در حالی که معامله گران منتظر اطلاعات تورم ایالات متحده برای نشانه های فدرال رزرو توسط رویترز هستند، دلار در حال افزایش است

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های صد دلاری در این تصویر که در 7 فوریه 2011 در سئول گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/لی جائه وون/عکس فایل توسط آلون جان هنگ کنگ (رویترز) – پیش از انتشار آمارهای تورمی که باید مسیر سیاست های سختگیرانه فدرال رزرو را هدایت کند و پس از

کد خبر : 214798
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۰۵
در حالی که معامله گران منتظر اطلاعات تورم ایالات متحده برای نشانه های فدرال رزرو توسط رویترز هستند، دلار در حال افزایش است

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های صد دلاری در این تصویر که در 7 فوریه 2011 در سئول گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/لی جائه وون/عکس فایل

توسط آلون جان

هنگ کنگ (رویترز) – پیش از انتشار آمارهای تورمی که باید مسیر سیاست های سختگیرانه فدرال رزرو را هدایت کند و پس از اینکه بانک مرکزی اروپا اعلام کرد که کمپین افزایش نرخ بهره را آغاز خواهد کرد، دلار در روز جمعه به بالاترین حد دو هفته اخیر در برابر یورو رسید. ماه آینده

انتظار می رود رشد قیمت اصلی مصرف کننده ایالات متحده کسری را کاهش دهد، داده ها در اواخر روز جهانی نشان می دهد. چنین نتیجه ای به کسانی که امیدوارند تورم بالای دهه ها در ماه مارس به اوج خود رسیده باشد و عقب نشینی آوریل یکبار نبوده، اطمینان خاطر بدهد.

این امر می تواند به فدرال رزرو فرصتی برای افزایش نرخ بهره با شدت کمتری در اواخر سال بدهد زیرا تلاش می کند تورم را بدون وارد کردن اقتصاد به رکود مهار کند.

در کوتاه مدت، بازارها انتظار دارند که فدرال رزرو در هفته آینده دومین مورد از سه افزایش متوالی 50 واحدی نرخ بهره خود را اعلام کند که در ماه های اخیر دلار را تقویت کرده است.

ارزش دلار که ارزش دلار را در برابر شش همتا اندازه گیری می کند، پس از افزایش 0.7 درصدی یک شبه، در 103.3 ثابت بود.

این هفته 1.1 درصد افزایش یافته است که بزرگترین درصد افزایش آن از هفته آخر آوریل است.

تحلیلگران Westpac می گویند: «به نظر می رسد که این شاخص با سهولت نسبی از بانک مرکزی اروپا مصمم تر و جنگ طلب تر عبور کرده است. برنامه های آنها برای افزایش 25 واحدی نرخ بهره در ژوئیه و سپتامبر و افزایش احتمالی بیشتر افزایش آشکارا بیش از حد انتظار نبود.

تحلیلگران گفتند که به نظر می رسد شاخص در محدوده 101 تا 105 قرار می گیرد، در صورتی که داده های CPI ایالات متحده و نشست هفته آینده فدرال رزرو بر پتانسیل بازدهی بالاتر در ایالات متحده تاکید کند، فضا برای آزمایش بالاتر بودن آن وجود دارد.

یورو پس از کاهش 0.92 درصدی دلار در روز پنجشنبه پس از یک جلسه پرنوسان بانک مرکزی اروپا، در معاملات اولیه آسیا به 1.0611 دلار رسید که پایین‌ترین رقم از 23 می است.

بانک مرکزی 19 کشوری که از یورو استفاده می کنند گفت که تسهیلات کمی را در 1 ژوئیه پایان می دهد، سپس در 21 ژوئیه نرخ بهره را 25 واحد افزایش می دهد. بانک مرکزی اروپا افزایش بیشتر نرخ را در سپتامبر اعلام کرد، مگر اینکه چشم انداز تورم در دوره میانی بهبود یابد. عادت زنانه.

یورو نیز یک شبه 0.55 درصد در برابر پوند و 0.86 درصد در برابر ین ژاپن از دست داد و به بالاترین سطح هفت و نیم سال گذشته رسید.

ین در معاملات اولیه آسیا در روز جمعه با 134.16 دلار به ازای هر دلار معامله شد که در حدود کمترین میزان در 20 سال اخیر است.

بانک مرکزی ژاپن، برخلاف سایر همتایان اصلی خود، مکرراً متعهد شده است که نرخ بهره را پایین نگه دارد و ین را در فاصله قابل توجه 135.20 در 31 ژانویه 2002 کاهش داده است.

دلار استرالیا حساس به ریسک در این هفته تحت فشار 0.709 دلار قرار گرفت که 1.65 درصد کاهش یافت، که به دلیل کاهش در بازارهای سهام آسیب دیده بود، در حالی که استرلینگ نیز در برابر دلار کاهش یافت و به 1.2486 دلار رسید.

در 29,800 دلار بود که در آخرین تلاش خود برای حفظ شکست از 30,000 دلار شکست خورد، سطحی که در ماه گذشته در نزدیکی آن معامله می شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.