در حالی که بازارهای جهانی توسط کووید و یک فدرال رزرو شاهین وحشت زده می شوند، پس از خرید ماسک توییتر، سهام و رمزارز دوباره بازگشتند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] وال استریت صبح روز دوشنبه با کاهش بیشتر شاخص‌های سهام ایالات متحده، متاثر از زیان‌های هفته گذشته، متضرر شد. گزارش ها نشان می دهد که سرمایه گذاران نگران افزایش نرخ بهره فدرال رزرو و شیوع اخیر کووید-19 در چین هستند. همزمان با افت ارزش سهام در روز دوشنبه، اقتصاد کریپتو به زیر 2 تریلیون

کد خبر : 198374
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
در حالی که بازارهای جهانی توسط کووید و یک فدرال رزرو شاهین وحشت زده می شوند، پس از خرید ماسک توییتر، سهام و رمزارز دوباره بازگشتند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

وال استریت صبح روز دوشنبه با کاهش بیشتر شاخص‌های سهام ایالات متحده، متاثر از زیان‌های هفته گذشته، متضرر شد. گزارش ها نشان می دهد که سرمایه گذاران نگران افزایش نرخ بهره فدرال رزرو و شیوع اخیر کووید-19 در چین هستند. همزمان با افت ارزش سهام در روز دوشنبه، اقتصاد کریپتو به زیر 2 تریلیون دلار سقوط کرد و قیمت طلا در 24 ساعت گذشته در برابر دلار آمریکا 1.6 درصد کاهش یافت. با این حال، پس از اینکه ایلان ماسک فاش کرد که توییتر را در ساعت 2:50 بعدازظهر (ET) خریداری کرده است، هر دو بازار سهام و ارزهای دیجیتال پس از این اعلامیه رشد زیادی را تجربه کردند.

بازارهای جهانی به دلیل ترس از مسائل مربوط به زنجیره تامین مرتبط با کووید-19 و احتمال افزایش نرخ تهاجمی متزلزل می شوند.

چهار روز پیش، جروم پاول، رئیس فعلی فدرال رزرو ایالات متحده، در میزگرد صندوق بین‌المللی پول (IMF) در 21 آوریل توضیح داد که بانک مرکزی ایالات متحده ممکن است در مورد افزایش نرخ‌های بانکی «سریع‌تر» حرکت کند. پاول همچنین خاطرنشان کرد که بانک مرکزی ایالات متحده می تواند در نشست بعدی فدرال رزرو، نرخ بهره را 50 واحد افزایش دهد. اظهارات جنگ طلبانه پاول، سرمایه گذاران را به وحشت انداخته است و شاخص های سهام ایالات متحده قبل از شروع تعطیلات آخر هفته هفته گذشته ضرر کردند.

در حالی که بازارهای جهانی توسط کووید و یک فدرال رزرو شاهین وحشت زده می شوند، پس از خرید ماسک توییتر، سهام و ارزهای دیجیتال دوباره بازگشتند.
«بازارهای سهام جهانی عمدتاً یک شبه پایین‌تر بودند، که منجر به بزرگترین افت سهام چین در دو سال گذشته شد. با شروع جلسه روز نیویورک، شاخص های سهام ایالات متحده به سمت افتتاحیه های پایین تر اشاره می کنند. جیم ویکوف از Kitco.com صبح دوشنبه نوشت.

در روز دوشنبه، وال استریت همچنان متضرر شد زیرا میانگین صنعتی داوجونز، NYSE Composite و S&P 500 همگی زیان دیدند. در ساعت 10 صبح (ET)، داو 415.23 امتیاز افت کرد و تا بعد از ظهر، کمی بیش از نیمی از ضررها را جبران کرد. در حال حاضر این تقصیر متوجه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو و قرنطینه های کووید-19 در چین است. کریستوفر گریسانتی، استراتژیست ارشد سهام در MAI Capital Management، به رویترز گفت که قرنطینه فعلی چین باعث ترس از مشکلات احتمالی زنجیره تامین شده است.

وی ادامه داد: قرنطینه های چین در حال بدتر شدن است. گریزانتی گفت: این رشد اقتصادی عمومی را کند می کند و همچنین مشکلات زنجیره تامین را ایجاد می کند که باعث بدتر شدن تورم و کاهش رشد درآمد در ایالات متحده می شود. “من فکر نمی کنم ما هنوز پایین را دیده ایم. این استراتژیست افزود: ما هنوز آنقدر فروش بزرگ نداشته ایم که در آن حجم زیادی داشته باشیم.

