در بزرگترین نمایشگاه تجاری چین، صادرکنندگان نگران اقتصاد جهانی هستند

[ad_1] حال و هوای ضعیف در نمایشگاه کانتون در شهر جنوبی گوانگژو نشان می‌دهد که جهش غیرمنتظره صادرات چین در ماه مارس ممکن است منعکس‌کننده باشد که صادرکنندگان به جای افزایش قدرت اقتصادی، به سفارش‌های تاخیر افتاده در سال گذشته به دلیل محدودیت‌های کووید-19 رسیده‌اند. اولین رویداد تجاری بزرگ از زمانی که چین به طور

کد خبر : 346879
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۵:۵۹
در بزرگترین نمایشگاه تجاری چین، صادرکنندگان نگران اقتصاد جهانی هستند

[ad_1]

حال و هوای ضعیف در نمایشگاه کانتون در شهر جنوبی گوانگژو نشان می‌دهد که جهش غیرمنتظره صادرات چین در ماه مارس ممکن است منعکس‌کننده باشد که صادرکنندگان به جای افزایش قدرت اقتصادی، به سفارش‌های تاخیر افتاده در سال گذشته به دلیل محدودیت‌های کووید-19 رسیده‌اند.

اولین رویداد تجاری بزرگ از زمانی که چین به طور ناگهانی محدودیت های کووید را کنار گذاشت و مرزهایش را دوباره باز کرد، در حالی رخ می دهد که هزینه های استقراض به شدت بالاتر در ایالات متحده و اروپا به تقاضا برای کالاهای ساخت چین ضربه زده است.

کریس لین، نماینده تولید کننده چراغ کریسمس Taizhou Hangjie Lamps، گفت که سفارشات امسال تا کنون 30 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

مشکلات سال گذشته ناشی از اختلالات لجستیکی و تولید بود، اما دولت محلی به حل مشکلات کمک کرد. این یک مسئله داخلی است. الان مشکلات بیرونی داریم. ما نمی‌توانیم آن‌ها را حل کنیم.» لین گفت.

او گفت: «این سال برای ما سخت‌ترین سال خواهد بود، زیرا هزینه‌های برق بیشتر ناشی از جنگ در اوکراین باعث کاهش بیشتر تقاضا برای تزئینات او شده است.

لین گفت که شرکت نمی تواند با قیمت های پایین تر بفروشد، اما ممکن است به دنبال کاهش هزینه های نیروی کار باشد. این شرکت به کارگران قراردادی متکی است که در ماه سپتامبر تا اکتبر پس از تحویل سفارشات کریسمس آزاد می شوند.

اگر امسال سفارشات ضعیف باشد، کارگرانم را زودتر آزاد خواهم کرد.»

Huang Qinqin، مدیر فروش Zhong Shan Shi Limaton Electronics، تولید کننده فن های اگزوز، پس از نصف شدن سفارش ها در سه ماهه اول، افکار مشابهی در مورد کاهش هزینه ها دارد.

هوانگ گفت: «در کارخانه ما، کارگران هنگام سفارش به سر کار می آیند. او گفت که این به معنای اضافه کاری حتی در تعطیلات آخر هفته بود، اما امسال مرخصی کارگران در تعطیلات آخر هفته بیشتر است.

یک تولید کننده دستگاه های اصلاح از شهر نینگبو در شرق نینگبو که خواست نامش فاش نشود، گفت که این شرکت قبلاً کارگران خود را اخراج کرده است و در صورت عدم بهبود سفارشات، قیمت ها را در ماه های آینده کاهش خواهد داد.

بدتر شدن چشم انداز کارگران در صنایع تولیدی باعث ایجاد نگرانی در میان سیاست گذاران خواهد شد که در سال جاری 12 میلیون شغل جدید را در سراسر چین هدف گذاری کرده اند که نسبت به هدف سال گذشته 11 میلیون شغل افزایش یافته است.

ده ها تامین کننده چینی به رویترز گفتند که با توجه به تقاضای ضعیف، قصد ندارند هزینه زیادی برای بهبود خطوط تولید در سال جاری بپردازند.

لونا هو، نماینده فروش Topgrill، که گریل های فضای باز تولید می کند و قیمت ها را 5 درصد کاهش داده است تا خریداران را جذب کند، گفت: ما هیچ برنامه ای برای افزایش سرمایه گذاری نداریم.

ویکی چن، مدیر تجارت خارجی در تولیدکننده سوکت Qinjia Electric، گفت که انتظار افزایش فروش زیادی در این نمایشگاه که تا 5 می ادامه خواهد داشت، نداشت.

کل اقتصاد جهانی در حال حاضر وضعیت ضعیفی دارد و نمایشگاه آن را تغییر نخواهد داد.

(الن ژانگ دیوید کرتون؛ نوشته ماریوس زهاریا؛ ویرایش توسط تام هوگ)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.