در روز جهانی زن، دولت کانادا پروژه توانمندسازی بازماندگان قاچاق انسان برای بازیابی استقلال را اعلام کرد.

[ad_1] 8 مارس 2022برنابی، بریتیش کلمبیا همه گیری COVID-19 چالش های بی سابقه و اضافی را برای بسیاری از آسیب پذیرترین شهروندان کانادا ایجاد کرده است. این نابرابری‌های اجتماعی و اقتصادی که منجر به قاچاق انسان و سایر اشکال استثمار می‌شود، که به طور نامتناسبی بر زنان و دختران و افراد به حاشیه رانده شده

کد خبر : 176370
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
در روز جهانی زن، دولت کانادا پروژه توانمندسازی بازماندگان قاچاق انسان برای بازیابی استقلال را اعلام کرد.

[ad_1]

8 مارس 2022
برنابی، بریتیش کلمبیا

همه گیری COVID-19 چالش های بی سابقه و اضافی را برای بسیاری از آسیب پذیرترین شهروندان کانادا ایجاد کرده است. این نابرابری‌های اجتماعی و اقتصادی که منجر به قاچاق انسان و سایر اشکال استثمار می‌شود، که به طور نامتناسبی بر زنان و دختران و افراد به حاشیه رانده شده تأثیر می‌گذارد، تأکید کرده است. اینها جنایات فجیعی هستند که قربانیان و بازماندگان، خانواده ها، جوامع و جامعه را به طور کلی ویران می کند.

به مناسبت روز جهانی زن، وزیر ایمنی عمومی، محترم مارکو مندیچینو، با لشگر ارتش نجات پیش از میلاد دیدار کرد. برنامه توسعه برای نجات یافتگان از قاچاق انسان این پروژه به بازماندگان قاچاق انسان قدرت می دهد تا استقلال خود را پس بگیرند. 14 پروژه از این دست مجموعاً 5.12 میلیون دلار در طول چهار سال از طریق برنامه ایمنی عمومی کانادا برای مبارزه با جرایم جدی و سازمان یافته دریافت کرده اند.

در برنامه حرکت از طریق تقریباً 850000 دلار بودجه فدرال طی چهار سال حمایت می شود و از طریق دو جریان تخصصی پشتیبانی ارائه می دهد. جریان اول مسکن یارانه ای را در استان برای بازماندگان کار و/یا قاچاق جنسی که نیاز به مسکن موقت دارند برای حمایت از گذار آنها به زندگی مستقل فراهم می کند. جریان دوم از یک مرکز توسعه برای بازماندگان 16 سال و بالاتر از قاچاق انسان برای دسترسی به آموزش و آموزش تخصصی پشتیبانی می کند. بازماندگان در انتقال خود از طریق دسترسی به فرصت‌هایی مانند فرصت‌های شغلی، داوطلبی، ارتباطات فرهنگی، مربیگری بومی و فرصت ایجاد روابط بلندمدت با جامعه، حمایت بیشتری می‌شوند.

در حالی که پیشرفت های قابل توجهی برای مبارزه با این جنایت وحشتناک حاصل شده است، هنوز کار برای انجام دادن وجود دارد تا ما به سمت ساختن کانادایی امن تر و انعطاف پذیرتر حرکت کنیم. به همین دلیل است که دولت کانادا به همکاری با شرکای خود ادامه خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که جمعیت های در معرض خطر و قربانیان و بازماندگان قاچاق انسان به حمایت ها و منابع حیاتی مورد نیاز خود دسترسی دارند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.