در بحبوحه آتش سوزی نیروگاه هسته ای Zaporozhye، نفت ایالات متحده تظاهرات کرد

[ad_1] شهردار شهر انرگودار گفت: نفت آمریکا در پشت نیروگاه اتمی Zaporizhzhia در اوکراین، بزرگترین نیروگاه در نوع خود در اروپا، که اوایل روز جمعه پس از حمله نیروهای روسی به آتش کشیده شد، بالاتر است. مقامات دولت اوکراین از فیدهای توییتر عبور کردند و هشدار دادند که سطوح بالایی از تشعشعات در نزدیکی محل

کد خبر : 173912
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۳۴
در بحبوحه آتش سوزی نیروگاه هسته ای Zaporozhye، نفت ایالات متحده تظاهرات کرد

[ad_1]

شهردار شهر انرگودار گفت: نفت آمریکا در پشت نیروگاه اتمی Zaporizhzhia در اوکراین، بزرگترین نیروگاه در نوع خود در اروپا، که اوایل روز جمعه پس از حمله نیروهای روسی به آتش کشیده شد، بالاتر است.

مقامات دولت اوکراین از فیدهای توییتر عبور کردند و هشدار دادند که سطوح بالایی از تشعشعات در نزدیکی محل کارخانه شناسایی شده است.

شهردار انرگودار دیمیترو اورلوف در یک پست آنلاین گفت که درگیری شدید بین نیروهای محلی و نیروهای روسی رخ داده است و بدون اشاره به جزئیات افزود که تلفاتی نیز در پی داشته است.

اورلوف در کانال تلگرامی خود با اشاره به آنچه تهدیدی برای امنیت جهانی خواند، گفت: در نتیجه گلوله باران مستمر دشمن ساختمان ها و واحدهای بزرگترین نیروگاه هسته ای اروپا، نیروگاه اتمی زاپوریژژیا در آتش سوخت.

اوکراین پس از فرانسه دومین تولیدکننده بزرگ انرژی هسته‌ای اروپا است و انرژی هسته‌ای حدود 50 درصد از برق مورد نیاز این کشور را برآورده می‌کند.

نیویورک تایمز گزارش داد: «شش از 15 رآکتور هسته‌ای فعال اوکراین ارسال برق به شبکه برق این کشور را متوقف کرده‌اند – نرخ قطعی بالایی در مقایسه با عملیات معمول قبل از تهاجم روسیه. کاهش تولید ممکن است ناشی از تداخل جنگ با عملیات نیروگاه‌ها باشد، که نیاز به منابع و مراقبت‌های صنعتی فراوانی دارد. کارشناسان غربی می گویند که کاهش هزینه ها ممکن است به خاموشی های فزاینده تبدیل شود که می تواند کشور تحت محاصره را بیشتر فلج کند.»

قیمت نفت، به طور طبیعی، با توجه به هسته ای افزایش یافت که یک منبع انرژی جایگزین است. بازار نفت همچنین بر این تمرکز دارد که آیا تولیدکنندگان اوپک پلاس، از جمله عربستان سعودی و روسیه، تولید خود را از ژانویه افزایش خواهند داد یا خیر.

پس از تهاجم روسیه به اوکراین، ایالات متحده آشکار بود که می خواهد جریان نفت و گاز بدون وقفه ادامه یابد. با این حال، به دلیل ترکیبی از تحریم های مالی و افزایش بی میلی شرکت ها برای تجارت با روسیه، عرضه تحت تاثیر قرار گرفته است. ما تخمین می زنیم که عرضه نفت روسیه می تواند 1 میلیون بشکه در روز کاهش یابد. بانک ANZ در یادداشتی اعلام کرد: به طور کلی، تقریباً 5 میلیون بشکه در روز نفت خام روسیه ممکن است برای یافتن خریدار با مشکل مواجه شود.

بازار یک شبه پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه ممکن است توافقی در مورد بازگشت ایالات متحده به توافق هسته‌ای ایران در سال 2015 و لغو تحریم‌ها بر صادرات نفت این کشور وجود داشته باشد، تغییر مسیر داد و چشم‌اندازی برای تسکین از دست دادن منابع روسیه ارائه کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.