در حالی که بازار در انتظار تصمیم فدرال رزرو توسط رویترز است، ین در قیمت BOJ کاهش یافت

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های ین ژاپن و دلار آمریکا با نمودار نرخ ارز در این تصویر تصویری که در 16 ژوئن 2022 گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/فلورانس لو/تصویر نوشته جان مک کرانک نیویورک (رویترز) – پس از اینکه بانک مرکزی ژاپن روند را در میان سایر بانک‌های مرکزی بزرگ کاهش

کد خبر : 274137
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
در حالی که بازار در انتظار تصمیم فدرال رزرو توسط رویترز است، ین در قیمت BOJ کاهش یافت

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های ین ژاپن و دلار آمریکا با نمودار نرخ ارز در این تصویر تصویری که در 16 ژوئن 2022 گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/فلورانس لو/تصویر

نوشته جان مک کرانک

نیویورک (رویترز) – پس از اینکه بانک مرکزی ژاپن روند را در میان سایر بانک‌های مرکزی بزرگ کاهش داد و با نرخ‌های بهره فوق‌العاده پایین ماندگار شد، ین در روز جمعه بیش از 1 درصد در برابر دلار سقوط کرد، در حالی که پس از آن که داده‌های ایالات متحده نشان داد تورم را نشان می‌دهد، دلار تثبیت شد. هنوز داغ است

این هفته پیش از نشست سیاست گذاری فدرال رزرو در 1-2 نوامبر، دلار آمریکا تحت فشار قرار گرفت. پیش‌بینی می‌شود بانک مرکزی برای چهارمین بار متوالی نرخ‌ها را 75 واحد افزایش دهد و سپس به سمت کاهش سرعت افزایش نرخ‌ها حرکت کند که بازار قیمت‌گذاری را در آن آغاز کرده است.

ادمیر کولاج، اقتصاددان در TD Securities می گوید: «نکته اصلی این است که اگر فدرال رزرو به سمت یک موضع آینده نگرتر حرکت نکند، نتیجه سیاست پولی محدودتر از آنچه در غیر این صورت لازم است، خواهد بود.

در مسیر کاهش هفتگی حدود 1 درصد قرار داشت.

گمانه زنی ها در مورد زمان چرخش فدرال رزرو باعث تضعیف دلار شده است، با این حال پس از اینکه هاروهیکو کورودا، رئیس BOJ گفت ژاپن نزدیک به افزایش نرخ ها نیست و تورم در این کشور احتمالاً از هدف 2 درصدی خود برای سال ها کمتر خواهد بود، ارزش دلار همچنان بر ین افزایش یافت. آمدن.

ین پس از تصمیم BOJ تا 1.07 درصد کاهش یافت. در ساعت 15:00 EDT (1900 GMT)، واحد پول ژاپن با 0.83 درصد کاهش به 147.5 رسید. برای هفته، ین حدود 0.17٪ کاهش یافت.

کورودا این دیدگاه را رد کرد که سقف بازدهی BOJ مقصر کاهش شدید اخیر ین است و این دیدگاه را تقویت کرد که بانک مرکزی از افزایش نرخ بهره برای تقویت ارز استفاده نخواهد کرد.

استفان اینس، شریک مدیریت SPI Asset Management، گفت: “BoJ همچنان به عنوان سازگارترین بانک مرکزی G7 باتوم را بر عهده دارد.” این امر به شدت تحت تأثیر روندهای گسترده دلار قرار می گیرد که به نوبه خود منعکس کننده حرکت در درآمد ثابت ایالات متحده است.»

استرلینگ در برابر دلار افزایش یافت و در اوایل هفته پس از انتصاب ریشی سوناک به عنوان سومین نخست وزیر بریتانیا در دو ماه گذشته، به افزایش قیمت افزود. پوند با 0.39% افزایش به 1.1609 دلار رسید و در مسیر صعود هفتگی حدود 2.65% قرار گرفت.

یورو با 0.1 درصد کاهش به 0.9955 دلار رسید و پس از آن که بانک مرکزی اروپا همانطور که انتظار می رفت، نرخ ها را 75 واحد پایه افزایش داد، به افت بیش از 1 درصدی روز پنجشنبه افزود، اما در چشم انداز نرخ های خود لحن مبهم تری اتخاذ کرد. در هفته، یورو حدود 0.93 درصد افزایش یافت.

واحد پول رایج تا حدودی توسط داده های آلمان پشتیبانی می شود، که نشان می دهد بزرگترین اقتصاد اروپا به طور غیرمنتظره ای از رکود در سه ماهه سوم اجتناب کرده است، در حالی که تورم، ناشی از بن بست دردناک انرژی با روسیه، شگفت زده شده است.

داده‌های ایالات متحده در روز پنجشنبه نشان داد که هزینه‌های مصرف‌کننده در ماه سپتامبر بیش از حد انتظار افزایش یافت، در حالی که فشارهای تورمی زمینه‌ای به حباب ادامه دادند و فدرال رزرو را در مسیر افزایش ۷۵ واحد پایه نرخ بهره در هفته آینده نگه داشت.

خوان پرز، مدیر بازرگانی مونکس ایالات متحده، گفت: «داده‌هایی که این هفته ارائه شد، اعتبار زیادی به جروم پاول، رئیس فدرال رزرو داد، زیرا او در مورد قوی بودن اقتصاد برای مقاومت در برابر افزایش‌ها قاطع بوده است.

وی گفت: «اقتصاد قوی منجر به ایمان به اقتصاد می‌شود، اما باید با نرخ‌های بالا با تورم مبارزه کرد که فقط دلار را قوی‌تر می‌کند».

افزایش ضعیف‌تر نرخ بهره بانک مرکزی اروپا و بانک مرکزی کانادا، کمتر از حد انتظار در این هفته، به افزایش انتظارات از چرخش فدرال رزرو کمک کرد.

دلار همچنین در برابر فرانک سوئیس و دلار استرالیا قوی تر شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.