در حالی که کل معاملات و خریداران NFT کاهش یافته است، فروش NFT 2٪ بیشتر از هفته گذشته جهش کرد – بازارها و قیمت ها Bitcoin News

[ad_1] در هفته گذشته، حجم فروش توکن غیرقابل تعویض (NFT) با فروش 85 میلیون دلاری NFT در هفت روز، 1.9 درصد بیشتر از هفته قبل است. با این حال، تعداد خریداران NFT 12.63٪ کاهش یافت و تعداد معاملات NFT در 23 اکتبر 2022 19.19٪ کاهش یافت. فروش NFT افزایش اندکی را ثبت کرد، تعداد معاملات

کد خبر : 271362
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
در حالی که کل معاملات و خریداران NFT کاهش یافته است، فروش NFT 2٪ بیشتر از هفته گذشته جهش کرد – بازارها و قیمت ها Bitcoin News

[ad_1]

در هفته گذشته، حجم فروش توکن غیرقابل تعویض (NFT) با فروش 85 میلیون دلاری NFT در هفت روز، 1.9 درصد بیشتر از هفته قبل است. با این حال، تعداد خریداران NFT 12.63٪ کاهش یافت و تعداد معاملات NFT در 23 اکتبر 2022 19.19٪ کاهش یافت.

فروش NFT افزایش اندکی را ثبت کرد، تعداد معاملات NFT 19% کاهش یافت

در حالی که فروش NFT بسیار کمتر از چند ماه قبل است، در هفته گذشته با 85,068,480 دلار حجم فروش طبق cryptoslam.io، فروش NFT 1.9٪ افزایش یافته است. برترین مجموعه این هفته که بیشترین NFT را به فروش رساند، متعلق به Sorare است زیرا پروژه مبتنی بر اتریوم ۸.۵ میلیون دلار فروش داشته است.

Bored Ape Yacht Club (BAYC) با فروش 6.69 میلیون دلاری در جایگاه دوم از نظر فروش هفت روزه قرار گرفت. علاوه بر Sorare و BAYC، Gods Unchained، Azuki و Cryptopunks در پنج مجموعه پرفروش NFT این هفته قرار دارند.

در حالی که کل معاملات و خریداران NFT کاهش یافته است، فروش NFT 2٪ بیشتر از هفته گذشته جهش کرد.
هفت روز گذشته شاهد فروش 85,068,480 دلاری NFT بودیم که 1.9 درصد بیشتر از فروش NFT در هفته گذشته بود.

اتریوم از بین 17 بلاک چین فهرست شده در cryptoslam.io بیشترین فروش را دارد. شبکه اتریوم (ETH) 64.48 میلیون دلار از مجموع 85 میلیون دلار فروش NFT در هفته گذشته را به ثبت رساند. فروش NFT مبتنی بر ETH در این هفته 10.7 درصد بیشتر از فروش NFT مبتنی بر ETH در هفته گذشته افزایش یافت.

در حالی که کل معاملات و خریداران NFT کاهش یافته است، فروش NFT 2٪ بیشتر از هفته گذشته جهش کرد.
بر اساس معیارهای cryptoslam.io، پنج گران‌ترین فروش NFT در هفت روز گذشته در 23 اکتبر 2022.

در کنار ETH، Solana، Immutable X، Flow، BNB و Ronin پنج جایگاه برتر را از نظر فروش NFT در هر بلاک چین دارند. فروش Immutable X NFT 79.88% بالاتر از هفته قبل بود در حالی که فروش Solana NFT 29.13% کمتر از هفته گذشته بود.

گران ترین فروش NFT در هفته گذشته Digidaigaku #1632 – Ifrit بود که چهار روز پیش 262 هزار دلار فروخته شد و دومین فروش گران قیمت NFT V1 PUNK #6915 بود که به قیمت 236 هزار دلار فروخته شد. بعد از V1 PUNK #6915 به ترتیب Azuki #1582، Bored Ape #3429 و Bored Ape #8477 قرار گرفتند.

آمار Nftpricefloor.com نشان می دهد که گران ترین ارزش کف امروزی متعلق به مجموعه BAYC است و پس از آن مجموعه Cryptopunks. BAYC و Cryptopunks به ترتیب توسط Mutant Ape Yacht Club (MAYC)، The Sandbox و Autoglyphs دنبال می شوند. در زمان نوشتن، ارزان‌ترین BAYC امروز 71.69 ETH یا 93986 دلار است.

برچسب ها در این داستان

فروش 7 روزه NFT، BAYC، bnb، Bored Ape Yacht Club، cryptopunks، cryptoslam.io، Ethereum، Floor Values، Flow، Immutable X، nft، مجموعه NFT، مجموعه های NFT، مقادیر کف NFT، فروش NFT، حجم فروش NFT، فروش هفتگی NFT، NFT، توکن غیر قابل تعویض، Opensea، فروش، حجم فروش، سولانا

نظر شما در مورد هفت روز گذشته فروش NFT چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.