در حالی که معامله گران منتظر تصمیمات رویترز هستند، دلار حول و حوش پایین ترین حد در 15 ماه گذشته در نوسان است

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر نشان داده شده است که در 14 فوریه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل توسط جویس آلوز و تام وستبروک لندن/سیدنی (رویترز) – دلار روز دوشنبه در برابر سبدی از ارزها پس از متحمل شدن بزرگترین افت هفتگی خود در سال کاهش

کد خبر : 375892
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
در حالی که معامله گران منتظر تصمیمات رویترز هستند، دلار حول و حوش پایین ترین حد در 15 ماه گذشته در نوسان است

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر نشان داده شده است که در 14 فوریه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل

توسط جویس آلوز و تام وستبروک

لندن/سیدنی (رویترز) – دلار روز دوشنبه در برابر سبدی از ارزها پس از متحمل شدن بزرگترین افت هفتگی خود در سال کاهش یافت، زیرا معامله گران منتظر اطلاعات اقتصادی و تصمیمات سیاسی بودند و سپس آن را به پایین فروختند.

یورو به صعود خود ادامه داد و 0.15 درصد افزایش یافت و به بالاترین حد خود در 16 ماه گذشته در 1.12440 دلار رسید. در مقابل ین، دلار پس از رسیدن به کمترین میزان خود در برابر ارز ژاپن در دو ماه اخیر، با 0.27 درصد کاهش به 138.38 ین در هر دلار رسید.

فرانچسکو پسوله، استراتژیست FX در ING گفت: شوک کاهش تورم هفته گذشته در ایالات متحده چشم انداز FX را تغییر داد، اما چند روز بدون انتشار داده های کلیدی به ما می گوید که آیا این انگیزه می تواند دلار را با نزدیک شدن به رویداد ریسک FOMC حفظ کند یا خیر. .

او افزود: «یورو/دلار در کوتاه‌مدت کمی افزایش یافته است و ممکن است در این هفته با اصلاح مواجه شود».

داده های هفته گذشته تورم ایالات متحده به شرط بندی سرمایه گذاران مبنی بر اینکه فدرال رزرو به پایان چرخه افزایش نرخ خود نزدیک شده است، دامن زد و شاخص دلار بیشترین کاهش هفتگی خود را از نوامبر 2022 تجربه کرد و 2.25 درصد در هفته کاهش یافت.

داده‌های روز پنجشنبه نشان داد، یک روز پس از آن که داده‌ها نشان داد قیمت‌های مصرف‌کننده در ماه گذشته به‌طور متوسط ​​افزایش یافته است، قیمت‌های تولیدکننده ایالات متحده در ماه ژوئن به سختی افزایش یافت و افزایش سالانه تورم تولیدکننده کمترین میزان در سه سال اخیر بود.

انتظار می رود هفته آینده فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا افزایش هایی داشته باشند، اما فراتر از این قیمت گذاری بازار نشان می دهد که فدرال رزرو احتمالاً قبل از کاهش در سال آینده متوقف خواهد شد، در حالی که در اروپا احتمالاً افزایش دیگری وجود دارد.

کریس وستون، سرپرست تحقیقات در کارگزار Pepperstone در ملبورن گفت: “بازار FX در آستانه عادی سازی سیاست های فدرال رزرو در سال 2024 است.”

پس سوال این است که آیا فروش دلار بیش از حد پیش رفته است و ما در اوایل این هفته در معرض خطر بازگشت متوسط ​​هستیم؟

0.13% کاهش یافت و به 99.831 رسید.

داده های چینی

در جاهای دیگر، داده‌های رشد چین در روز دوشنبه کمی بالاتر از انتظارات پایین بود، اما بدون واکنش چندانی در بازار ارز، زیرا معامله‌گران قبلاً در یک سه ماهه ضعیف قیمت‌گذاری کرده بودند و منتظرند ببینند آیا دولت محرک‌های بیشتری را برای ارتقای هزینه‌ها افزایش می‌دهد یا خیر.

دلار استرالیا و نیوزلند پس از رسیدن به بالاترین سطح پنج ماهه 0.6412 دلار در روز جمعه، با افت 0.34 درصدی به 0.6815 دلار – کاهش از اوج 0.6895 دلاری هفته گذشته – و 0.4 درصد کاهش در 0.6345 دلار، عقب نشینی کردند.

کارول کنگ، استراتژیست بانک مشترک المنافع استرالیا (OTC:) گفت: “داده ها نشان می دهد که رونق چین پس از کووید به وضوح پایان یافته است.” اما بازارها قبلاً انتظارات کمی داشتند و واکنش از اینجا نسبتاً محدود است.

با توجه به اینکه لفاظی‌ها حاکی از آن است که آنها عجله ندارند، رشد شدید ین (OTC:) کاهش یافته است زیرا معامله‌گران بررسی می‌کنند که آیا بانک فوق‌العاده ژاپنی واقعاً احتمالاً در نشست سیاست خود در هفته آینده تغییراتی ایجاد خواهد کرد.

کرون سوئد و نروژ پس از افزایش بیش از 5 درصدی دلار در هفته گذشته، همچنان به صعود خود ادامه دادند. کرون سوئد در برابر دلار با 0.65 درصد افزایش به 10.1860 رسید، اما تاج نروژ با 0.4 درصد افزایش به 10.0180 رسید.

قیمت 1.3094 دلار استرلینگ درست زیر اوج 15 ماهه هفته گذشته پارک شده بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.