درون دریاچه بیت کوین: درس هایی از ماه های من به عنوان یک داوطلب با پروژه پیشگامانه گواتمالا

یک داوطلب از پروژه دریاچه بیت کوین گواتمالا، پاداش کار روی این اقتصاد دایره ای را به اشتراک می گذارد. بیت کوین یک فناوری مخرب است که به عنوان یک جزء اساسی از صنعت مالی ظهور کرده است. کار من در شرکت‌های دوستدار بیت‌کوین به من این امکان را داده است که راه‌های بسیاری را

کد خبر : 331119
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
درون دریاچه بیت کوین: درس هایی از ماه های من به عنوان یک داوطلب با پروژه پیشگامانه گواتمالا


یک داوطلب از پروژه دریاچه بیت کوین گواتمالا، پاداش کار روی این اقتصاد دایره ای را به اشتراک می گذارد.

بیت کوین یک فناوری مخرب است که به عنوان یک جزء اساسی از صنعت مالی ظهور کرده است. کار من در شرکت‌های دوستدار بیت‌کوین به من این امکان را داده است که راه‌های بسیاری را که بیت‌کوین در حال تغییر صنعت است، مشاهده کنم. به دنبال مشارکت بیشتر، یک سفر فقط بیت کوین را آغاز کردم و به پروژه غیرانتفاعی بیت کوین لیک پیوستم.

بیت کوین لیک که در Panajachel، گواتمالا واقع شده است، بیش از یک سال پیش راه اندازی شد. هدف این پروژه ایجاد یک اقتصاد دایره‌ای مبتنی بر بیت کوین است که راه‌حلی جدید و در دسترس برای بازرگانان بدون بانک و همچنین بازرگانان بانکی ارائه می‌کند. در گواتمالا، تقریباً 60 درصد از جمعیت بزرگسال به خدمات مالی رسمی دسترسی ندارند و ابتکار بیت کوین لیک برای بازرگانان داخلی تأثیر قابل توجهی بر جامعه محلی دارد.

من از نزدیک دیدم که این پروژه با موفقیت بیش از 60 تاجر را جذب کرده است که 90 درصد آنها بدون بانک هستند و صرفاً پول نقد و بیت کوین را می پذیرند. این پروژه همچنان به دنبال پشتیبانی و راه‌هایی برای افزایش تجربه بیت‌کوین‌کنندگان در آنجا است. بیت کوین tuk tuk (شکل یک را در زیر ببینید) و قایق بیت کوین (که نام هوشمندانه آن “Peer To Peer” نامیده می شود) نمونه هایی از این ابتکارات هستند.

شکل یک: نسخه ای با مضمون بیت کوین از tuk tuk، وسیله نقلیه بسیار رایج در Panajachel.

بیت کوین لیک در مدت کوتاهی پیشرفت های چشمگیری داشته است. صاحبان مشاغل از سهولت استفاده از بیت کوین شگفت زده شده اند و پروژه های آموزشی موفقیت چشمگیری بوده است. مرکز آموزشی خوسو، اولین مدرسه گواتمالا که دریافت “Mi Primer Bitcoinالبته، دانش‌آموزانش درک استثنایی از بیت‌کوین به دست آورده‌اند. پیشرفت و تأثیر دریاچه بیت‌کوین قابل توجه است و الهام‌بخش همه است.

در طول اولین ماه کار داوطلبانه من با بیت کوین لیک، درک و تعهد من به بیت کوین به طور قابل توجهی افزایش یافته است. به عنوان یکی از اولین کارهایم، داده ها را برای ارزیابی پیشرفت انجام شده در یک سال جمع آوری کردم. همانطور که در شکل های دو، سه و چهار در زیر نشان داده شده است، نمودارها جریان بیت کوین در پروژه و تعداد تراکنش های انجام شده در سال گذشته را نشان می دهند که نشان دهنده رشد قابل توجهی است.

شکل دو: 4674 تراکنش در سال 2022 انجام شد، به ازای هر داده بیت کوین بیچ کیف پول
شکل سه: بیت کوین لیک در سال 2022 حجم بیت کوین 7.39 بیت کوین را به ازای هر داده کیف پول بیت کوین بیچ داشت.

من همچنین شروع به تدریس دوره‌های «Mi Primer Bitcoin» در مدرسه محلی کردم، جایی که دیدن بچه‌ها از مفهوم پول و مزایای بالقوه بیت‌کوین لذت‌بخش بود. در ماه ژانویه، اولین جلسه خود را با 10 شرکت‌کننده برگزار کردیم و قصد داریم که میزبان رویدادهای بیشتری در آینده است. ما همچنین تاجران محلی پرتقال را جمع کرده ایم و با بیت کوین کنندگان از سراسر جهان ملاقات کرده ایم. تمام تلاش های ما به من امید به آینده ای بهتر، نه تنها برای پروژه بلکه برای کل کشور می دهد.

سال گذشته برای صنعت بیت کوین چالش برانگیز بود، با اعتماد از دست رفته زیادی و بازار نزولی که به شدت ضربه خورد. با این حال، ما پشتکار داشتیم و به تمرکز روی رشد و پذیرش ادامه دادیم. حتی با وجود عدم قطعیت و شک از جانب کسانی که بیت کوین را درک نمی کنند، افراد بیشتری برای یادگیری در مورد آن و تشخیص ارزش آن وقت صرف می کنند. بازرگانان متوجه شده اند که می توانند به جای پول نقد فوری از نگهداری بیت کوین سود ببرند و مردم محلی با بیت کوین بیشتر آشنا می شوند و آنها را پذیرای ایده پذیرش این فناوری جدید می کند.

بازرگانانی مانند پدرو، صاحب کافه دل آرته، یک تجارت کوچک و خانوادگی که بیت کوین را می پذیرد، از مزایای استفاده از این فناوری استقبال می کنند. همانطور که توسط پدرو توضیح داده شد، عمل تطبیق با پرداخت‌های کارت اعتباری همراه با هزینه پیوسته و فرآیند پرداخت کند است، در حالی که انتخاب بیت‌کوین یک راه فوری، ارزان‌تر و ساده‌تر را با شبکه لایتنینگ ارائه می‌دهد.

ما داستان های موفقیت مشابه بسیاری را از سایر بازرگانان دیده ایم، که خوشحال کننده است. در مدرسه محلی، Centro Educativo Josué، دانش آموزان در مورد بیت کوین، ارزش و توانایی آن در حل مسائلی مانند تورم یاد می گیرند. در 12 آوریل، دانش دانشجویان خود را در مورد بیت کوین آزمایش خواهیم کرد و مطمئن هستیم که آنها به خوبی آماده خواهند شد. از شما خوش آمد می‌آید که یکی از افرادی باشید که از طریق تماس با دانش‌آموزان را امتحان می‌کنند دریاچه بیت کوین در توییتر.

بیت کوین لیک گام های شگرفی در ارتقای اقتصاد دایره ای با بیت کوین برداشته است. من از هر کسی که علاقه مند به حمایت از فرزندخواندگی و تجربه مناظر زیبا، فرهنگ و مهمان نوازی Panajachel است، تشویق می کنم که از ما دیدن کنند. شما از پیشرفت ما شگفت زده خواهید شد و بازرگانان از پذیرفتن صندلی شما هیجان زده خواهند شد. با هم می توانیم آینده بهتری با بیت کوین ایجاد کنیم.

این یک پست مهمان توسط رودی گالاردو است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.