در حالی که یکی از بنیانگذاران FTX ادعا می کند که او “آلامدا” را اجرا نمی کرد، از SBF پرسیده شد که چرا کارولین الیسون را “زیر اتوبوس” انداخت – بیت کوین نیوز

[ad_1] در حالی که مدیر عامل سابق FTX سام بانکمن-فرید (SBF) مصاحبه های متعددی انجام داده است، در طول این بحث ها او در موارد متعدد توضیح داده است که تا آنجا که به Alameda Research مربوط می شود، او “آلامدا را اداره نمی کرد.” SBF مدیر عامل شرکت بازرگانی Alameda Research نبود، زیرا کارولین

کد خبر : 288802
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
در حالی که یکی از بنیانگذاران FTX ادعا می کند که او “آلامدا” را اجرا نمی کرد، از SBF پرسیده شد که چرا کارولین الیسون را “زیر اتوبوس” انداخت – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در حالی که مدیر عامل سابق FTX سام بانکمن-فرید (SBF) مصاحبه های متعددی انجام داده است، در طول این بحث ها او در موارد متعدد توضیح داده است که تا آنجا که به Alameda Research مربوط می شود، او “آلامدا را اداره نمی کرد.” SBF مدیر عامل شرکت بازرگانی Alameda Research نبود، زیرا کارولین الیسون، تاجر سابق جین استریت و فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد، این شغل را بر عهده داشت. الیسون از زمان فروپاشی FTX بسیار ساکت بوده است و گمانه زنی هایی مبنی بر فرار او از هنگ کنگ برای اقامت در دبی وجود دارد.

کارولین الیسون، مدیرعامل Alameda کجاست؟

در طول مصاحبه‌های سام بانکمن-فرید (SBF)، او در چندین مورد اشاره کرد که Alameda Research، شرکت تجارت کمی ارزهای دیجیتال و سازنده بازار که نقدینگی را در بازارهای ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند، را اداره نمی‌کند. SBF در طول مصاحبه خود در Dealbook Summit اظهار داشت: “من آلامدا را اداره نمی کردم” و او همچنین تاکید کرد که “اندازه موقعیت آنها را نمی دانست.”

SBF به حضار در حال تماشای مصاحبه Dealbook Summit گفت: “من دقیقا نمی دانستم چه خبر است.” بر روی کاغذ، نشان می‌دهد که SBF آلامدا ریسرچ را تأسیس کرد، اما او در چندین مورد ادعا کرد که این نهاد کاملاً متفاوت از FTX است، علی‌رغم استدلال‌هایی که ادعاهای او را رد می‌کند. داده ها نشان می دهد که در یک مقطع، آلامدا دو مدیر عامل داشته است – سام ترابوکو و کارولین الیسون. جامعه ارزهای دیجیتال فرض می‌کند که اگر SBF نمی‌دانست پشت صحنه در Alameda چه می‌گذرد، Trabucco و Ellison باید پاسخ‌هایی داشته باشند.

ترابوکو اما اعلام کرد در 24 آگوست 2022، که او در حال ترک آلامدا بود و از زمانی که کل ماجرا به هم ریخته بود، صحبتی نکرده است. مدیرعامل سابق در 8 نوامبر 2022، پس از شروع فاجعه FTX، یک توییت مرموز نوشت. ترابوکو: “عشق فراوان به همه – من مطمئن هستم که چند روز گذشته برای بسیاری تاریک بوده است و امیدوارم جاده پیش رو روشن تر باشد.” گفت. از آنجایی که Trabucco کمتر از سه ماه قبل از فروپاشی FTX ترک کرد، الیسون مدیرعامل باقی مانده بود.

در حالی که یکی از بنیانگذاران FTX ادعا می کند که او

هیچکس از الیسون، دختر دو اقتصاددان MIT چیزی نشنیده است. با این حال، او پس از گزارش ایان آلیسون از Coindesk که در 2 نوامبر 2022 منتشر شد، درباره ترازنامه آلامدا توییت کرد. «چند یادداشت در مورد اطلاعات ترازنامه که اخیراً منتشر شده است: – آن ترازنامه خاص برای زیر مجموعه ای از شرکت ما است. نهادها، ما داریم [more than] 10 میلیارد دلار دارایی که در آنجا منعکس نمی شود.» الیسون نوشت. ترازنامه تعدادی از بزرگترین موقعیت های خرید ما را نشان می دهد. ما بدیهی است که پوشش‌هایی داریم که فهرست نشده‌اند. با توجه به تنگ‌تر شدن فضای اعتباری کریپتو در سال جاری، ما بیشتر وام‌های خود را تاکنون پس داده‌ایم.» اضافه.

مانند ترابوکو، الیسون هم بعد از آخرین توییت‌هایش حرفی نزده است و از آن زمان تاکنون کسی از او چیزی نشنیده است. در حالی که SBF مسئولیت آلامدا را بر عهده نمی گیرد، زیرا او “آلامدا را اداره نمی کرد” و متوجه موقعیت هایی که در اختیار داشت، نبود، هنوز یک نفر را مسئول می گذارد. کیم داتکام برجسته شده است این واقعیت در طول مصاحبه صریح SBF در فضای مجازی توییتر، زمانی که او پرسید که چگونه مردم می توانند پس از اینکه “عاشق خود را زیر اتوبوس انداخت”، می توانند به SBF اعتماد کنند. SBF از این سوال بسیار آزرده خاطر شد و به Dotcom گفت که فکر می‌کند “فرار شد”. اما در تمام واقعیت، اگر SBF نمی دانست در آلامدا چه خبر است، پس کاملاً واضح است که چه کسی می داند.

الیسون بارها توسط رسانه ها پوشش داده شده است، اما این گزارش ها فقط اطلاعات عمومی را از وب جمع آوری می کند. علاوه بر این، گزارش‌ها به‌عنوان قطعه‌های پفکی نوشته شده توسط این نهاد محکوم شده‌اند. مدیر عامل آلامدا با نیویورک تایمز، صبح بخیر آمریکا، یا مصاحبه های اختصاصی با مجله نیویورک و بلومبرگ صریح صحبت نکرده است. زمانی که او مدیرعامل Alameda بود، هیچ‌کس از SBF نپرسید که او در حال حاضر کجاست و در مورد کل شکست FTX/Alameda چه می‌کند. الیسون گزارش شده است هنگ کنگ را ترک کرد و به دبی گریخت، اما گزارش ها تایید نشده است. کشورهای خاص خلیج فارس مانند امارات متحده عربی معاهدات استرداد با ایالات متحده ندارند.

برچسب ها در این داستان

ترازنامه، کارولین الیسون، مدیر عامل آلامدا، مدیر عامل مشترک، آلامدا، الیسون، الیسون آلامدا، الیسون ترازنامه، شکست FTX/Alameda، صبح بخیر آمریکا، کیم داتکام، شرکای مرموز، رمز و راز، نیویورک تایمز، سام را توضیح می دهد. Bankman-Fried، Sam Trabucco، sbf، SBF tales، Silence، Silent Partners، مصاحبه توئیتر اسپیس

نظر شما در مورد اینکه SBF گفت که او سکوت آلامدا و کارولین الیسون را در مورد این موضوع اجرا نکرده است، چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.