در حین لذت بردن از نکات برجسته نوامبر در NFB.ca، گرم و دنج بمانید. اولین نمایش جهانی انیمیشن تعاملی کارولین رابرت Brainstream و مستند قدرتمند The Silence اثر رنه بلانچار را تماشا کنید.

[ad_1] 4 نوامبر 2021 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) NFB.ca در ماه نوامبر عناوین جدید فوق العاده ای را اضافه می کند. این مجموعه رایگان برای تماشای آثار استودیوهای NFB در سراسر کشور شامل اولین نمایش جهانی فیلم انیمیشن تعاملی است. جریان مغزیتوسط کارولین رابرت از استودیو AATOAA; مستند داستانی عمیقا انسانی

کد خبر : 128290
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۱۸
در حین لذت بردن از نکات برجسته نوامبر در NFB.ca، گرم و دنج بمانید.  اولین نمایش جهانی انیمیشن تعاملی کارولین رابرت Brainstream و مستند قدرتمند The Silence اثر رنه بلانچار را تماشا کنید.

[ad_1]

4 نوامبر 2021 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB)

NFB.ca در ماه نوامبر عناوین جدید فوق العاده ای را اضافه می کند. این مجموعه رایگان برای تماشای آثار استودیوهای NFB در سراسر کشور شامل اولین نمایش جهانی فیلم انیمیشن تعاملی است. جریان مغزیتوسط کارولین رابرت از استودیو AATOAA; مستند داستانی عمیقا انسانی رنه بلانچار سکوت; اسناد کوتاه اماده شدن توسط کارول کونوک و به نور توسط Sheona McDonald، دومی برای برجسته کردن هفته آگاهی ترنسجندر منتشر شد. یک کانال موضوعی برای روز یادبود؛ و فیلم های تجلیل از برندگان جوایز هنرهای نمایشی فرماندار کل. این آثار جدید به بیش از 5500 عنوان که قبلاً در NFB.ca موجود است می‌پیوندند، بدون اینکه به مجموعه 100 اثر تعاملی ما اشاره کنیم که بیشتر آنها برای مشاهده آنلاین رایگان در دسترس هستند.

در حال حاضر موجود است

مدرسه اقیانوس، یک منبع آموزشی رایگان و آنلاین در مورد اقیانوس، که برای جوانان بین سنین 11 تا 15 سال ساخته شده است، آخرین ماژول خود را با نام “حوادآوری” راه اندازی می کند. «درو» رسانه‌ها و فعالیت‌های میان رشته‌ای را به معلمان ارائه می‌دهد که چگونگی ارتباط شاه ماهی، ماهی قزل آلا و مردم Haíɫzaqv را در اکوسیستم غنی منطقه‌ای که اکنون به عنوان ساحل مرکزی بریتیش کلمبیا شناخته می‌شود، به هم مرتبط می‌کند. پیوستن مدرسه اقیانوس و امروز “درو” را کشف کنید!

به مناسبت هفته آگاهی از تراجنسیتی ها

  • شروع از 8 نوامبر: به نور توسط Sheona McDonald (2021، BC & Yukon Studio)
    مستند کوتاه (19 دقیقه)
    کیت مطبوعاتی (خلاصه، بیوگرافی، تصاویر و تیتراژ): mediaspace.nfb.ca/epk/into-light-short-film

    وقتی کودک آشکار می‌کند که واقعاً چه کسی در درون است، چگونه والدین انتظارات خود را کنار می‌گذارند تا به آنها کمک کند تا واقعی‌ترین خود شوند؟ این فیلم که در برابر چشم انداز شمالی یلونایف قرار می گیرد، فصلی از تغییر را به تصویر می کشد، زیرا یک مادر و کودک با هم پیچیدگی های هویت جنسیتی را دنبال می کنند. این مستند برنده جایزه برای نمایش در چندین جشنواره در کانادا و خارج از کشور انتخاب شده است.

  • کانال LGBTQ2+: ca/channels/lgbtq2

    این مجموعه از بیش از 40 فیلم مستند و انیمیشن کوتاه و بلند با افزوده‌های اخیر مانند من Skylar هستم توسط راشل باور و زیبایی نوشته کریستینا ویلینگز، درباره تجربیات افراد تراجنسیتی.

