در حالی که همه در تلاش برای ساخت یک برنامه فوق العاده هستند، Blockbank این کار را انجام داده است – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. «ایجاد یک ابر اپلیکیشن نئوبانکینگ برای دارایی‌های رمزنگاری و دیجیتال، چشم‌انداز نهایی بلاک‌بانک از زمان شروع آن بوده است. آناستازیا پلوتنیکوا، مدیر عامل بلاک بانک، گفت: در طول سال گذشته، ما به پایگاه کاربران رو به رشد خود گوش داده‌ایم، مجوزهای جهانی دریافت کرده‌ایم و یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزارها را

کد خبر : 269767
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۶:۰۰
در حالی که همه در تلاش برای ساخت یک برنامه فوق العاده هستند، Blockbank این کار را انجام داده است – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. «ایجاد یک ابر اپلیکیشن نئوبانکینگ برای دارایی‌های رمزنگاری و دیجیتال، چشم‌انداز نهایی بلاک‌بانک از زمان شروع آن بوده است. آناستازیا پلوتنیکوا، مدیر عامل بلاک بانک، گفت: در طول سال گذشته، ما به پایگاه کاربران رو به رشد خود گوش داده‌ایم، مجوزهای جهانی دریافت کرده‌ایم و یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزارها را در این فضا ساخته‌ایم.

Blockbank در دسترس است سیب و گوگل پلی برای دانلود ذخیره می کند و دریچه ای برای همه امور بانکی، مالی دیجیتال و ارزهای دیجیتال در اختیار کاربر نهایی قرار می دهد. داشتن چند بک‌اند با یک فرانت‌اند، تجربه‌ای چند وجهی کاربر محور ایجاد می‌کند که به هر کاربر اجازه می‌دهد انتخاب کند که چگونه می‌خواهد نه تنها در برنامه، بلکه با امور مالی شخصی خود مشارکت کند.

این برنامه قصد دارد مجموعه ای بی نظیر از گزینه ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد. ابتدا، جایی که آنها به طور کامل KYC’d هستند، و دارایی ها در برنامه نگهداری می شوند، کاربران می توانند سهام، کسب درآمد و تجارت کنند. دوم، جایی که کاربران می‌توانند کاملاً غیرمتمرکز باشند، می‌توانند مستقیماً در فضای DeFi شرکت کنند و در عین حال از دارایی‌های خود محافظت کنند. سوم، آنها به شماره حساب بانکی دسترسی پیدا می کنند که آنها را قادر می سازد پول سنتی ارسال یا دریافت کنند. تا پایان سال جاری، چهارمین مؤلفه فعال خواهد شد – یک کارت اعتباری جهانی ارز دیجیتال که به کاربران امکان می‌دهد از هر دستگاه خودپرداز در سطح جهان پول خرج یا برداشت کنند.

اخیراً Blockbank به عنوان برنده فین تک اروپایی معرفی شد Hackcelerator توسط Accelpoint و توسط مرجع پولی سنگاپور برای شرکت در جشنواره فین تک سنگاپور که در تاریخ 2 تا 4 نوامبر برگزار می شود. توجه به این نکته مهم است که در هک هک فین تک اروپا، blockbank تنها شرکت تحت رهبری زنان بود.

چشم‌انداز دیجیتالی پراکنده و پیچیده است و سرمایه‌گذاران و کاربران را با چالش‌های ریسک، امنیت و ناوبری مواجه می‌کند. چشم انداز ما این بود که امور مالی را یکپارچه سازی کنیم و یک پلت فرم ساده و با کاربری آسان ایجاد کنیم که در آن کاربران بتوانند تمام نیازهای مالی خود را بدون توجه به عمودی، در یک برنامه فوق العاده تسهیل کنند. اکنون می توانیم با افتخار بگوییم که به هدف خود رسیده ایم.» گفت کلگه دکروز، یکی از بنیانگذاران blockbank.

مدیریت امور مالی، چه سنتی و چه دیجیتال، نباید دشوار، پرخطر یا پرهزینه باشد. در حالی که امور مالی سنتی، دارندگان و کاربران دارایی های دیجیتال را با ریسک بالا در نظر می گیرد و تلاش چندانی برای ارائه خدمات مطابق و منصفانه به آنها انجام نمی دهد، ماموریت بلاک بانک ایجاد محیطی از ابتدا برای پاسخگویی به کاربران خرده فروشی و سازمانی با نیازهای مورد نظر آنها است.

