در تیزر جدید فیلم Shang-Chi اژدهای آتشین را ببینید

[ad_1] در تیزر تازه منتشر شده از این فیلم، می‌توانیم شاهد دو اژدهای آتشین و طلایی رنگ باشیم که از بالای کوه‌ها عبور می‌کنند. این در حالی است که نشان دادن هر سکانس در تریلرها، قاعدتا معنا و مفهومی خاصی دارد، به همین دلیل نیز چندین و چند بار نشان دادن اژدها باعث می‌شود تا

کد خبر : 88895
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۳۸
در تیزر جدید فیلم Shang-Chi اژدهای آتشین را ببینید

[ad_1]

در تیزر تازه منتشر شده از این فیلم، می‌توانیم شاهد دو اژدهای آتشین و طلایی رنگ باشیم که از بالای کوه‌ها عبور می‌کنند. این در حالی است که نشان دادن هر سکانس در تریلرها، قاعدتا معنا و مفهومی خاصی دارد، به همین دلیل نیز چندین و چند بار نشان دادن اژدها باعث می‌شود تا متوجه شویم که این موجودات، قطعا نقش مهمی را در داستان این فیلم خواهند داشت. به هر حال گفته می‌شود که اگر در داستانی صحبت از یک تفنگ روی دیوار شود، قاعدتا از آن سلاح در ادامه استفاده یا حداقل اشاره خاصی درباره آن خواهد شد که به موضوعی مرتبط است؛ به همین ترتیب نیز اژدها در تیزر فیلم Shang-Chi And The Legend of The Ten Rings نشان داده می‌شود.

با این حال ما هرگز مبارزه‌ای بین شنگ چی و اژدهای حاضر در تریلرها و تیزرها را ندیده‌ایم، از طرفی نیز در داستان‌های کمیک اژدها به عنوان یک کمک برای این شخصیت شناخته می‌شود که در دره ژدهای خفته یا همان The Valley of The Sleeping Dragon حضور دارند. با این حساب، می‌توان برداشت کرد که شنگ چی قاعدتا در مقابل قدرت‌هایی که پدرش از حلقه‌ها به دست آورده شانسی را برای مقاومت ندارد. در نتیجه تصمیم می‌گیرد تا به توصیه فردی دانا که شاید همان وانگ باشد، به سراغ اژدهایی معروف به The Great Protector برود و در آنجا قدرت‌هایی را از آن‌ها دریافت کند که در کنار کونگ فو، توان مقابله با حلقه‌های پدرش را دارد! این موضوع همچنین از هاله قدرت شخصیت شنگ چی نیز پیداست؛ آنجا که در یکی از تریلرها سعی می‌کند تا حلقه‌ها را از پدر خود بگیرد و سپس می‌بینیم که نیرو ماندارین آبی یخی و شنگ چی به رنگ طلایی اژدها است.

به هر حال اینکه آیا این نظریه درباره شنگ چی و ارتباط او با اژدها درست درخواهد آمد یا که نه هنوز نمی‌توان مطمئن بود، اما حداقل با توجه به آنچه که در تیزر فیلم Shang-Chi And The Legend of The Ten Rings معلوم است، می‌توان گفت که نیرو اژدهای افسانه‌ای به کمک این شخصیت آمده و باعث می‌شود تا او ماندارین را شکست دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.