دردسر عجیب داور لیگ برتری در فرودگاه

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هدست‌های داوران فوتبال اگرچه چند ماهی است از سوی فدراسیون خریداری شده و مسابقات لیگ برتر با این تکنولوژی صوتی نزد داوران حاضر در زمین برگزار می‌شود، اما حالا یک مشکل دیگر در مسیر تسهیل قضاوت داوران فوتبال به وجود آمده است. امیر عرب‌براقی داور جوان و بین‌المللی فوتبال ایران

کد خبر : 480456
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۴:۱۵
دردسر عجیب داور لیگ برتری در فرودگاه

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هدست‌های داوران فوتبال اگرچه چند ماهی است از سوی فدراسیون خریداری شده و مسابقات لیگ برتر با این تکنولوژی صوتی نزد داوران حاضر در زمین برگزار می‌شود، اما حالا یک مشکل دیگر در مسیر تسهیل قضاوت داوران فوتبال به وجود آمده است.

امیر عرب‌براقی داور جوان و بین‌المللی فوتبال ایران که امروز در برنامه شبکه ورزش حضور یافته بود، از مشکل جابه‌جایی هدست‌های رادیویی داوران پرده برداشت و اعلام کرد که در فرودگاه‌ها مأمورین حفظ امنیت همکاری لازم را با آنها انجام نمی‌دهند.

عرب‌براقی در این خصوص گفت: «بعضی دوستان در فرودگاه‌ها لطف دارند و همکاری می‌کنند، اما در بعضی شهرها دائما ما را سؤال‌پیچ می‌کنند که این سیستم‌ها برای چیست. خب مشخص است برای چیست، من توضیح می‌دهم که داور هستم و ابزار کارم است. کارت شناسایی هم دارم، اما بازهم بعضی دوستان همکاری نمی‌کنند.»

او در این خصوص به بیان اتفاقی پرداخت که چند روز پیش برایش رخ داده و گفت: «در همین عید نوروز برای قضاوت در مقدماتی جام جهانی از کشور خارج شدم و هنگام برگشت با اینکه نصفه‌شب بود و خسته بودیم، دوست عزیزی ما را نگه داشت و گفت سیستم رادیویی اینجا می‌ماند و ضبط می‌شود! دلیل این مسئله را نمی‌دانم و امیدوارم مسئولان در فدراسیون فکری به حال این موضوع کنند تا دیگر مشکل جابه‌جایی هدست‌ها که ابزار کارمان هستند را نداشته باشیم.»

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.