در آستانه انتشار گزارش تورم کلیدی ایالات متحده توسط Investing.com، دلار به پایین‌ترین حد خود در دو ماه اخیر رسید

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز چهارشنبه در اروپا به پایین‌ترین سطح خود در دو ماه اخیر رسید، در حالی که با توجه به انتظارات برای افزایش بیشتر نرخ‌های بریتانیا، استرلینگ به بالاترین حد خود در 15 ماه اخیر رسید. در ساعت 03:15 ET (07:15 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا

کد خبر : 374038
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۱۲
در آستانه انتشار گزارش تورم کلیدی ایالات متحده توسط Investing.com، دلار به پایین‌ترین حد خود در دو ماه اخیر رسید

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز چهارشنبه در اروپا به پایین‌ترین سطح خود در دو ماه اخیر رسید، در حالی که با توجه به انتظارات برای افزایش بیشتر نرخ‌های بریتانیا، استرلینگ به بالاترین حد خود در 15 ماه اخیر رسید.

در ساعت 03:15 ET (07:15 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.3 درصد کاهش یافت و به 101.140 رسید و پس از آنکه تعدادی از مقامات فدرال رزرو اعلام کردند که این نرخ را اعلام کردند، ضرر خود را از ابتدای هفته افزایش داد. بانک مرکزی در حال نزدیک شدن به پایان چرخه انقباض سیاست پولی خود بود.

CPI ایالات متحده برای تحریک احساسات دلار

افزایش 25 واحدی نرخ بهره در نشست اواخر این ماه تا حد زیادی قیمت گذاری شده است، اما گزارش تورم مصرف کننده ایالات متحده که در اواخر جلسه ارائه می شود، می تواند به تعیین تعداد افزایش بیشتر در مخزن کمک کند.

پیش‌بینی می‌شود که پس از افزایش 4 درصدی ماه می، تیتر در ماه ژوئن 3.1 درصد افزایش یابد که با 0.3 درصد افزایش، کندترین افزایش سالانه از مارس 2021 خواهد بود. نرخ سالانه از 5.3 درصد به 5 درصد کاهش یافته و برای سومین ماه متوالی کاهش یافته است.

تحلیلگران می گویند: «اقتصاددان ما انتظار یک اجماع 0.3 درصدی را در ماه به ماه دارد که باید همچنان اخبار دلگرم کننده در مورد داستان کاهش تورم ارائه کند – اما همچنان نباید روایت فدرال رزرو را تغییر دهد یا بازارها را برای افزایش قیمت در ماه جولای متقاعد کند. در ING، در یادداشتی.

پوند به بالاترین حد خود در 15 ماه اخیر صعود کرد

0.1% افزایش یافت و به 1.2945 رسید، درست پایین تر از بالاترین نرخ 15 ماهه جدید 1.2970 که در اوایل جلسه به دست آمد، زیرا معامله گران انتظار دارند نرخ بهره افزایش بیشتری داشته باشد.

داده‌های روز سه‌شنبه نشان داد که بریتانیا با سریع‌ترین سرعت ثبت‌شده رشد کرد، و فشار بیشتری بر BoE برای اقدام وارد کرد، در حالی که بانک مرکزی بریتانیا که اوایل چهارشنبه منتشر شد، اعلام کرد که بانک‌های این کشور «به اندازه کافی قوی» برای مقابله با این ریسک هستند. بحران رو به رشد نرخ وام مسکن

با 0.2% افزایش به 1.1025، درست زیر اوج دو ماهه، در حالی که داده های نرم نتوانست انتظارات افزایش بیشتر نرخ بهره را کاهش دهد.

بانک مرکزی کانادا بار دیگر صعود خواهد کرد

0.1% کاهش یافت و به 1.3224 رسید، پیش از آخرین مورد بانک مرکزی کانادا که انتظار می‌رود دومین افزایش متوالی نرخ بهره را به صورت سه ماهه به دنبال داشته باشد.

در ماه ژوئن، بانک مرکزی نرخ بهره را پس از وقفه پنج ماهه به 4.75 درصد افزایش داد و گفت که سیاست پولی با توجه به فشارهای تورمی به اندازه کافی محدودکننده نیست.

0.6% کاهش یافت و به 139.58 رسید، در حالی که ین به نظر می رسد احتمالاً پنجمین جلسه افزایشی را ثبت کند، که طولانی ترین روند برد در حدود هفت ماه گذشته است زیرا بازده خزانه داری ایالات متحده به شدت کاهش یافته است.

همانطور که انتظار می‌رفت، 0.1% افزایش یافت و به 0.6693 رسید، در حالی که 0.1% به 0.6205 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.