درگذشت ۲ چهره مشهور و خبری از «قاتل و وحشی»

[ad_1] درگذشت ر. اعتمادی و میلان کوندرا، یادی از فرخ‌لقا هوشمند، جزییاتی درباره اکران «قاتل و وحشی»، حضور «کپی برابر اصل» کیارستمی در موزه هنر مدرن نیویورک، بزرگداشت سیروس الوند و دعوت تئاترشهر از هنرمندان، جزییاتی از اختتامیه جشنواره «طنز پهلو»، درخشش پنج ایرانی در جایزه جهانی موسیقی، لغو یک‌طرفه روادید ایران با ۶۰ کشور و

کد خبر : 373978
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
درگذشت ۲ چهره مشهور و خبری از «قاتل و وحشی»

[ad_1]

درگذشت ر. اعتمادی و میلان کوندرا، یادی از فرخ‌لقا هوشمند، جزییاتی درباره اکران «قاتل و وحشی»، حضور «کپی برابر اصل» کیارستمی در موزه هنر مدرن نیویورک، بزرگداشت سیروس الوند و دعوت تئاترشهر از هنرمندان، جزییاتی از اختتامیه جشنواره «طنز پهلو»، درخشش پنج ایرانی در جایزه جهانی موسیقی، لغو یک‌طرفه روادید ایران با ۶۰ کشور و آخرین وضعیت پرونده جهانی «منظر فرهنگی الموت» از جمله رویدادهای فرهنگی هنری بیست و یکم تیرماه بود.

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه بیست و یکم تیرماه ر. اعتمادی، نویسنده کتاب‌های پرفروش و عامه‌پسند در نودسالگی از دنیا رفت و مراسم تشییع‌ پیکر و خاکسپاری او احتمالا فردا، پنجشنبه، ۲۲ تیرماه، در بهشت‌ زهرای تهران برگزار شود.

گفت‌وگوی منتشرنشده ر. اعتمادی

داستان‌های عاشقانه ر.اعتمادی از روزنامه‌ به کتاب رسید

این در حالی بود که «میلان کوندرا»، از بزرگ‌ترین نویسندگان ادبیات جهان پس از یک بیماری طولانی در سن ۹۴ سالگی در شهر پاریس از دنیا رفت. 

 فرخ‌لقا هوشمند با نام اصلی فرخ‌لقا پوررسول زاده، هنرمند مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان نیز در چنین روزی در ۸۰ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت؛ به مناسبت سالروز درگذشت این هنرمند فقید بار دیگر به مرور خاطراتی از او در قاب تصویر و نمایش پرداختیم.

«قاتل و وحشی» هنوز در ایران اجازه نمایش ندارد

 در بخش صدور پروانه نمایش سازمان سینمایی درج‌ شده به تاریخ ۲۰ تیرماه پروانه نمایش فیلم «قاتل و وحشی» صادر شده است و این گمانه‌زنی به وجود آمد که مشکل نمایش آخرین ساخته حمید نعمت‌الله که بیشتر به‌خاطر سر تراشیده بازیگر نقش اصلی (لیلا حاتمی) است برطرف شده؛ اما معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی این موضوع را رد و تاکید کرد: اتفاق جدیدی برای فیلم «قاتل و وحشی» حمید نعمت‌الله رخ نداده و این فیلم فقط پروانه نمایش برای خارج از کشور دارد.

جشنواره بین‌المللی فیلم خزر برگزار می‌شود

وزیر ارشاد در حاشیه نشست امروز هیات دولت و در جمع خبرنگاران، با اشاره به توافقات صورت‌گرفته با مقامات روسیه از برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم خزر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

«کپی برابر اصل» کیارستمی در موزه هنر مدرن نیویورک

علاوه بر این، فیلم «کپی برابر اصل» ساخته عباس کیارستمی در برنامه سالانه فیلم موزه‌ هنر مدرن نیویورک (MoMA) به نمایش گذاشته می‌شود.

«اسپیلبرگ» ۲۰ درصد از کارکنانش را اخراج کرد

اولین واکنش‌ها به «اوپنهایمر»: دیوانه‌وار و نفس‌گیر

در خبر دیگری اعلام شد که سریال جدید «حیثیت گمشده» صبح جمعه (۲۳ تیر ماه) در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

بزرگداشت سیروس الوند و دعوت تئاترشهر از هنرمندان 

همچنین برپایی بزرگداشتی برای سیروس الوند، دعوت تئاتر شهر از هنرمندان برای حمایت از طرح پاکسازی این مجموعه و اجرای سه نمایش جدید از جمله دیگر رویدادهای هنری چهارشنبه بود.