مدیر پورتفولیو می‌گوید بازارها با مشکل مواجه هستند، بازارهای طلا و رمزارز رنج می‌برند

طلا و ارزهای دیجیتال نیز در چند وقت اخیر روند نزولی داشته اند. اقتصاد کریپتو در هفته گذشته میلیاردها دلار کاهش یافته است و به زیر مرز 2 تریلیون دلار رسیده است. تعدادی از ده دارایی دیجیتال برتر در طول هفت روز گذشته بین 2 تا 10 درصد ضرر داشته اند. همچنین قیمت هر اونس طلای مرغوب طی 24 ساعت گذشته درصدی کاهش داشته است.

یک اونس طلای مرغوب در روز گذشته 1.6 درصد از ارزش خود را از دست داده است و یک اونس نقره خوب 2.04 درصد از ارزش خود را از دست داده است. قیمت طلا در 30 روز گذشته نیز راکد بوده است و آمارهای یک ماهه نشان می‌دهد که ارزش اونس دلار طلا با اندکی 0.39 درصد افزایش یافته است. از سوی دیگر، قیمت نقره طی 30 روز گذشته بیش از 3 درصد کاهش داشته است. کاهش ارزش فلزات گرانبها نیز به دلیل شیوع کووید-19 در چین است و بازدهی فعلی خزانه داری ایالات متحده می تواند سرمایه گذاران طلا را دور کند.

در حالی که بازارهای جهانی توسط کووید و یک فدرال رزرو شاهین وحشت زده می شوند، پس از خرید ماسک توییتر، سهام و ارزهای دیجیتال دوباره بازگشتند.
به گزارش goldprice.org، قیمت لحظه ای طلا در 25 آوریل 2022.

استیون ویولین، مدیر پورتفولیو در شرکت مدیریت سرمایه گذاری FLPutnam در مصاحبه ای در 23 آوریل به Marketwatch گفت که سرمایه گذاران با “نیروهای بسیار قوی” دست و پنجه نرم می کنند. ویولن خاطرنشان کرد که به احتمال زیاد هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که در اقتصاد چه اتفاقی می افتد. ویولین گفت: “محرک اقتصادی فوق العاده ناشی از بهبودی پس از همه گیری با تغییر بسیار سریع در سیاست پولی مواجه شده است.” “بازارها، مانند همه ما، برای درک چگونگی انجام این کار با مشکل مواجه هستند. مطمئن نیستم که کسی واقعاً جواب را بداند.»

پس از خرید ماسک از توییتر، سهام و ارزهای دیجیتال ایالات متحده ضررهای روز را پاک می کنند

با وجود رکود بازار سهام و زیان اخیر اقتصاد کریپتو، پس از اعلام توییتر مبنی بر خرید ایلان ماسک، ایلان ماسک از تسلا، هر دو قیمت سهام و کریپتو دوباره افزایش یافت. کل اقتصاد کریپتو پس از این اعلامیه از 1.93 تریلیون دلار به 1.96 تریلیون دلار افزایش یافت. پس از سقوط به زیر مرز 40 هزار دلار، بیت کوین بار دیگر به بالای منطقه 40 هزار دلار بازگشت.

شاخص‌های عمده سهام ایالات متحده پس از زیان صبح بهبود یافتند و همچنین NYSE، Dow، S&P 500 و Nasdaq بسیاری از زیان‌های روز را پاک کردند. با نزدیک شدن به روز معاملاتی در وال استریت، شاخص های اصلی از قرمز به سبز چشمک زدند. پس از اینکه این شرکت توسط ماسک خریداری شد، پاراگ آگراوال، مدیرعامل فعلی توییتر گفت: «تویتر هدف و ارتباطی دارد که بر کل جهان تأثیر می گذارد. عمیقاً به تیم‌هایمان افتخار می‌کنیم و از کاری الهام گرفته‌ایم که هرگز مهم‌تر از این نبوده است.» به نظر می رسد سرمایه گذاران سهام و فعالان بازار کریپتو این واقعیت را دوست دارند که ماسک این شرکت رسانه های اجتماعی را خریداری کرده است.

برچسب ها در این داستان

افزایش 50 امتیازی نرخ پایه، بانک مرکزی، کریستوفر گریسانتی، کووید-19، کریپتو، اقتصاد کریپتو، DOW، داو جونز، ایلان ماسک، سهام، مدیریت سرمایه گذاری FLPutnam، فدرال رزرو، امور مالی، طلا، گلد داون، سرمایه گذاران، جروم پاول، Mai Capital Management، بازار سرمایه، NYSE، فلزات گرانبها، افزایش نرخ، S&P 500، نقره، استیون ویولن، شاخص های سهام، سهام، توییتر، زیر 2 تریلیون دلار، وال استریت

نظر شما در مورد بازارهای جهانی امروز چیست؟ آیا انتظار دارید که بازارها به روند کاهشی خود ادامه دهند یا فکر می کنید در آینده نزدیک جهشی در راه است؟ نظر خود را در مورد این موضوع و اقتصاد در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.