در حالی که فدرال رزرو با لحن هاوکیش برخورد می کند، وال استریت کاهش می یابد

[ad_1] همانطور که انتظار می رفت، فدرال رزرو عصر دیروز نرخ بهره را 75 واحد افزایش داد. اما همانطور که در اخبار دیروز اشاره کردیم، نظرات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو پس از اعلام این خبر، از اهمیت خاصی برخوردار بود. بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران حدس می زدند که فدرال رزرو شروع

کد خبر : 276010
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
در حالی که فدرال رزرو با لحن هاوکیش برخورد می کند، وال استریت کاهش می یابد

[ad_1]

همانطور که انتظار می رفت، فدرال رزرو عصر دیروز نرخ بهره را 75 واحد افزایش داد. اما همانطور که در اخبار دیروز اشاره کردیم، نظرات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو پس از اعلام این خبر، از اهمیت خاصی برخوردار بود.

بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران حدس می زدند که فدرال رزرو شروع به کاهش سرعت افزایش نرخ بهره در آینده خواهد کرد، و به دنبال هرگونه سیگنالی در سخنرانی پاول بودند که این موضوع وجود دارد. متأسفانه این ناظران ناامید می شدند.

علیرغم اینکه اعلام اولیه درها را برای کاهش نرخ بهره در آینده باز می‌گذارد، پاول ظاهراً اندکی پس از آن، آب سردی را روی مشتری بالقوه ریخت و اظهار داشت که تصمیم به توقف «بسیار زودهنگام» است و احتمالاً نرخ‌ها بالاتر از آنچه قبلاً بود می‌رود. انتظار می رود.

تأثیر این نظرات کاملاً قابل پیش بینی بود. دلار آمریکا تقویت شد که تأثیر منفی بر بسیاری از کالاها داشت. در همین حال، وال استریت روز را به شدت کاهش داد و داوجونز، اس اند پی 500 و نزدک به ترتیب 1.55، 2.50 و 3.36 درصد افت کردند.

شرکت‌های بزرگ فناوری دیروز به شدت آسیب دیدند و تسلا، آمازون، نتفلیکس و متا پلتفرم‌ها همگی 4.80 درصد یا بیشتر کاهش یافتند. عملکرد دیروز متا پلتفرم اکنون مجموع ضررهای سال گذشته خود را به رقم خیره کننده 72 درصد رسانده است.

سقوط سهام فناوری در سال جاری عمدتاً نتیجه یک رشته درآمد ناامیدکننده بوده است که جدیدترین آنها هفته گذشته بود. در سه ماهه سوم، درآمد سالانه 4 درصد کاهش یافت (سالانه)، و افزایش هزینه ها و مخارج منجر به کاهش 52 درصدی درآمد خالص شد.

در زمانی که آشفتگی های اقتصادی باعث از بین رفتن درآمدهای تبلیغاتی می شود، نگرانی خاصی برای سرمایه گذاران، مقدار پولی بود که در شرط بندی روی متاورس از دست می رفت. تنها در سه ماهه سوم، Reality Labs، بخش متاورس این شرکت، 3.7 میلیارد دلار از دست داد و مجموع زیان بخش در 9 ماه اول سال 2022 را به 9.4 میلیارد دلار رساند.

در حالی که این سطح بالای سرمایه‌گذاری ممکن است در نهایت به ثمر بنشیند، در شرایط فعلی عدم اطمینان اقتصادی، سرمایه‌گذاران به سمت سهامی که پول نقد تولید می‌کنند و از سهامی که آن را می‌سوزاند دوری می‌کنند، از این رو فروش اخیر در متا پلتفرم‌ها به وجود آمده است.

با این وجود، کاربران فعال خانواده برنامه های محبوب متا افزایش یافتند. هم کاربران فعال روزانه و هم کاربران فعال ماهانه با 4 درصد افزایش نسبت به سال قبل به 2.93 میلیارد و 3.71 میلیارد رسید. این یک مخاطب بزرگ است، و زمانی که هزینه های تبلیغاتی شروع به بهبود می کند، Meta Platforms احتمالاً سود خواهد برد.

به تصویر کشیده شده: نمودار هفتگی Admirals MetaTrader 5 – Meta Platforms (Facebook). محدوده تاریخ: 17 آوریل 2016 – 2 نوامبر 2022. تاریخ ضبط: 3 نوامبر 2022. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده نیست.

پس از اعلام دیروز فدرال رزرو، اکنون چشمان سرمایه گذاران به داده های اشتغال روز جمعه ایالات متحده و آخرین ارقام تورم ایالات متحده در پنجشنبه آینده خواهد رفت. اگر داده‌های شغلی فردا نشان‌دهنده تضعیف اقتصاد باشد، احتمالاً این گمانه‌زنی‌ها را تقویت می‌کند که فدرال رزرو ممکن است در نشست سیاست بعدی خود موضع بدتری اتخاذ کند.

به همین ترتیب، اگر گزارش قیمت‌های مصرف‌کننده در هفته آینده کاهش نرخ تورم را نشان دهد، این امر می‌تواند موجب افزایش کمتر تهاجمی‌تر نرخ بهره در آینده از سوی فدرال رزرو شود.

در همین حال، امروز، در ساعت 12:00 به وقت گرینویچ، بانک مرکزی انگلستان (BoE) با آخرین تصمیم خود در مورد نرخ بهره، در کانون توجه قرار می گیرد. انتظار می رود که آنها با افزایش 75 واحد پایه، راه فدرال رزرو را دنبال کنند که بزرگترین افزایش نرخ آنها از سال 1989 خواهد بود.

با دریاسالارها سرمایه گذاری کنید

با یک حساب Invest.MT5، می توانید سهام متا پلتفرم و بیش از 4500 شرکت دیگر از سراسر جهان را خریداری کنید! برای کسب اطلاعات بیشتر روی بنر زیر کلیک کنید:

روی ابزارهای برتر دنیا سرمایه گذاری کنید

هزاران سهام و ETF در دسترس شماست

شروع به سرمایه گذاری کنید

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.