در صورتی که بانک مرکزی اروپا نتواند سیگنال افزایش 50 امتیازی نرخ را در جدول اعلام کند توسط Investing.com کاهش می یابد.

[ad_1] © رویترز نوشته یاسین ابراهیم Investing.com — بعید است بانک مرکزی اروپا وقتی تصمیم سیاست پولی خود را در روز پنجشنبه ارائه می‌کند، غافلگیرکننده باشد، اما بانک مرکزی باید در لحن خود در مورد افزایش نرخ‌ها جسورانه رفتار کند یا خطر کاهش مجدد یورو را به خطر بیندازد. با 0.14 درصد افزایش به 1.0715

کد خبر : 214366
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۰۶
در صورتی که بانک مرکزی اروپا نتواند سیگنال افزایش 50 امتیازی نرخ را در جدول اعلام کند توسط Investing.com کاهش می یابد.

[ad_1]


© رویترز

نوشته یاسین ابراهیم

Investing.com — بعید است بانک مرکزی اروپا وقتی تصمیم سیاست پولی خود را در روز پنجشنبه ارائه می‌کند، غافلگیرکننده باشد، اما بانک مرکزی باید در لحن خود در مورد افزایش نرخ‌ها جسورانه رفتار کند یا خطر کاهش مجدد یورو را به خطر بیندازد.

با 0.14 درصد افزایش به 1.0715 دلار رسید.

ING در یادداشتی می‌گوید: «هر پیامی که نشان‌دهنده باز بودن نسبت به افزایش 50 واحدی نباشد، احتمالاً کمتر از انتظارات جنگ‌طلب بازار خواهد بود و EUR/USD را به 1.0500 نزدیک‌تر می‌کند».

چشم انداز افزایش 50 واحدی نرخ بهره در هفته های اخیر پس از داده هایی که نشان می دهد تورم در ماه می به بالاترین حد خود رسیده است، افزایش یافته است.

اعضای Hawkish ECB بیشتر در مورد نیاز به افزایش شدید نرخ بهره گرفته اند.

رابرت هولزمن، رئیس بانک مرکزی اتریش، گفت که برای ارسال “سیگنال واضحی مبنی بر جدی بودن بانک مرکزی اروپا در مبارزه با تورم” به افزایش 50 واحدی نرخ پایه نیاز است.

اما اگر کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، به مواضع قبلی خود برای افزایش ۲۵ واحد پایه در جولای و سپتامبر پایبند باشد، احتمالاً بانک مرکزی را بیشتر از منحنی مقابله با تورم عقب می‌اندازد و شرط‌بندی سریع‌تر برای افزایش نرخ بهره را در اواخر امسال و در سال ۲۰۲۳ می‌دهد.

ING افزود: بازارها در حال حاضر روی مجموعا 130 واحد پایه انقباض تا پایان سال شرط بندی می کنند که “به معنای افزایش 50 واحدی در یکی از چهار جلسه باقی مانده – پس از جلسه ژوئن” است.

با این حال، برخی بر این باورند که دستان بانک مرکزی اروپا با افزایش سرعت تشدید فشار بسته شده است، زیرا اعضای ناب شورای حاکم همچنان نسبت به تغییر شدید سیاست ها در بحبوحه انتظارات برای کاهش تورم محتاط هستند.

«از آنجایی که کبوترهای شورای حاکم قطعاً علیه تغییر سیاست‌های مخرب بحث خواهند کرد و پیش‌بینی‌های به‌روز شده احتمالاً همچنان نشان می‌دهد که تورم در نهایت در میان‌مدت به هدف بازخواهد گشت، فشارها از سوی شاهین‌ها برای افزایش اولیه 50 واحدی در ژوئیه می‌شود. بازارهای سرمایه دایوا در یادداشت اخیر خود گفته است، حتی اگر لاگارد درها را به روی امکان چنین حرکتی باز کند، احتمالاً مقاومت خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.