“با آخرین نسخه خود، ما در حال رسیدن به یک نقطه عطف تکنولوژیکی بزرگ هستیم. ما سخت کار کرده‌ایم تا ویژگی‌هایی را که کاربران بلاک‌بانک بیشترین استفاده را از آن‌ها می‌کنند، بهبود ببخشیم. و همراه با یک به‌روزرسانی، سطوح امنیتی جدیدی را اضافه می‌کنیم که توسط Fireblocks پشتیبانی می‌شوند. من مطمئن هستم که کاربران ما آن را به همان اندازه که ما دوست داشتیم آن را توسعه دهیم، دوست خواهند داشت. – دیمیتری رادین، مدیر ارشد فناوری در blockbank.

این بهمن شبکه در حال حاضر در دسترس است.

کاربران به راحتی می توانند به صدها توکن AVAX در زنجیره AVAX دسترسی داشته باشند. این به کاربران امکان می دهد تا به راحتی در سرویس های DeFi یا Cefi در برنامه شرکت کنند و نیازی به استفاده از برنامه های کاربردی مختلف برای هر شبکه را از بین ببرد.

تراکنش های سریع تر با کارمزد کمتر

از زمان راه اندازی بلاک بانک، تیم به کار بر روی سرعت، پایداری و بهبودها ادامه داده است، بنابراین کاربران نیازی به کاهش سرعت و ثبات به خاطر هزینه های کم نداشته باشند.

پیشرفت های نرم افزاری باعث شد تا سرعت تراکنش ها به شدت افزایش یابد. کاربران اکنون می توانند از سپرده ها، برداشت ها و تراکنش های سریعتر لذت ببرند. این نسخه بعدی محاسبات بهبود یافته هزینه های حمل و نقل و مبادلات را برای همه پروتکل های فعلی و آینده معرفی می کند.

تراکنش‌های نئو بانکی اکنون سریع‌تر و کارآمدتر انجام می‌شوند و امکان واریز وجوه به کیف پول بلاک‌بانک کاربران با استفاده از کارت آنها وجود دارد. در آینده نزدیک، کاربران این امکان را خواهند داشت که کارت خود را مستقیماً با EUR، GBP، USD و CAD شارژ کنند.

روی امنیت و راحتی تمرکز کنید

Blockbank وارد مشارکت شد بلوک های آتشین، ارائه دهنده خدمات نگهداری بلاک چین برای جابجایی، ذخیره و ایمن سازی دارایی های دیجیتال است. Fireblocks یک پلتفرم نگهداری، انتقال و تسویه دارایی دیجیتال است.

کاربران اکنون می توانند آسان تر و سریع تر به خدمات مالی غیرمتمرکز دسترسی پیدا کنند. هنگام دسترسی به بخش متمرکز برنامه، فرآیند KYC (مشتری خود را بشناسید) کمتر از سه دقیقه طول می کشد.

ادغام دامنه های غیرقابل توقف

دامنه های غیرقابل توقف رهبران فضای دامنه غیرمتمرکز هستند. کاربران blockbank می توانند دامنه های غیرمتمرکز خود را بدون خروج از اپلیکیشن خریداری کنند.

دامنه خریداری شده یک آدرس کیف پول طولانی و پیچیده را با یک دامنه منفرد و خوانا به انتخاب خریدار جایگزین می کند.

تعریف جدیدی از دسترسی به دارایی های دیجیتال

تیم blockbank با خوشحالی اعلام می کند که همراه با عرضه V3، این برنامه اکنون می تواند مشتریان آمریکای شمالی را وارد کند.

من که از ابتدا و به عنوان اولین سرمایه گذار در پروژه مشارکت داشتم، از دیدن پیشرفت بلاک بانک بسیار هیجان زده هستم. من در اینجا چنین پتانسیلی را برای حل مشکلات دنیای واقعی می بینم – موانعی که بنیانگذاران دیگر در blockbank و من با بانک ها و امور مالی سنتی مواجه شده ایم. این یک راه طولانی و دشوار بوده است، اما ما اکنون پایه‌ای را برای کمک به کاربران خود برای کاهش این مشکلات ایجاد کرده‌ایم.» – دارن فرانچینی، یکی از بنیانگذاران blockbank.

جامعه نیروی محرک پشت انعطاف پذیری ما، الهام بخش نوآوری و شکل دادن به به روز رسانی برنامه های آینده است. با حمایت بی‌امان جامعه، بلاک‌بانک در راه تبدیل شدن به یک نیروگاه واقعی CeFi، DeFi و نئوبانک است، که پیچیدگی مدیریت دارایی‌های دیجیتال را از بین می‌برد و دنیایی از فرصت‌ها را برای کاربرانش باز می‌کند.

blockbank را دنبال کنید توییتر و به یک مقام رسمی بپیوندید تلگرام کانالی برای ماندن au courant درباره ویژگی‌های جدید، مشارکت‌ها و موارد دیگر.


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.