفت که از تلاش‌های بایدن برای نظارت بیشتر بر صنعت کشتیرانی حمایت می‌کند. من نمی گویم که لزوماً قیمت ها را کاهش می دهد. اسمیت روز دوشنبه گفت: من فکر می‌کنم ممکن است قیمت‌ها را در یک زمین بازی برابر قرار دهد.

نیویورک تایمز (NYT) گزارش می دهد که بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده “متعهد شده است تا هزینه هایی را کاهش دهد” که به اعتقاد او تحت سلطه انحصارات حامل های اقیانوسی متعلق به خارجی است. بایدن اشاره کرد که این صنعت سودهای بی سابقه ای داشته است و او از “تحقیقات در مورد نقض قوانین ضد انحصار و سایر اقدامات ناعادلانه” حمایت می کند. علیرغم تعداد علائم هشدار دهنده ای که در طول دو دهه اخیر بارها و بارها منتشر شده و شواهدی را نشان می دهد که تسهیل کمی (QE)، هزینه های دولت و محرک های بیش از حد مقصران تورم هستند، دولت بایدن انگشت اتهام را به سمت سیستم پولی آمریکا نشانه نرفت.

بایدن اصرار دارد که دولت آمریکا «گام‌هایی برای کاهش قیمت‌های مصرف‌کننده» بردارد.

در همین حال، بسیاری از گزارش‌ها نشان می‌دهند که هزاره‌ها برای اولین بار با فشارهای تورمی دست و پنجه نرم می‌کنند و والدین آمریکایی که دارای فرزند هستند، برای گذران زندگی با مشکل مواجه هستند. علاوه بر این، داده ها نشان می دهد که سالمندان و بازنشستگان آمریکایی با درآمد ثابت نیز از هزینه های بالاتر رنج می برند. آمار همچنین مشخص می کند که ساکنان کم درآمد ایالات متحده به “حالت بقا” متکی هستند زیرا تورم بیشترین ضربه را به جمعیت وارد کرده است. از سال 2020، سیستم پولی ایالات متحده بدون هیچ زمانی در تاریخ گسترش یافته است و داده ها نشان می دهد که “ارزش واقعی” دلار از سال 1972 تا 86 درصد کاهش یافته است.

در مورد سرکوب قیمت‌های حمل‌ونقل توسط بایدن، گزارش NYT توضیح می‌دهد که «معلوم نیست که نظارت و اجرای بیشتر دولت تا چه اندازه هزینه‌های حمل و نقل را کاهش می‌دهد». این اولین باری نیست که کاخ سفید هزینه های بالای حمل و نقل را عامل افزایش تورم می داند زیرا دولت بایدن در پایان ماه فوریه برگه اطلاعاتی به نام «کاهش قیمت ها و هموار کردن زمین بازی در کشتیرانی اقیانوس» منتشر کرد. برگه اطلاعاتی اصرار دارد که دولت بایدن “در حال برداشتن گام هایی برای کاهش قیمت مصرف کننده” در کشتیرانی اقیانوسی است.

برچسب ها در این داستان

بایدن، دولت بایدن، اقتصاد، افراد مسن، محرک های بیش از حد، هزینه های دولت، تورم، جو بایدن، درآمد کم، هزاره ها، نظارت، تسهیل کمی، مقررات، افزایش تورم، افزایش قیمت ها، روسیه، روسیه، جنگ اوکراین، صنعت کشتیرانی، اوکراین، دلار آمریکا کاهش، ارزش دلار، کاهش ارزش دلار، اقتصاد زمان جنگ، برگه اطلاعات کاخ سفید

نظر شما در مورد اینکه دولت بایدن تورم را به دلیل هزینه های حمل و نقل و برنامه رئیس جمهور برای افزودن نظارت دولت بر صنعت کشتیرانی مقصر می داند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.