در حدود 1.2050 در بحبوحه ریسک گریزی ناشی از کووید، چالش هایی برای اقتصاد بریتانیا ارائه می شود

[ad_1] GBP/USD روند نزولی دو روزه را نشان می‌دهد، در حول پایین‌ترین سطح روزانه تلاش می‌کند. ثبت آلودگی روزانه در چین، اعتراضات برای حذف سیاست صفر کووید بر احساسات تأثیر می گذارد. ترس از قرنطینه های گسترده در بریتانیا جایگزین امید به محرک ها می شود. خرس‌های پوند/دلار آمریکا به حمایت کلیدی کوتاه‌مدت در حوالی

کد خبر : 286683
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۴۸
در حدود 1.2050 در بحبوحه ریسک گریزی ناشی از کووید، چالش هایی برای اقتصاد بریتانیا ارائه می شود

[ad_1]

  • GBP/USD روند نزولی دو روزه را نشان می‌دهد، در حول پایین‌ترین سطح روزانه تلاش می‌کند.
  • ثبت آلودگی روزانه در چین، اعتراضات برای حذف سیاست صفر کووید بر احساسات تأثیر می گذارد.
  • ترس از قرنطینه های گسترده در بریتانیا جایگزین امید به محرک ها می شود.

خرس‌های پوند/دلار آمریکا به حمایت کلیدی کوتاه‌مدت در حوالی 1.2050 حمله می‌کنند و طی دومین عملکرد نزولی که به افتتاحیه لندن در روز دوشنبه می‌رود، می‌روند. در انجام این کار، جفت کابل در میان ترس از اعتصابات بزرگ در بریتانیا، و همچنین مشکلات کووید در چین، تلاش می‌کند تا امیدهای محرک را تشویق کند.

رویترز گزارش داد: «دولت بریتانیا قصد دارد از اوایل سال آینده 1 میلیارد پوند (1.2 میلیارد دلار) بودجه عمومی را برای پروژه‌های عایق کاری خانه در دسترس قرار دهد و دسترسی به کمک‌هایی را که قبلاً فقط در اختیار خانواده‌های فقیرتر بود، افزایش دهد.

از سوی دیگر، ترس از ویروس کرونا در بحبوحه رکورد بالای آلودگی روزانه از چین و اعتراضات به سیاست دولت در برابر کووید صفر تشدید می شود. بر اساس شایعات منتشر شده در اینترنت، دلیل آن را می توان به آتش سوزی ادعایی مرتبط دانست که حدود 10 نفر را در شانگهای به کشتن داد زیرا آنها نمی توانستند ساختمان را به دلیل قفل شدن جزئی ساختمان ترک کنند. رویترز می‌گوید: «هنگامی که صدها تظاهرکننده و پلیس یکشنبه شب در شانگهای درگیر شدند، عفونت‌ها افزایش یافت، زیرا اعتراضات به محدودیت‌های سختگیرانه چین برای کووید به چندین شهر سرایت کرد.» در این خبر همچنین به نقل از کمیسیون ملی بهداشت چین آمده است: «چین پنجمین رکورد روزانه متوالی 40347 عفونت جدید COVID-19 را در 27 نوامبر گزارش کرد که از این تعداد 3822 مورد علامت و 36525 مورد بدون علامت بودند.

مارک هارپر وزیر حمل و نقل روز یکشنبه گفت، در حالی که این کشور با موجی از اختلافات صنعتی مواجه است، رویترز در جای دیگر گزارش داد که پرداخت های بخش دولتی بریتانیا نمی تواند با تورم فزاینده مقابله کند. در این خبر همچنین آمده است: “اقدامات صنعتی در سراسر شبکه حمل و نقل بریتانیا گسترده تر می شود و هفته گذشته اتحادیه کارگری کالج سلطنتی پرستاری بریتانیا تاریخ اولین اعتصاب اعضای خود را در بیش از 100 سال گذشته اعلام کرد.”

در طول هفته گذشته، اعداد کلیدی فعالیت های بریتانیا عملکرد ضعیفی را برای ماه نوامبر نشان دادند و بانک انگلستان (BOE) را در تلاش برای یافتن مسیرهای روشن نگه داشتند، حتی در حالی که شاهین ها انتظار افزایش بیشتر نرخ بهره را دارند.

در این زمینه، S&P 500 Futures نیم درصد کاهش یافت در حالی که بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده پنج واحد پایه (bps) کاهش یافت و به 3.65 درصد در زمان انتشار رسید.

با نگاهی به آینده، کاتالیزورهای ریسک می توانند معامله گران جفت پوند/دلار آمریکا را پیش از سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو (فدرال رزرو) و داده های اشتغال ماهانه ایالات متحده در ماه نوامبر، سرگرم کنند و به ترتیب در روزهای پنجشنبه و جمعه منتشر شوند.

تحلیل تکنیکال

بسته شدن روزانه زیر خط حمایت صعودی دو هفته ای، نزدیک به 1.2030 تا زمان مطبوعات، برای کنترل خرس های GBP/USD ضروری به نظر می رسد. تا آن زمان، خریدارانی که بالاترین قیمت ماه آگوست را نزدیک به 1.2300 هدف قرار می دهند، می توانند کنترل را حفظ کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.