در جستجوی کاتالیزور – روغن هستید؟

[ad_1] پیش بینی فنی دلار کانادا: خنثی در یکی از کمترین هفته های سال در بازارهای مالی جهانی ، دلار کانادا ترکیبی از نتایج مثبت را ارائه داد. اکنون که موقعیت در بازار آتی به میزان قابل توجهی از بالاترین میزان سالانه خود کاهش یافته است ، با این حال ، فضای بیشتری برای نوسانات

کد خبر : 90500
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۰۰
در جستجوی کاتالیزور – روغن هستید؟

[ad_1]

پیش بینی فنی هفتگی دلار کانادا: در جستجوی کاتالیزور - نفت هستید؟

پیش بینی فنی دلار کانادا: خنثی

  • در یکی از کمترین هفته های سال در بازارهای مالی جهانی ، دلار کانادا ترکیبی از نتایج مثبت را ارائه داد.
  • اکنون که موقعیت در بازار آتی به میزان قابل توجهی از بالاترین میزان سالانه خود کاهش یافته است ، با این حال ، فضای بیشتری برای نوسانات قیمت قابل توجهی وجود دارد. به هر حال کاتالیزور مورد نیاز است.
  • این شاخص احساسات مشتری IG sنشان می دهد که دلار کانادا در کوتاه مدت دارای سوگیری نزولی است.

هفته ارزهای دلار کانادا در حال مرور است

در یکی از کمترین هفته های سال در بازارهای مالی جهانی ، دلار کانادا ترکیبی از نتایج مثبت را ارائه داد. پنج کراس CAD قدرت Loonie (USD/CAD ، EUR/CAD ، GBP/CAD ، AUD/CAD و CAD/CHF) را تولید کردند در حالی که دو نقطه ضعف داشتند (CAD/JPY و NZD/CAD). هیچ یک از صعودهای CAD بیش از +/- 0.5 moved حرکت نکردند ، این نشان می دهد که چگونه قیمت محدود شده است. در حال حاضر ، موقعیت آن در بازار آتی به میزان قابل توجهی از بالاترین میزان سالانه کاهش یافته است است فضای بیشتری برای نوسانات قابل توجه قیمت ؛ به هر حال کاتالیزور مورد نیاز است.

تجزیه و تحلیل فنی USD/CAD RAT: نمودار روزانه (آگوست 2020 تا آگوست 2021) (نمودار 1)

پیش بینی فنی هفتگی دلار کانادا: در جستجوی کاتالیزور - نفت هستید؟

پس از محو شدن خط روند نزولی از بالاترین سطح ژانویه 2016 و پایین ترین سپتامبر 2020 ، نرخ دلار آمریکا/دلار کانادا بدون توجه به حرکت حرکت می کند. هنوز برای گفتن این که روند نزولی از سر گرفته می شود ، زود است ، زیرا این جفت ارز هنوز بازنگشته است از ماه سپتامبر گذشته به کانال نزولی راه یافته است.

حرکت منs ، همانطور که پیشنهاد شد ، خنثی استبه نرخ USD/CAD در میان آمیخته اند پاکت روزانه 5- ، 8- ، 13- و 21-EMA آنها ، که است نه نزولی و نه نظم متوالی صعودی کاهش روزانه MACD بالاتر از خط سیگنال آن ادامه می دهد ، در حالی که روزانه Slow Stochastics درست بالای خط میانی آن صاف است یک دور دیگر تا بالاترین سطح سالانه نزدیک 1.2800 را نمی توان در کوتاه مدت کنار گذاشت (به ویژه اگر قیمت نفت خام بیشتر کاهش یابد ، که در کوتاه مدت نیز به نظر می رسد).

