در حالی که خرس‌ها به نظر می‌رسند که روی شرط‌بندی‌های فرود نرم توسط Investing.com تقویت می‌شود، دلار با مشکل مواجه می‌شود

[ad_1] © رویترز Investing.com – دلار پس از سقوط به پایین‌ترین سطح بیش از یک ساله در هفته گذشته، در حالی که به نظر می‌رسد خرس‌ها می‌خواهند کنترل خود را بر دلار سفت‌تر کنند، با افزایش شرط‌بندی‌ها برای فدرال رزرو کمتر جنگ‌طلب به‌عنوان خوش‌بینی نسبت به فرود ملایم، در تلاش برای بهبودی در روز دوشنبه

کد خبر : 376143
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۴۱
در حالی که خرس‌ها به نظر می‌رسند که روی شرط‌بندی‌های فرود نرم توسط Investing.com تقویت می‌شود، دلار با مشکل مواجه می‌شود

[ad_1]


© رویترز

Investing.com – دلار پس از سقوط به پایین‌ترین سطح بیش از یک ساله در هفته گذشته، در حالی که به نظر می‌رسد خرس‌ها می‌خواهند کنترل خود را بر دلار سفت‌تر کنند، با افزایش شرط‌بندی‌ها برای فدرال رزرو کمتر جنگ‌طلب به‌عنوان خوش‌بینی نسبت به فرود ملایم، در تلاش برای بهبودی در روز دوشنبه بود. برای اقتصاد در افق است سرعت می یابد.

ارزش دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی متشکل از شش ارز اصلی ارزیابی می کند، پس از سقوط به 99.26 در هفته گذشته، با 0.10 درصد کاهش به 99.51 رسید.

گلدمن ساکس در یادداشت اخیر خود گفت که این پایین‌ترین سطحی است که از آوریل 2022 در شاخص دلار مشاهده شده است و این روند نزولی می‌تواند در کوتاه‌مدت ادامه یابد، زیرا «همان عواملی که بر این گزارش تأثیر گذاشته‌اند احتمالاً ملایم‌تر هستند. هنوز در ماه‌های آتی، و پیامدهای سیاست‌ها باعث آرامش بسیاری از گوشه‌های بازار می‌شود.»

این بانک افزود، با این حال، “کاهش کلی دلار در طول سال جاری احتمالا سطحی و کمرنگ خواهد بود”، زیرا تورم در سایر مناطق از جمله منطقه یورو نیز کاهش می یابد و نیاز به سیاست پولی جنگ طلب را مهار می کند. سفت شدن

فرود نرم، فدرال رزرو کمتر تسلط خرس ها را بر دلار تقویت می کند

کاهش قیمت دلار همزمان با کاهش بازدهی خزانه داری در شرط بندی هایی است که افزایش نرخ بهره بعدی فدرال رزرو، که به طور گسترده در اواخر این ماه انتظار می رود، می تواند آخرین افزایش برای این چرخه باشد.

با توجه به Investing.com، احتمال افزایش قیمت در ماه ژوئیه کاملاً برآورد شده است

داده‌های اخیر نشان می‌دهد که رشد اقتصادی بهتر از حد انتظار و کاهش سریع‌تر تورم از حد انتظار، احتمال رکود اقتصادی یا فرود سخت را کاهش داده است و به آتش شرط‌بندی‌ها بر روی فدرال رزرو کمتر جنگ‌طلب افزوده است.

به گفته گلدمن ساکس، احتمال شروع رکود اقتصادی ایالات متحده در 12 ماه آینده 20 درصد است که از پیش بینی قبلی 25 درصد کاهش یافته است. “[R]داده‌های مهم اعتماد ما را تقویت کرده است که کاهش تورم به سطح قابل قبول نیازی به رکود نخواهد داشت.

قدرت مخارج مصرف کننده، که بسیاری را شگفت زده کرده و دو سوم رشد اقتصادی را تشکیل می دهد، توسط برخی به عنوان محرک روایت فرود نرم برجسته شده است.

ژیوی رن، مدیر عامل و مدیر پورتفولیو در پن Mutual Asset Management در مصاحبه اخیر با یاسین ابراهیم از Investing.com گفت: «مردم در سال 2021 پول زیادی به دست آوردند، همه هنوز هم پول زیادی برای خرج کردن دارند. در این مرحله، فکر می کنم رن افزود: اقتصاد هنوز قوی است… من ریسک رکود نمی بینم.

دلار ممکن است هنوز کمی پیش از تصمیم فدرال رزرو باقی مانده باشد

با این حال، برخی دیگر استدلال می‌کنند که حرکت نزولی دلار بسیار سریع و بیش از حد گسترش یافته است، زیرا ممکن است فدرال رزرو بخواهد پیش‌بینی خود را برای دو افزایش دیگر انجام دهد تا در برابر شرط‌بندی‌های احتمالی افزایش نرخ بهره عقب‌نشینی کند.

ING در یادداشتی گفت: معامله گران “به احتمال زیاد رویکرد محتاطانه تری به جای انباشته کردن شرط های نزولی در برابر دلار آمریکا قبل از FOMC دارند.” این می تواند به دلار کمک کند “بخش هایی از ضررهای اخیر را پس بگیرد.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.