به مناسبت روز یادبود، 11 نوامبر

شروع از 15 نوامبر

اماده شدن توسط کارول کونوک (2021، استودیو شمال غربی)
مستند کوتاه (9 دقیقه و 55 ثانیه)
کیت مطبوعاتی (خلاصه، بیوگرافی، تصاویر و تیتراژ): mediaspace.nfb.ca/epk/being-prepared

با رسیدن همه‌گیری جهانی به مجمع‌الجزایر قطب شمال، کارول کونوک، فیلمساز اینوک، چگونگی تأثیر پروتکل‌های جدید ناآشنا بر خانواده و جامعه او را مستند می‌کند. موسیقی متن کاملاً مشخص او بریده‌هایی از برنامه‌های رادیویی محلی را در کنار هم قرار می‌دهد و توصیه‌های بهداشتی را به هر دو زبان اینوکتیتوت و انگلیسی با صدای شیرین کودکان در حال بازی صادر می‌کند. گزارشی بسیار دقیق و مناقصه از اختلال و تعدیل. اماده شدن همچنین در تاریخ 15 نوامبر ساعت 7 بعد از ظهر (EST) از تلویزیون Uvagut پخش خواهد شد.

شروع از 19 نوامبر

جریان مغزی نوشته کارولین رابرت – برتر جهان
ایجاد شده توسط Studio AATOAA و تولید شده توسط استودیوی تعاملی NFB
فیلم انیمیشن تعاملی (نسخه طولانی: 20 دقیقه؛ نسخه کوتاه: 5 دقیقه)
کیت مطبوعاتی: mediaspace.nfb.ca/epk/brainstream/

جریان مغزی یک فیلم متحرک تعاملی است که در آن یک دختر جوان افکار خود را در طول یک جلسه درمانی جدید به صورت زنده پخش می کند. این قطعه عملکردهای شگفت انگیز مغز ما را با حساسیت و طنز بررسی می کند. این اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره معتبر بین المللی فیلم مستند آمستردام (IDFA) در قالب یک اینستالیشن، در رقابت به عنوان بخشی از بخش DocLab خواهد داشت و به طور همزمان در سراسر جهان به صورت آنلاین راه اندازی می شود که در nfb.ca/ قابل دسترسی است. جریان مغز، در رایانه و همچنین دستگاه های تلفن همراه.

شروع از 24 نوامبر

سکوت توسط Renée Blanchar (2020، Ça Tourne Productions/استودیوی فرانکفونی کانادایی NFB در Moncton، با همکاری Radio-Canada)
مستند بلند (106 دقیقه)
کیت مطبوعاتی (خلاصه، بیوگرافی، تصاویر و تیتراژ): mediaspace.nfb.ca/epk/the-silence/

این فیلم که پس از یک جشنواره موفق که سه جایزه به دست آورد، اکنون به صورت آنلاین در دسترس است، این فیلم نقدهای بسیار مطلوبی در سراسر کانادا داشت و در نیوبرانزویک و کبک اکران شد. رنه بلانچار، فیلمساز آکادمی، با مقابله با آزار جنسی توسط کشیش های کاتولیک علیه پسران جوان در نیوبرانزویک فرانسوی، برداشتی روشنگرانه از یک درام انسانی ارائه می دهد که عملاً در سراسر جهان در حال پخش است.

شروع از 26 نوامبر در ساعت 8 بعد از ظهر (EST)

هفت شلوار کوتاه برندگان جوایز هنرهای نمایشی فرماندار کل 2021 (GGPAA) را جشن می گیرند.

برای دوازدهمین سال، NFB فیلمسازان تحسین‌شده را گرد هم می‌آورد تا ادای احترام کوتاه سینمایی به اسطوره‌های هنرهای نمایشی کانادا بسازند، زیرا GGPAA قرار است از برندگان جایزه با دو برنامه ویژه تلویزیونی، یکی در CBC و دیگری در رادیو-کانادا در 26 نوامبر ساعت 7 تجلیل کند. بعد از ظهر (EST). فیلم‌های کوتاه بلافاصله بعد از آن در NFB.ca در دسترس خواهند بود. در اینجا عناوین آمده است:

  • زاب مابونگو توسط کارمین پیر دوفور
  • فلورنت ولانت: من در اینو خواب می بینم توسط نیکلاس رنو
  • Starlight & Other Sounds: The Music of Alexina Louie توسط ژوزفین اندرسون
  • کاترین اوهارا: همه ما می درخشیم توسط هارت اسنایدر
  • تانتو کاردینال توسط دارلین ناپونس
  • لیندا همیلتون: هنر گوش دادن توسط کلود گیلمین
  • رایان رینولدز: من برنده جایزه هستم؟ توسط کریستوفر اوشتر

درباره فیلمسازان NFB و مجموعه آن بیشتر بدانید:

– 30 –

در ارتباط باش

اتاق نمایش آنلاین: NFB.ca

NFB فیس بوک | NFB توییتر | NFB اینستاگرام | وبلاگ NFB | NFB YouTube | NFB Vimeo
دیدگاه کیوریتور | یادداشت های کارگردان

درباره NFB

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.