دریافت تسهیلات درلحظه، آنلاین و بدون ضامن و وثیقه

برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به صفحه سوالات پرتکرار تسهیلات حساب پشتوانه در وب‌سایت ویپاد مراجعه نموده و یا برای دانلود و نصب اپلیکیشن ویپاد به لینک زیر مراجعه نمایید: دانلود و نصب اپلیکیشن ویپاد، ترابانک پاسارگاد طرح توسعه فراگیری مالی و ارتباط آن با تسهیلات حساب پشتوانه با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، یکی

کد خبر : 284173
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
دریافت تسهیلات درلحظه، آنلاین و بدون ضامن و وثیقه



برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به صفحه سوالات پرتکرار تسهیلات حساب پشتوانه در وب‌سایت ویپاد مراجعه نموده و یا برای دانلود و نصب اپلیکیشن ویپاد به لینک زیر مراجعه نمایید:

دانلود و نصب اپلیکیشن ویپاد، ترابانک پاسارگاد

طرح توسعه فراگیری مالی و ارتباط آن با تسهیلات حساب پشتوانه

با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، یکی از نگرانی‏های همیشگی همه ما وقوع هزینه‏ های پیش‏ بینی نشده ‏ای است که از قبل برای تامین منابع مالی آن آمادگی لازم را نداریم. مثلا اتفاقات مختلفی نظیر رکودهای مقطعی کسب و کار، سفرهای ناگهانی و برنامه ‏ریزی نشده، خرابی ناگهانی تجهیزات الکترونیکی منزل، (خدایی ناکرده) ابتلا به بیماری و هزینه‏ های درمان و … جزء مواردی هستند که همیشه و همه جا در کمین ما هستند. این نگرانی از پیشینه‏ ای تاریخی برخوردار بوده و اصطلاح روز مبادا هم به چنین موقعیت‏ هایی اشاره دارد. یک راه رایج و مطمئن برای مواجهه با نگرانی ‏های این‌چنینی، پس‏ انداز و مراجعه به آن در دوره نیازهای ناگهانی است.

اگر پس ‏انداز ما برای جبران هزینه‏‌های پیش ‏بینی نشده کافی نبود چه طور؟

معمولا افراد برای تامین هزینه ‏های ناگهانی و پیش‏ بینی نشده، به پس ‏انداز خود مراجعه می‏کنند. ولی اگر میزان پس‏ انداز برای این موضوع کافی نبود و یا مثلا بصورت مدت ‏دار در حساب‏ های بانکی سپرده‏ گذاری شده بود و یا به اقلام سرمایه ‏ای مثل سکه و ارز تبدیل شده بود چه طور؟ در این شرایط، شاید راحت‏ ترین راه را بتوان مراجعه به دوستان و اطرافیان و یا استفاده از تسهیلات صندوق ‏های قرض ‏الحسنه خانگی دانست. با این حال، یکی از ایرادات این راه حل این است که ممکن است نخواهیم بار مشکلات خود را به دوستان و اطرافیان منتقل کنیم. تسهیلات صندوق‏ های قرض ‏الحسنه خانگی هم همیشه در دسترس نیستند و نمی‏توان روی آنها بطور دائم حساب کرد. در این مواقع، معمولا دریافت یک وام بانکی کوچک به‌عنوان یکی از گزینه ‏های محبوب به‌ شمار می‏رود.

وام بانکی و مشکلات همیشگیِ نیاز به ضامن و وثیقه، زمان‏ بر بودن، ضرورت سپرده‏ گذاری، عدم وجود اعتبارات و …

دریافت وام ‏های بانکی، یکی از گزینه‏ هاییست که اغلب افراد روی دریافت آن حساب می‏کنند. با این حال به‌دلایل مختلف و علی‌رغم تلاش همه جانبه سیستم بانکی برای تامین نیاز مالی افراد، مشکلاتی نظیر نیاز به ضامن و وثیقه، زمان‏ بر بودن فرایند تشکیل پرونده، انتظار و دریافت تسهیلات، نیاز به سپرده ‏گذاری قبلی در بسیاری از موارد، عدم وجود اعتبار کافی برای اعطای تسهیلات در زمان درخواست و … همه و همه از مواردی هستند که فرایند دریافت تسهیلات را دشوار و بعضاً غیرممکن می‏کنند. اما چاره چیست؟

اینجاست که بانک پاسارگاد به‌عنوان یکی از پیشروهای اجرای طرح توسعه فراگیر مالی، وارد عمل شده و امکان دریافت تسهیلات بدون ‌نیاز به نوبت، مراجعه حضوری، خواب سپرده و ضامن و وثیقه را فراهم کرده است.

دریافت تسهیلات آنلاین بدون ضامن و وثیقه در کوتاه‌ترین زمان ممکن از ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد

اخیرا برنامه‏ ای تحت عنوان ویپاد (متعلق به بانک پاسارگاد) منتشر شده که به کاربران امکان می‏دهد تا علاوه‌بر افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد و نیز دریافت کارت بانکی پاسارگاد در آدرس دلخواه، از امکان دریافت تسهیلات آنلاین و آنی خرد بدون ضامن و وثیقه برخوردار شوند. به این ترتیب که کاربران گرامی می‏توانند پس از نصب برنامه ویپاد و تکمیل مراحل ثبت نام (شامل افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد) و دریافت کارت فیزیکی که ممکن است بسته به شرایط سرویس‏ های استعلامی، از یکساعت تا چند روز طول بکشد، نسبت به درخواست حساب پشتوانه ویپاد (تسهیلات بدون ضامن) اقدام نموده و پس از طی فرایند اعتبارسنجی، حداکثر ظرف مدت ۳ دقیقه تسهیلات مورد نظر خود را بدون نیاز به هرگونه ضامن و وثیقه دریافت نمایند.

گفتنی است مبلغ این تسهیلات به‌صورت پلکانیست. به این صورت که در بار نخست، امکان دریافت تسهیلات ۱ میلیون تومانی برای کاربر فراهم بوده و با دریافت و تسویه به‌موقع تسهیلات هر پله، امکان دریافت مبلغ بیشتر تا سقف ۵ میلیون تومان برای کاربران فراهم می‏شود.

علاقه‌مندان به این تسهیلات، می‌توانند با مراجعه به نسخه تحت وب ویپاد یا دریافت و یا نصب نسخه‌های موبایل موجود در کافه بازار، گوگل‌پلی، مایکت یا سیب‌اپ، پس از افتتاح حساب و دریافت کارت فیزیکی، از تسهیلات بدون ضامن، آنلاین و آنی ترابانک پاسارگاد بهره‌مند شوند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.