در حالی که معامله گران در انتظار تغییر نرخ بهره فدرال رزرو توسط رویترز هستند، دلار بالاتر رفت

[ad_1] 2/2 © رویترز. حروف پلاستیکی مرتب شده برای خواندن “تورم” روی اسکناس دلار آمریکا در این تصویر که در 12 ژوئن 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر 2/2 نوشته ثاقب اقبال احمد نیویورک (رویترز) – در حالی که معامله گران برای کاهش نرخ تورم در این هفته آماده افزایش شدید نرخ از سوی فدرال

کد خبر : 216771
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
در حالی که معامله گران در انتظار تغییر نرخ بهره فدرال رزرو توسط رویترز هستند، دلار بالاتر رفت

[ad_1]

2/2

© رویترز. حروف پلاستیکی مرتب شده برای خواندن “تورم” روی اسکناس دلار آمریکا در این تصویر که در 12 ژوئن 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

2/2

نوشته ثاقب اقبال احمد

نیویورک (رویترز) – در حالی که معامله گران برای کاهش نرخ تورم در این هفته آماده افزایش شدید نرخ از سوی فدرال رزرو آمریکا شده اند، دلار در برابر سبدی از ارزها در روز سه شنبه بالاتر رفت تا به بالاترین حد خود در دو دهه اخیر برسد.

افزایش انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو روز دوشنبه نرخ های بهره را بیش از پیش بینی های قبلی سرمایه گذاران ناراضی افزایش خواهد داد و این افت را برای تایید بازار نزولی و تشدید نگرانی ها در مورد چشم انداز اقتصادی ایجاد کرد.

بر اساس گزارش Refinitiv’s Fedwatch Tool، در پایان نشست دو روزه فدرال رزرو در روز چهارشنبه، نزدیک به 90 درصد انتظار افزایش 75 واحد پایه وجود دارد.

کارل شاموتا، استراتژیست ارشد بازار در شرکت پرداخت های تجاری Corpay، گفت: «در حال حاضر برای فدرال رزرو خیلی سخت خواهد بود که بازارها را از بین ببرد، با توجه به سطح انتظاراتی که در فردا وجود دارد.

شاخص دلار آمریکا، که عملکرد خود را در برابر شش ارز اصلی دیگر دنبال می‌کند، پس از صعود به 105.32 که قوی‌ترین آن از دسامبر 2002 است، با 0.1 درصد افزایش به 105.27 رسید.

با توجه به تورم و نگرانی‌های مرتبط با رشد اقتصادهای سراسر جهان، دلار آمریکا از جریان‌های پناهگاه امن در هفته‌ها و ماه‌های اخیر سود برده است.

مایکل براون، رئیس اطلاعات بازار در شرکت پرداخت کاکستون در لندن، گفت: «دلار آمریکا بهترین دسته بد در سرزمین FX است.

براون گفت: “معاملات امروز یک آرامش نسبتاً کلاسیک قبل از فدرال رزرو است، اگرچه من شک دارم که دوام داشته باشد، زیرا یک فدرال رزرو جنگ طلب احتمالاً کاتالیزور مورد نیاز را برای افزایش بیشتر (برای دلار) فراهم می کند.

با ضعیف بودن ریسک ریسک، 0.56% در برابر دلار کاهش یافت، در حالی که 0.54% کاهش یافت.

در برابر ین، دلار تقریبا ثابت در 134.56 ین بود.

ضعف پول ژاپن – روز دوشنبه در برابر دلار به پایین‌ترین سطح خود از سال 1998 رسید – باعث اظهار نظر سخنگوی ارشد دولت ژاپن شد که توکیو نگران سقوط شدید آن است و آماده است در صورت نیاز “پاسخ مناسب” بدهد.

Schamotta از Corpay گفت: “تلاش مقامات ژاپنی برای تقویت این ارز به ثمر نشسته است.”

پس از اینکه نیکولا استورجن، وزیر اول اسکاتلند، گفت که قرار است جزئیاتی در مورد برنامه های همه پرسی استقلال جدید به اشتراک بگذارد، استرلینگ 0.86 درصد کاهش یافت و به 1.203 دلار رسید که پایین ترین سطح از مارس 2020 است. بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا و حزب محافظه کار او که در اسکاتلند اپوزیسیون است، به شدت با همه پرسی مخالف هستند.

به پایین‌ترین حد خود در ۱۸ ماه اخیر رسید، زیرا وام‌دهنده اصلی ارزهای دیجیتال سلسیوس نتورک انجماد برداشت‌ها و چشم‌انداز افزایش شدید نرخ بهره ایالات متحده، طبقه دارایی‌های بی‌ثبات را تکان داد. بیت کوین آخرین بار با افت 4.5 درصدی به 22163.83 دلار رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.