در ماه مارس درآمد شخصی ایالات متحده افزایش یافت، در حالی که هزینه های شخصی نسبتاً افزایش یافت و شاخص قیمت PCE اندکی رشد کرد.

[ad_1] افزایش درآمد شخصی ایالات متحده در ماه مارس بر اساس برآوردهای منتشر شده توسط دفتر تحلیل اقتصادی، درآمد شخصی در ماه مارس 0.3 درصد یا 67.9 میلیارد دلار افزایش یافته است. درآمد شخصی یکبار مصرف (DPI) نیز 0.4٪ یا 71.7 میلیارد دلار افزایش یافت، در حالی که هزینه های مصرف شخصی (PCE) کمتر از

کد خبر : 352151
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
در ماه مارس درآمد شخصی ایالات متحده افزایش یافت، در حالی که هزینه های شخصی نسبتاً افزایش یافت و شاخص قیمت PCE اندکی رشد کرد.

[ad_1]

افزایش درآمد شخصی ایالات متحده در ماه مارس

بر اساس برآوردهای منتشر شده توسط دفتر تحلیل اقتصادی، درآمد شخصی در ماه مارس 0.3 درصد یا 67.9 میلیارد دلار افزایش یافته است. درآمد شخصی یکبار مصرف (DPI) نیز 0.4٪ یا 71.7 میلیارد دلار افزایش یافت، در حالی که هزینه های مصرف شخصی (PCE) کمتر از 0.1٪ یا 8.2 میلیارد دلار افزایش یافت. شاخص قیمت PCE 0.1 درصد و بدون احتساب مواد غذایی و انرژی 0.3 درصد افزایش یافت.

DPI واقعی ایالات متحده بالا، PCE پایین

DPI واقعی در ماه مارس 0.3٪ افزایش یافت و PCE واقعی کمتر از 0.1٪ کاهش یافت. این به دلیل کاهش 0.4 درصدی کالا و افزایش 0.1 درصدی در خدمات بوده است. غرامت، دریافت‌های درآمد شخصی از دارایی‌ها و درآمد اجاره‌ای افراد در ماه مارس افزایش یافت، اما درآمد مالکان و دریافت‌های انتقال جاری شخصی کاهش یافت. دستمزدها و حقوق خصوصی منجر به افزایش غرامت شد و افزایش دریافتی درآمد شخصی از دارایی ها به دلیل افزایش درآمد سود سهام شخصی بود.

هزینه های ایالات متحده به سمت خدمات تغییر می کند

افزایش 8.2 میلیارد دلاری PCE دلاری فعلی در ماه مارس عمدتاً به دلیل افزایش هزینه‌های خدمات بود که تا حدی با کاهش هزینه‌ها برای کالاها جبران شد. وسایل نقلیه موتوری و قطعات و بنزین و سایر کالاهای انرژی بیشترین کاهش هزینه را داشته اند، در حالی که هزینه های مسکن و آب و برق و خدمات بهداشتی درمانی بیشترین افزایش را داشته اند.

هزینه های شخصی ایالات متحده در ماه مارس افزایش یافت

هزینه های شخصی در ماه مارس 21.5 میلیارد دلار افزایش یافت و پس انداز شخصی 1.00 تریلیون دلار بود. نرخ پس انداز شخصی 5.1٪ بود. نسبت به ماه قبل، شاخص قیمت PCE برای ماه مارس 0.1 درصد و بدون احتساب مواد غذایی و انرژی، 0.3 درصد افزایش یافت. نسبت به ماه مشابه یک سال قبل، شاخص قیمت PCE برای مارس 4.2 درصد افزایش یافت، در حالی که قیمت کالاها 1.6 درصد و قیمت خدمات 5.5 درصد افزایش یافت. قیمت مواد غذایی 8.0 درصد افزایش یافت و قیمت انرژی 9.8 درصد کاهش یافت.

PCE واقعی ایالات متحده اندکی کاهش یافت

کاهش کمتر از 0.1٪ در PCE واقعی در ماه مارس به دلیل کاهش هزینه برای کالاها بود که تا حدی با افزایش هزینه های خدمات جبران شد. کاهش وسایل نقلیه موتوری و قطعات با افزایش بنزین و سایر کالاهای انرژی در کالاها جبران شد، در حالی که مسکن و آب و برق منجر به افزایش در بخش خدمات شد.

برای نگاهی به همه رویدادهای اقتصادی امروز، تقویم اقتصادی ما را بررسی کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.