در حالی که نرخ هش بیت کوین بسیار بالا باقی می ماند، شبکه دارایی های رمزنگاری شده ادغام شده سودمند است – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] در زمان های اخیر، هش بیت بیت کوین به طور مداوم بالای 300 اگزاهش در ثانیه (EH/s) بوده است، زیرا امروزه چندین استخر استخراج قدرت هش قابل توجهی را به بلاک چین بیت کوین اختصاص می دهند. جالب اینجاست که برخی از برترین استخرهای استخراج بیت کوین جهان نیز از هش ریت خود برای

کد خبر : 330018
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
در حالی که نرخ هش بیت کوین بسیار بالا باقی می ماند، شبکه دارایی های رمزنگاری شده ادغام شده سودمند است – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

در زمان های اخیر، هش بیت بیت کوین به طور مداوم بالای 300 اگزاهش در ثانیه (EH/s) بوده است، زیرا امروزه چندین استخر استخراج قدرت هش قابل توجهی را به بلاک چین بیت کوین اختصاص می دهند. جالب اینجاست که برخی از برترین استخرهای استخراج بیت کوین جهان نیز از هش ریت خود برای ادغام و استخراج سکه های دیگر استفاده می کنند و این شبکه ها از افزایش هش ریت بیت کوین بهره مند شده اند.

چگونه هشرت بیت کوین به دیگر شبکه های رمزنگاری سود می رساند؟

هش بیت بیت کوین شبکه را ایمن می کند و برای ماینرهایی که در سیستم شرکت می کنند پاداش می دهد، اما استخرهای استخراج نیز قدرت محاسباتی را به شبکه هایی مانند Namecoin، Elastos، Emercoin و Vcash اختصاص می دهند. به عنوان مثال، Namecoin امروزه دارای هش حدود 187 EH/s است و برخی از برترین استخرهای استخراج بیت کوین، شبکه را ادغام می کنند تا پاداش های namecoin (NMC) را به دست آورند.

ادغام ماینینگ فرآیندی است که در آن ماینرها می توانند ارزهای دیجیتال مختلف را به طور همزمان بدون هیچ هزینه اضافی استخراج کنند. ماینینگ ادغام شده مشابه این است که فردی که به طور همزمان Pac-Man و Asteroids را بازی می کند، از جوی استیک یکسان استفاده می کند و برای هر دو بازی پاداش دریافت می کند. Namecoin اولین پروژه ارز دیجیتالی بود که ادغام شد، زیرا از الگوریتم SHA256 مشابه بیت کوین بهره می برد و اولین بلوک ادغام شده در شبکه در 19 سپتامبر 2011 استخراج شد.

در حالی که هش ریت بیت کوین بسیار بالا باقی می ماند، شبکه های دارایی رمزنگاری ادغام شده از منفعت بهره می برند
تصویری از نحوه ادغام استخراج توسط دانشگاه Tari Labs ایجاد شده است. به زبان ساده، یک ریگ ماینینگ ASIC با انجام یک محاسبه هش برای هر دو بلاک چین، فرآیند ادغام ماینینگ را اجرا می کند. ماینر کریپتو یک بلوک برای هر دو بلاک چین می سازد و واحدهای کاری را بر اساس این بلاک به سایر ماینرها اختصاص می دهد. اگر یک ماینر یک بلوک را در هر یک یا هر دو سطح دشواری حل کند، مدرک تکمیل شده کار دوباره جمع‌آوری می‌شود و به بلاکچین صحیح ارسال می‌شود، و اطمینان حاصل می‌شود که هر هش ماینر به هش‌ریت کل هر دو ارز کمک می‌کند.

استخرهای بیت کوین که هش ریت را به زنجیره Namecoin اختصاص می دهند عبارتند از F2pool، Viabtc، Poolin و Mining Dutch. در حالی که F2pool چهارمین استخر بزرگ استخراج بیت کوین در سه روز گذشته است، اما بزرگترین استخراج کننده نام کوین است زیرا کل 44 EH/s خود را به شبکه Namecoin اختصاص داده است. Viabtc 26.25 EH/s را به زنجیره Namecoin اختصاص می دهد و Poolin نیز 5.10 EH/s را به Namecoin اختصاص می دهد. در زمان نوشتن، یک namecoin (NMC) به ازای هر واحد 1.24 دلار ارزش دارد و 12.5 NMC به علاوه کارمزد در هر پاداش بلوک توزیع می شود.

Namecoin دومین هش ریت را در بین بلاک چین های SHA256 دارد، اما شبکه Emercoin (EMC) سومین شبکه بزرگ تحت BTC و NMC است. EMC دارای 93.38 EH/s است که به شبکه اختصاص داده شده است، و Mining Dutch و Viabtc بهترین ماینرهای این سکه هستند. Viabtc که پنجمین استخر بزرگ استخراج بیت کوین از نظر هش ریت است، 26.76 EH/s را نیز به EMC اختصاص می دهد. شبکه Emercoin از مکانیزم اجماع ترکیبی اثبات کار (PoW) و اثبات سهام (PoS) استفاده می‌کند. یک emercoin (EMC) در حال حاضر با قیمت 0.0088 دلار به ازای هر سکه تغییر می کند.

در همین حال، Viabtc همان مقدار هش را به شبکه Syscoin (SYS)، یک بلاک چین ترکیبی PoW و PoS اختصاص می دهد. امروز، یک SYS واحد به قیمت 0.167 دلار در برابر دلار آمریکا معامله می شود. علاوه بر ارزهای رمزنگاری شده PoW ذکر شده که از الگوریتم اجماع SHA256 استفاده می کنند، ماینرها همچنین هش را به شبکه هایی مانند Xaya، Veil، Hathor، Elastos و Vcash اختصاص می دهند. شبکه‌های ارزهای دیجیتال قدیمی مانند Terracoin (TRC) و Unobtanium (UNO) نیز بخش کوچکی از هش SHA256 را مشاهده می‌کنند.

F2pool 44.32 EH/s را به Vcash اختصاص می‌دهد، اما دارایی اصلی این سکه در هیچ یک از سایت‌های برتر تجمع بازار سکه ارزش فهرست‌شده ندارد. Elastos دارای بیش از 100 exahash است که به این زنجیره اختصاص داده شده است، و استخرهای استخراج برتر مانند Antpool، F2pool، Viabtc و Mining Dutch در حال اختصاص هش ریت به شبکه Elastos هستند. آمارهای کنونی همچنین نشان می دهد که 100 اگزاهش در ثانیه نیز به شبکه قرارداد هوشمند RSK اختصاص داده شده است.

برچسب ها در این داستان

Antpool، بیت کوین، بلاک چین، فناوری بلاک چین، قدرت محاسباتی، ارز دیجیتال، غیرمتمرکز، دارایی های دیجیتال، Elastos، EMC، Emercoin، F2Pool، Hashrate، Hathor، Merge Mining، Merge Mining SHA-256، Mining Pools، Mining-Holland، namecoin، شبکه امنیت، Poolin، PoS، PoW، Proof of Work، Proof-of-Stake، پاداش، RSK، SHA256، قراردادهای هوشمند، terracoin، TRC، UNO، Unobtanium، Vcash، Veil، ViaBTC، Xaya

فکر می کنید آینده ادغام ماینینگ و روابط بین شبکه های مختلف بلاک چین چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، دانشگاه Tari Labs، miningpoolstats.stream

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.