در مورد راند آفریقای جنوبی چه می گذرد و آیا ما شاهد یک ATH جدید خواهیم بود؟

[ad_1] تجزیه و تحلیل رند و نکات صحبت اوج رند چشم در آوریل 2020! ZAR توسط بادهای مخالف محلی و جهانی غرق شده است. رالی تند در USD/ZAR محو می شود؟ هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید مشترک

کد خبر : 358200
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
در مورد راند آفریقای جنوبی چه می گذرد و آیا ما شاهد یک ATH جدید خواهیم بود؟

[ad_1]

تجزیه و تحلیل رند و نکات صحبت

  • اوج رند چشم در آوریل 2020!
  • ZAR توسط بادهای مخالف محلی و جهانی غرق شده است.
  • رالی تند در USD/ZAR محو می شود؟

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

پیشینه اساسی USD/ZAR

راند آفریقای جنوبی تحت تأثیر چندین عامل داخلی و خارجی قرار گرفته است که باعث سقوط ارز بازارهای نوظهور (EM) شده است. 4.75٪ فقط این هفته بیایید برخی از چالش‌های پیش روی رند و پیامدهای حرکت رو به جلو را بیان کنیم:

ریختن بار

با شروع مصیبت طولانی مدت از طریق خاموشی های ناگهانی، رشد اقتصادی در نتیجه با مختل شدن رویه های روزانه کسب و کار آسیب دیده است و بسیاری از SME ها فقیر شده اند. سرمایه‌گذاری خارجی و اعتماد در نتیجه باعث کاهش سرمایه‌های ورودی به آفریقای جنوبی (تقاضای کمتر برای ZAR) شده است. بی‌ثباتی سیاسی و فساد همراه با بحران برق همراه است و فقدان اعتقاد به چشم‌انداز ضعیف از منظر خارجی می‌افزاید.

مجتمع کالایی

صادرات کالاهای آفریقای جنوبی در حال حاضر تحت فشار قرار گرفته است، زیرا امروز چاپ های مربوط به CPI و PMI چین نشان دهنده تقاضای کمتر (هم محلی و هم جهانی) برای محصولات و خدمات آنها است. بدبینی در مورد بازگشایی چین به عنوان واردکننده اصلی کالا در آفریقای جنوبی به طور کلی با رند ضعیف‌تر مرتبط است. اختلالات لجستیکی در سیستم حمل و نقل محلی نیز آفت بسیاری از صادرکنندگان و مشاغل محلی بوده است که باعث از دست رفتن حجم قابل توجهی از تجارت شده است.

دانش تجارت پایه

تجارت کالا

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

عوامل ایالات متحده

ایالات متحده اخیراً در بازارهای جهانی قدرت غالب بوده است. حالا که به نظر می‌رسد فدرال رزرو در کوتاه‌مدت نرخ‌ها را ثابت نگه می‌دارد، تهدید جدی‌تر دیگری برای سیستم مالی جهانی در قالب سقف بدهی ایالات متحده ظاهر شده است. ایالات متحده قادر به پرداخت بدهی های خود نیست و برای انجام این تعهدات نیاز به افزایش ظرفیت وام گیری خود (سقف بدهی) دارد. تا زمانی که شفافیت بیشتری در مورد بن بست بین جمهوری خواهان و دموکرات ها وجود داشته باشد، دلار آمریکا به دلیل جذابیت پناهگاه امن و ریسک گریزی آن در بازارهای جهانی حمایت خواهد شد. بحران جاری بانکی در ایالات متحده همچنین تأثیر منفی سیستماتیکی بر راند دارد و به احساس ریسک گسترده تر کمک می کند – که توسط سرمایه گذاران هجوم به اوراق قرضه دولتی ایالات متحده تقویت می شود.

تقویم اقتصادی امروز (به زیر مراجعه کنید) عموماً با داده‌های معدنی و تولیدی در ماه مارس که بهبودهای قابل توجهی را نشان می‌دهد، راند را افزایش می‌دهد، در حالی که داده‌های PPI و بیکاری ایالات متحده حاکی از کند شدن اقتصاد ایالات متحده است. سخنرانی فدرال رزرو برای اواخر روز معاملاتی برنامه ریزی شده است و می تواند نوسانات کوتاه مدتی را برای جفت ارز ایجاد کند. با این حال، به نظر می‌رسد سیریل رامافوزا، رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی، به آتش ZAR در مجلس ملی دامن می‌زند.

به طور خلاصه، اگر متغیرهای مؤثر بر این جفت در وضعیت فعلی خود ادامه پیدا کنند، راند به سختی می‌تواند هر حرکتی را در برابر دلار به دست آورد.

تقویم اقتصادی USD/ZAR

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه USD/ZAR

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

الگوهای شمعدانی

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

اقدام روزانه قیمت USD/ZAR گسترشی را به شکست مثلث متقارن اخیر (سیاه) نشان می‌دهد که روند صعودی قبلی را ادامه می‌دهد. همانطور که گفته شد، این جفت در حال حاضر وارد قلمرو خرید بیش از حد شده است که توسط شاخص قدرت نسبی (RSI) اندازه گیری می شود و ممکن است در کوتاه مدت به اوج خود برسد. در حالی که هنوز جا برای رسیدن به بالاترین رکوردهای جدید وجود دارد، ممکن است این محدودیت محدود شود 19.5000 علامت گذاری کنید و من یک حرکت به سمت عقب را پیش بینی می کنم 19.0000 حمایت روانی در زمان مناسب انجام می شود.

سطوح مقاومت:

سطوح پشتیبانی:

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.