شاخص احساسات مشتری IG: پیش بینی نرخ USD/CAD (13 آگوست 2021) (نمودار 2)

پیش بینی فنی هفتگی دلار کانادا: در جستجوی کاتالیزور - نفت هستید؟

USD/CAD: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 62.38 of از معامله گران خالص هستند و نسبت معامله گران به کوتاه مدت 1.66 به 1. است. تعداد معامله گران خالص 4.36 lower کمتر از دیروز و 9.45 higher بیشتر از هفته گذشته است ، در حالی که تعداد معامله گران خالص 1.00 higher بیشتر از دیروز و 20.91 higher بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه متضادی را در مورد احساسات جمعیت در نظر می گیریم و واقعیت این است که معامله گران می گویند قیمت USD/CAD ممکن است همچنان در حال سقوط باشد.

با این حال ، معامله گران نسبت به دیروز خالص کمتری نسبت به هفته گذشته دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که با وجود این واقعیت که معامله گران در خالص باقی می مانند ، ممکن است روند فعلی قیمت USD/CAD به زودی بالاتر برود.

تجزیه و تحلیل تکنیکی نرخ CAD/JPY: نمودار روزانه (آگوست 2020 تا آگوست 2021) (نمودار 3)

پیش بینی فنی هفتگی دلار کانادا: در جستجوی کاتالیزور - نفت هستید؟

دو هفته پیش اشاره شد که “شکست در شکستن نوسان پایین آوریل یک پیشرفت مهم است ، همزمان با جهش بیش از 50٪ فیبوناچی در پایین ترین سطح در اواخر ژانویه/بالاترین سطح ممکن در 86.09. خیلی زود است که بگوییم نوبت به رابطه بین نرخ های CAD/JPY و شاخص های مختلف آن رسیده است ، اما ما شواهد اولیه ای داریم که نشان می دهد “پایین” ممکن است پیدا شده باشد. “

از آن زمان تاکنون نرخ CAD/JPY به صورت جانبی معامله می شود و این احتمال وجود دارد که این جفت ارز به یک مثلث متقارن برسد. با این وجود ، تداوم زیر خط روند نزولی از اوج اکتبر 2007 (بالاترین سطح در همه زمانها) و دسامبر 2014 نشان می دهد که معامله گران باید ذهنیت خود را برای نزولی بیشتر حفظ کنند-حداقل در حال حاضر.

تجزیه و تحلیل تکنیکی نرخ EUR/CAD: نمودار روزانه (آگوست 2020 تا آگوست 2021) (نمودار 4)

پیش بینی فنی هفتگی دلار کانادا: در جستجوی کاتالیزور - نفت هستید؟

نرخ های EUR/CAD در یک منطقه آشنا معامله می شوند ، در حالی که دوباره رشد کرده اند روند صعودی روندهای نزولی از اوت 2012 و فوریه 2020 و همچنین 76.4٪ فیبوناچی فسخ در محدوده بالا/پایین 2020 در 1.4674. تیاو جفت دارد به تثبیت خود ادامه می دهد که دربه یک مثلث متقارن چند مرحله ای که به اوج دسامبر 2008 و مارس 2020 باز می گردد ، که در واقع می تواند حتی بیشتر به نرخ ضمنی EUR/CAD در بالاترین میزان مارس 1995 کشیده شود. قبل از قطعی شدن جهت گیری بعدی ، یا باید به پایین 1.4600 برسیم یا به 1.4926 (61.8 retracement فیبوناچی فیبوناچی در محدوده بالا/پایین 2020) برسیم.

موقعیت یابی آتی دلار کانادا CFTC COT (آگوست 2020 تا آگوست 2021) (نمودار 5)

پیش بینی فنی هفتگی دلار کانادا: در جستجوی کاتالیزور - نفت هستید؟

در نهایت ، نگاهی به موقعیت یابی در بازار آتی. آبا توجه به COT CFTC برای هفته به پایان رسید 10 آگوست ، دلالان کمی افزایش یافتeir موقعیت خالص دلار کانادا به 7،362 قراردادها ، از 4،799 بالاتر خالص-طولانی جمعاملات برگزار شده در هفته قبل بازار آتی نزدیک به سبک ترین موقعیت خالص خود را از اواسط آوریل 2021 حفظ کرده است.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو ، CFA ، استراتژیست ارشد ارز



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.