در حالی که معامله گران نظر رویترز را برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو تنظیم می کنند، دلار برای دومین هفته کاهش می یابد

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر تصویری 7 نوامبر 2016 در مقابل نمودار سهام دیده می شوند. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل نوشته جان مک کرانک نیویورک (رویترز) – در حالی که معامله گران انتظارات برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا را کاهش دادند و بهبود تورم و داده های

کد خبر : 211384
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
در حالی که معامله گران نظر رویترز را برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو تنظیم می کنند، دلار برای دومین هفته کاهش می یابد

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر تصویری 7 نوامبر 2016 در مقابل نمودار سهام دیده می شوند. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل

نوشته جان مک کرانک

نیویورک (رویترز) – در حالی که معامله گران انتظارات برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا را کاهش دادند و بهبود تورم و داده های مخارج مصرف کننده ترس از رکود اقتصادی را کاهش داد، دلار روز جمعه در مسیر خود برای دومین بار کاهش هفتگی کاهش یافت.

این ارز که ارز امن را در برابر سبدی از شش ارز اصلی دیگر اندازه گیری می کند، به 101.43 رسید که ضعیف ترین آن از 25 آوریل است. به صورت هفتگی، 1.24 درصد کاهش یافت، به دنبال کاهش 1.45 درصدی در هفته قبل. در ساعت 3:10 بعد از ظهر به وقت شرقی (1910 GMT)، دلار با 0.059 درصد کاهش به 101.66 رسید.

استراتژیست های Scotiabank در یادداشت مشتری می گویند: “ما همچنان فکر می کنیم که بهترین رشد دلار در حال حاضر پشت سر ماست و اگرچه ممکن است دلار هنوز به طور قابل توجهی سقوط نکند، سود بیشتر بعید به نظر می رسد.”

آنها گفتند: “فدرال رزرو کاملاً قیمت گذاری شده است و اگر اقتصاد سریعتر از حد انتظار کند شود، انتظارات برای افزایش نرخ در اواخر سال ممکن است مورد بازنگری قرار گیرد.”

دلار آمریکا در اوایل این ماه به بالاترین حد خود نزدیک به دو دهه به بالای 105 رسید، اما همراه با چشم انداز بزرگی افزایش احتمالی نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا در سال جاری کاهش یافته است، که تا حدی ناشی از ترس از تورم ناپایدار بوده است.

جو مانیمبو، تحلیلگر ارشد بازار در این باره گفت: «دلار در حال از دست دادن ارتفاع است زیرا دیدگاه فدرال رزرو در مورد توقف افزایش نرخ بهره در پاییز افزایش یافته است. اتحادیه غربی (NYSE:) راه حل های تجاری.

دقایقی از نشست ماه مه فدرال رزرو این هفته نشان داد که اکثر شرکت کنندگان معتقد بودند که افزایش 50 امتیازی در نشست های سیاست های ژوئن و ژوئیه مناسب است، اما بسیاری فکر می کردند که افزایش های بزرگ و زودهنگام باعث می شود تا در اواخر سال فرصت توقف برای ارزیابی اینکه آیا سیاست سختگیرانه تر است یا خیر. کمک به مهار تورم

آمارهای روز جمعه نشان داد اگرچه تورم در ماه آوریل به افزایش خود ادامه داد، اما نسبت به ماه های اخیر کمتر افزایش یافت. شاخص قیمت مخارج مصرف شخصی (PCE) پس از افزایش 0.9 درصدی در ماه مارس، 0.2 درصد افزایش یافت، کمترین افزایش از نوامبر 2020 تاکنون. برای 12 ماه منتهی به آوریل، شاخص قیمت PCE پس از جهش 6.6 درصدی در ماه مارس، 6.3 درصد رشد کرد.

معیار بازدهی خزانه داری ایالات متحده در روز جمعه پایین تر بود، اما پس از ارقام تورم آوریل، که امیدواری ها را تقویت کرد که بدترین فشارهای فزاینده قیمت ها از بین رفته است، برای مدت کوتاهی از پایین ترین سطح خود در جلسه برگشت.

یک گزارش جداگانه نشان داد که با افزایش خرید کالاها و خدمات توسط خانوارها، هزینه های مصرف کننده ایالات متحده بیش از حد انتظار افزایش یافته است.

گزارش کلیدی ایالات متحده در هفته آینده، اعداد حقوق و دستمزد غیرکشاورزی برای ماه می در پایان هفته خواهد بود.

Manimbo می‌گوید: «داده‌های مشاغل تا حدودی در مورد محدودیت‌ها از سه ماهه سوم به بعد روشن می‌شود.

یورو ذینفع اصلی کاهش دلار بوده است، اما این حرکت نیز متوقف شده است زیرا سرمایه گذاران معتقدند که بسیاری از افزایش نرخ های مورد انتظار بانک مرکزی اروپا به سطوح فعلی رسیده است.

واحد پول در آن روز ثابت بود و در 1.0731 دلار بود که قبلاً به بالاترین سطح خود در یک ماه گذشته رسیده بود. پوند با 0.16 درصد افزایش به 1.2628 دلار رسید.

دلار استرالیا حساس به ریسک با 0.8 درصد افزایش به 0.7156 دلار رسید، در حالی که دلار نیوزلند با 0.88 درصد افزایش به 0.6535 دلار رسید.

با این حال، احساس ریسک بهتر به بیت کوین کمکی نکرد، که 2.59 درصد کاهش یافت و به 28,426 دلار رسید و به کاهش تدریجی این هفته از سطح مهم 30,000 دلاری ادامه داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.