جزییاتی از اختتامیه جشنواره «طنز پهلو»

در ادامه اعلام شد که مراسم اختتامیه هفتمین دوره از جشنواره «طنز پهلو» جمعه، ۲۳ تیر ماه در مجتمع فرهنگی هنری سیدالشهدا(ع) اداره فرهنگ و هنر ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار خواهد شد. 

درباره احمدرضا احمدی

افزون بر این‌ها به دنبال درگذشت احمدرضا احمدی، گزارش و گفت‌وگوهایی در ایسنا مخابره شد:

شوخی احمدرضا احمدی با خودش

احمدرضا احمدی الگوی «رضا پروژه» بود

چرا احمدرضا احمدی سال‌های آخر عمرش به دنیای رنگ پناه برد؟

چرا تورهای کنسرت برخی خواننده‌ها را افسرده می‌کند؟

برگزاری تورهای کنسرت هنرمندان موسیقی امری رایج در دنیا است؛ البته برای سلبریتی‌های هالیوودی برگزاری تور کنسرت عمدتا به این صورت است که پس از انتشار یک آلبوم، تورهایی را در شهرها و کشورهای مختلف برگزار می‌کنند و از این طریق درآمدهای میلیاردی به جیب می‌زنند. در همین راستا گفت‌وگویی داشتیم با یکی از نوازندگان موسیقی به نام هومن شیرعلی ـ نوازنده عود و آهنگساز ـ که خود سابقه حضور در کنسرت‌ها و فستیوال‌های مختلف جهانی را دارد.

درخشش ۵ ایرانی در جایزه جهانی موسیقی

علی جعفری‌پویان، باران بدری، فرهاد عبدالهی، همایون سبزواری و پژمان بلورچی توانسته‌اند در جایزه مسابقات جهانی موسیقی موفق به کسب مدال برنز شوند.

چه افرادی برای جشنواره تجسمی جوانان سیاستگذاری می‌کنند؟

رئیس شورای سیاستگذاری سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، با صدور احکام جداگانه‌ای اعضای شورای سیاستگذاری این رویداد هنری را منصوب کرد.

کدام عکس ایرانی سفیر بولیوی را تحت تاثیر قرار داد؟

خودزنی یک هنرمند با نقاشی کردن خودش!

روایت نصب دیوارنگاره حاج قاسم در لبنان+ عکس و فیلم

دیر بجنبیم ایران حذف می‌شود

بررسی لغو یک‌طرفه روادید ایران با ۶۰ کشور

در ادامه، رییس هیأت جامعه تورگردانان ایران از مذاکره با حدود ۵۰ کشور برای برگزاری گردهمایی توراپراتورهای جهان در ایران خبر داد و گفت:‌ اگر بی‌تفاوت باشیم ایران از فهرست مقاصد سفر حذف می‌شود. باید تلاش کنیم بازار ایران را برگردانیم.

از سویی در حالی‌که رییس جامعه تورگردانان ایران درباره حذف تدریجی نام ایران از فهرست مقاصد سفر هشدار می‌دهد، معاون گردشگری کشور از بررسی طرح لغو یک‌طرفه روادید ایران با ۶۰ کشور خبر داد.

پرونده «منظر فرهنگی الموت» امسال به یونسکو می‌رسد

همچنین مدیر پایگاه میراث فرهنگی الموت از در اولویت قرار گرفتن ارائه پرونده «منظر فرهنگی الموت» به یونسکو در سال ۱۴۰۲ برای ثبت جهانی خبر داد و گفت: ضوابط حریم و عرصه این محوطه تاریخی در حال بازنگری است و اقداماتی برای ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم و عرصه این اثر باستانی انجام شده است.

کشف غافلگیرکننده سکه‌های طلا

در نهایت این‌که، یک مرد ساکن ایالات متحده آمریکا هنگام حفاری در مزرعه‌اش، مجموعه بزرگی از سکه‌های تاریخی طلا و نقره کشف کرد.

درآمد عربستان از حج چقدر است؟

پای انسان کِی به آمریکای جنوبی رسید؟

انتهای پیام 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.