در فصل سود، احساسات بازار بهبود می یابد

[ad_1] سه ماهه چهارم با توجه به تنش‌های ژئوپلیتیکی و ترس از رکود اقتصادی شروع شد، اما فصل درآمد از آن زمان آغاز شده و توجه فعالان بازار به عوامل بنیادی متمرکز شده است. در حالی که نوسانات همچنان بالاست و روحیه نزولی در بازارهای سهام و ارز ادامه دارد، هفته با گزارش های درآمدی

کد خبر : 269089
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
در فصل سود، احساسات بازار بهبود می یابد

[ad_1]

سه ماهه چهارم با توجه به تنش‌های ژئوپلیتیکی و ترس از رکود اقتصادی شروع شد، اما فصل درآمد از آن زمان آغاز شده و توجه فعالان بازار به عوامل بنیادی متمرکز شده است.

در حالی که نوسانات همچنان بالاست و روحیه نزولی در بازارهای سهام و ارز ادامه دارد، هفته با گزارش های درآمدی بهتر از حد انتظار در سه ماهه سوم بانک آمریکا (BAC)، چارلز شواب و بانک نیویورک ملون آغاز شد.

BAC درآمدهای 24.5 میلیارد دلاری را به دلیل درآمدهای بالاتر نرخ بهره، ناشی از تشدید سیاست پولی و افزایش نرخ بهره اعلام کرد. درآمدهای بانکداری سرمایه گذاری به دلیل رویکرد محتاطانه به سرمایه گذاری های جدید در بحبوحه رکود فنی در ایالات متحده کاهش یافت.

گزارش‌های درآمد کلان که امروز منتشر می‌شود شامل جانسون و جانسون (JNJ) با درآمد پیش‌بینی‌شده 23.46 میلیارد دلار است. Roche Holding ADR (RHHBY) با درآمد 15.66 میلیارد دلاری. درآمد نتفلیکس (NFLX) 7.85 میلیارد و گلدمن ساکس (GS) با پیش بینی درآمد 11.37 میلیارد دلار پیش بینی شده است. در حالی که اجماع تحلیلگران می تواند یک تخمین متخصص ارائه دهد، نتایج واقعی ممکن است بالاتر یا کمتر از حد انتظار باشد.

از آنجایی که فصل سود بخشی از روحیه را به احساسات بازار سهام تزریق می کند، معامله گران ارز در حال آماده شدن برای چندین گزارش اقتصادی با تاثیرگذاری بالا هستند که قرار است این هفته منتشر شود.

آلمان شاخص احساسات اقتصادی ZEW را برای ماه اکتبر اعلام کرد که در سطح 63.4 در مقایسه با نتیجه ماه قبل 61.9 پیش بینی شده بود. خطرات رشد اقتصادی و اعتماد در آلمان به دلیل افزایش قیمت گاز طبیعی در بحبوحه محدودیت های عرضه به دلیل جنگ در اوکراین افزایش یافته است.

روز چهارشنبه، بریتانیا گزارش شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) با پرچم قرمز را برای ماه سپتامبر منتشر خواهد کرد. انتظار می‌رود تورم در اوت در سطح 9.9 درصد باقی بماند، اما به دلیل باد مخالف قابل‌توجه در اقتصاد بریتانیا در زمان نگارش این مقاله، ابهام در این مورد وجود دارد.

بازار گیلت با نوساناتی روبه‌رو شد که تنها با کاهش سیاست‌های پولی بانک انگلستان و تمدید برنامه تسهیل کمی آن آرام شد. در حالی که بانک مرکزی از آن زمان به عملیات بازار اوراق قرضه پایان داده است، این واقعیت که چشمک می زند در انتظارات تورمی و نرخ بهره بازار ارز گم نشده است.

در نهایت، داده‌های بازار مسکن ایالات متحده در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با اعلام شروع مسکن، مجوزهای ساخت و فروش خانه‌های موجود در ماه سپتامبر انتظار می‌رود. به نظر می‌رسد که همه اینها به دلیل نرخ‌های بهره بالاتری که بر بازار وام مسکن و احساسات سرمایه‌گذاری تأثیر می‌گذارد، کمتر از نتایج قبلی هستند.

با آخرین رویدادهای بازار به روز باشید. تقویم رویدادهای اقتصادی دریاسالاران را نشانه گذاری کنید.

آیا تجارت در اخبار به شما علاقه دارد؟ بیاموزید که چگونه این رویکرد با وبینارهای رایگان ما کار می کند. با معامله گران خبره ملاقات و تعامل داشته باشید. جلسات معاملاتی زنده را تماشا کنید و یاد بگیرید.

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.