در حالی که فدرال رزرو از شرط‌بندی‌های جنگ‌طلبانه خنثی می‌کند، دلار سقوط کرد

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر نشان داده شده است که در 14 فوریه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر نوشته تام وستبروک سنگاپور (رویترز) – پس از اینکه فدرال رزرو ایالات متحده نرخ بهره را 50 واحد پایه افزایش داد، اما با این ایده که ممکن است افزایش‌های

کد خبر : 202621
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۳۳
در حالی که فدرال رزرو از شرط‌بندی‌های جنگ‌طلبانه خنثی می‌کند، دلار سقوط کرد

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر نشان داده شده است که در 14 فوریه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

نوشته تام وستبروک

سنگاپور (رویترز) – پس از اینکه فدرال رزرو ایالات متحده نرخ بهره را 50 واحد پایه افزایش داد، اما با این ایده که ممکن است افزایش‌های بزرگ‌تری در پیش داشته باشد، ارزش دلار شدیدترین سقوط خود را در بیش از یک ماه گذشته ثبت کرد.

ایالات متحده از بالاترین سطح پنج ساله سقوط کرد و یک شبه 0.9% سقوط کرد و به 102.450 رسید. ارزهای Antipodean افزایش یافتند، به ویژه دلار، که بیشترین افزایش درصدی یک روزه خود را در بیش از یک دهه تجربه کرد، زیرا سرمایه گذاران شرط بندی کردند که فدرال رزرو از بانک مرکزی استرالیا جلوتر بماند.

یورو نزدیک به 1 درصد افزایش یافت و آخرین خرید آن 1.0606 دلار بود. ین برای اولین بار در یک هفته به سمت قوی تر 130 در هر دلار بازگشت و آخرین معامله در 129.26 بود.

استرلینگ بیش از 1 درصد افزایش یافت و به 1.2605 دلار رسید و بازارهای سوآپ در اواخر روز به طور کامل 25 بشکه در روز افزایش قیمت را از سوی بانک انگلستان تعیین کردند.

افزایش نرخ فدرال رزرو بزرگترین افزایش از سال 2000 بود زیرا سیاست گذاران فوراً سعی کردند تورم را کاهش دهند. اما در کنفرانس مطبوعاتی پس از آن جروم پاول، رئیس فدرال رزرو گفت که اعضای فدرال رزرو به طور فعال در حال بررسی حرکت های 75 نقطه ای در آینده نیستند.

قراردادهای آتی صندوق های فدرال رزرو افزایش یافت تا از چشم انداز تهاجمی بازارها در مورد نرخ های ایالات متحده برتری بگیرد، اگرچه 200 واحد در ثانیه افزایش بیشتر برای بقیه سال همچنان ادامه دارد.

برایان داینگرفیلد، رئیس استراتژی ارزهای خارجی G10 در NatWest Markets، در یادداشتی به مشتریان نوشت: «فدرال رزرو به سادگی نمی توانست (یا بهتر است، نتواند) مانعی را که بازار تعیین کرده بود، بگیرد.

فکر نمی‌کنم اگر بگوییم که امروز اولین شگفتی فدرال رزرو نسبت به انتظارات بازار در بیش از شش ماه گذشته بود، زیاده‌روی نیست.

جهش 2.2 درصدی دلار استرالیا بزرگترین جهش آن از اواخر سال 2011 بود و به دنبال چرخش شگفت انگیزی از سوی بانک مرکزی استرالیا بود که چرخه افزایش نرخ بهره خود را با افزایش 25 بشکه ای بیش از حد انتظار در روز سه شنبه آغاز کرد. [AUD/]

Aussie آخرین بار در 0.7236 دلار بود که کمی پایین تر از اوج یک شبه خود 0.7265 دلار بود. دلار نیوزیلند 1.7 درصد جهش کرد که بزرگترین رشد یک روزه خود در دو سال اخیر بود و به بالای 0.65 دلار در 0.6537 دلار رسید.

زیان دلار باعث حمایت از ارزهای دیجیتال نیز شد. بهترین روز خود را در بیش از پنج هفته گذشته، با 5 درصد افزایش به کمتر از 40000 دلار سپری کرد.

تجارت در نشست آسیایی به دلیل تعطیلات رسمی در ژاپن کاهش یافت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.