در آستانه انتشار CPI کلیدی ایالات متحده توسط Investing.com، لبه های دلار کاهش یافت

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه کاهش یافت، اما در آستانه انتشار داده‌های کلیدی تورم که می‌تواند بر تفکر فدرال رزرو تأثیر بگذارد، نزدیک به بالاترین رقم دو دهه اخیر باقی مانده است. در ساعت 3:10 صبح به وقت شرقی (0710 به وقت گرینویچ)، دلار

کد خبر : 205433
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
در آستانه انتشار CPI کلیدی ایالات متحده توسط Investing.com، لبه های دلار کاهش یافت



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه کاهش یافت، اما در آستانه انتشار داده‌های کلیدی تورم که می‌تواند بر تفکر فدرال رزرو تأثیر بگذارد، نزدیک به بالاترین رقم دو دهه اخیر باقی مانده است.

در ساعت 3:10 صبح به وقت شرقی (0710 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.2 درصد کاهش یافت و به 103.715 رسید، اما در نزدیکی بالاترین رقم 104.49 که در ابتدای هفته برای اولین بار از دسامبر به آن رسیده بود، باقی می ماند. 2002.

0.2% افزایش یافت و به 1.0551 رسید، پس از سقوط به پایین ترین سطح بیش از پنج سال گذشته در 1.0469 در پایان ماه گذشته، در حالی که 0.1% به 1.2339 رسید، بالاتر از پایین ترین سطح 22 ماهه 1.2262 که در ابتدای هفته مشاهده شد.

تحلیلگران ING می گویند: «به نظر می رسد ارزهای کم بازده، از جمله یورو و پوند دور از چرخه، طرفدار بازارها هستند، هرچند که نوسانات طولانی مدت بازار و بی ثباتی در احساسات بعید به نظر می رسد که برنده دیگری به جز دلار ایجاد کند.» ، در یادداشتی

توجه به قرائت ماه آوریل ایالات متحده در اواخر جلسه متمرکز شده است، با معامله گرانی که به دنبال نشانه هایی هستند که تورم ممکن است شروع به کاهش کند. انتظار می رود این شاخص در مقایسه با رشد 8.5 درصدی ثبت شده در ماه مارس، سالانه 8.1 درصد افزایش داشته باشد.

هفته گذشته معیار خود را یک شبه 50 واحد افزایش داد که بزرگترین افزایش در 22 سال گذشته بود و سیاستگذاران پس از این حرکت مشتاق بودند به حرکت های بیشتری در این اندازه در جلسات آینده اشاره کنند، اما نه بزرگتر.

رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا در مصاحبه ای پیش از این گفت: «من می گویم که (افزایش نرخ بهره 75 واحدی) با توجه به آنچه که انتظار دارم در اقتصاد طی سه تا چهار ماه آینده اتفاق بیفتد، نتیجه کم احتمالی است. هفته

با این اوصاف، برخی در بازار وجود دارند که هنوز به دنبال افزایش یکباره نرخ بهره سنگین هستند تا فدرال رزرو بتواند از منحنی منحنی پیشی بگیرد تا جایی که به سیاست های پولی انقباضی مربوط می شود.

0.1% کاهش یافت و به 130.29 رسید و پس از رسیدن به بالاترین سطح بیش از دو دهه اخیر 131.35 در روز دوشنبه، کاهش یافت.

ین در بیشتر سال جاری در حال سقوط آزاد بوده است زیرا بانک ژاپن سیاست بازدهی پایین خود را حفظ می کند در حالی که بازده اوراق خزانه ایالات متحده به طور بی امان افزایش یافته است.

با این حال، گلدمن ساکس در یادداشتی گفت، این ارز اکنون “ارزش قابل توجهی” دارد و گفت که اکنون 20 تا 25 درصد کمتر از ارزش دلار در برابر دلار ارزش گذاری شده است و در زمانی که ریسک رکود جهانی در حال افزایش است، ارزان ترین دارایی امن است.

در جاهای دیگر، پس از اینکه داده‌های تورم چین قوی‌تر از حد انتظار بود، با 0.2 درصد رشد ماهانه و 2.1 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل، 0.2 درصد کاهش یافت و به 6.7222 رسید، در حالی که تورم چین نیز 8 درصد رشد سالانه داشت. .

پس از رسیدن به پایین ترین سطح 22 ماهه 0.6911 در اوایل هفته، 0.5% افزایش یافت و به 0.6970 رسید، در حالی که 0.2% کاهش یافت و به 1.2998 رسید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.