در شرایطی که رویترز منتظر گزارش مشاغل آمریکا بود ، دلار ثابت می ماند

© رویترز. عکس فایل: یورو ، دلار هنگ کنگ ، دلار آمریکا ، ین ژاپن ، پوند و اسکناس 100 یوان چین در این تصویر ، 21 ژانویه 2016 مشاهده می شود. REUTERS/Jason Lee/تصویر/تصویر فایل نویسنده: ریتویک کاروالیو لندن (رویترز) – دلار روز جمعه پیش از گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی آمریکا که انتظار می

کد خبر : 114347
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
در شرایطی که رویترز منتظر گزارش مشاغل آمریکا بود ، دلار ثابت می ماند



© رویترز. عکس فایل: یورو ، دلار هنگ کنگ ، دلار آمریکا ، ین ژاپن ، پوند و اسکناس 100 یوان چین در این تصویر ، 21 ژانویه 2016 مشاهده می شود. REUTERS/Jason Lee/تصویر/تصویر فایل

نویسنده: ریتویک کاروالیو

لندن (رویترز) – دلار روز جمعه پیش از گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی آمریکا که انتظار می رود سرنخ های بیشتری از روند عادی سازی سیاست فدرال رزرو در اختیار معامله گران قرار دهد ، در برابر ارزهای اصلی ثابت ماند.

شاخص ارزش دلار آمریکا که دلار را در برابر سبدی از شش شرکت همتراز اندازه گیری می کند ، با 0.1 درصد افزایش به 94.338 واحد رسید ، آخرین باری که بدون تغییر در 94.164 واحد معامله شد.

نیل جونز ، مدیر فروش FX ، موسسات مالی در بانک میزوهو ، گفت: “دلار در لیست حقوق و دستمزد معامله می شود.”

“بازار در حال کار طولانی است و پیش از ریسک رویداد در مواجهه با قیمت دارایی های ملایم با ریسک خفیف ، کاهش می یابد.”

ارزش دلار 0.3٪ افزایش یافت و به 111.96 ین رسید و 111.975 را که بالاترین سطح در این ماه بود ، افزایش داد.

جونز گفت که پیش بینی می کند ین تا پایان دسامبر 2021 به 115 ین در هر دلار کاهش یابد. او گفت واگرایی بانک مرکزی همچنان در حال افزایش است زیرا بانک های مرکزی جهان نرخ ها را افزایش می دهند در حالی که ژاپن در شرایط تورمی بالاتر همچنان در حالت تعلیق باقی می ماند.

یورو پس از تضعیف روز چهارشنبه به پایین ترین سطح 14 ماه گذشته 1.1529 دلار ، در حدود 1.1562 دلار تثبیت شد.

فدرال رزرو اعلام کرده است که احتمالاً از ماه نوامبر کاهش خرید اوراق قرضه ماهانه خود را آغاز کرده و احتمالا سال آینده با افزایش نرخ بهره پیگیری می شود ، زیرا دور شدن سیاست های بحران همه گیر از سرعت بیشتری برخوردار است.

انتظار می رود داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ، که ساعت 1230 به وقت گرینویچ در روز جمعه منتشر می شود ، بهبود در بازار کار را نشان دهد ، با اجماع نظرسنجی رویترز از 500000 شغل در ماه سپتامبر ، اگرچه برآورد ها از 250،000 تا 700،000 متغیر است.

جین فولی ، سرپرست استراتژی FX ، می گوید: اگر تعداد NFP ملایم تر از آنچه انتظار می رفت ، باعث ایجاد برخی فعالیت های اصلاحی در دلار شود ، اگر شک و تردیدهایی در مورد روند کاهش فدرال رزرو و/یا زمان اولین افزایش نرخ بهره در چرخه ایجاد شود. در راببانک

“با این حال ، تا زمانی که سرمایه گذاران دوباره با چشم انداز EM راحت نباشند ، ما انتظار داریم که دلار آمریکا در سطح پایینی باقی بماند ، بنابراین انتظار داریم که هرگونه اصلاح نسبتاً محدود باشد.”

پس از جلسه کمیته بازار آزاد فدرال سپتامبر ، جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ، گفت که گزارش حقوق و دستمزد آینده برای گزارشگر سیاست ها در جهت کاهش سرعت نیازی به “یک گزارش ناگهانی ، عالی و فوق العاده قوی” نیست ، اما باید باشد. منطقی خوب “

آدام کول ، استراتژیست ارشد ارز در RBC Capital Markets ، در یادداشتی تحقیقی نوشت: اظهار نظر پاول “باید بازارها را به ویژه در برابر شگفتی منفی تحمل کند و تراز خطرات به یک واکنش مثبت دلار کمک می کند” به داده های مشاغل.

در همین حال ، پس از افزایش 0.55 درصدی در روز پنجشنبه ، دلار استرالیا 0.2 درصد کاهش یافت و به 0.7299 دلار رسید. قیمت آن برای دومین روز متوالی 0.7324 دلار بود که قوی ترین سطح از 16 سپتامبر است.

رودریگو کاتریل ، استراتژیست ارشد FX در بانک ملی استرالیا (OTC 🙂 در سیدنی ، در این باره نوشت: “این حرکت در صعود بهتر انجام شده است” ، اما آزمون این خواهد بود که آیا پس از چندین تلاش ناموفق در سال جاری می تواند در حدود 0.7315 دلار باقی بماند یا خیر. یک یادداشت مشتری

استرلینگ 0.1 درصد به 1.3624 دلار رسید و بیشترین افزایش 0.26 درصدی را در روز پنجشنبه حفظ کرد ، زمانی که هو پیل ، رئیس اقتصاددان جدید بانک مرکزی انگلستان ، فشارهای تورمی را بیشتر از آنچه تصور می شد ثابت می کند و انتظارات را برای افزایش نرخ تا ماه فوریه تقویت می کند.

دلار کانادا پس از تقویت قبلی به اوج یک ماهه 1.2534 دلار کانادا در پی افزایش قیمت نفت ، به 1.2548 دلار کانادا در هر دلار تغییر چندانی نداشت.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.