درخواست کسب و کارهای ویتنام برای آموزش بلاک چین به دانشجویان و متخصصان فناوری اطلاعات – اخبار بلاک چین بیت کوین

اعضای بخش بلاک چین در حال گسترش ویتنام از دولت و موسسات آموزشی خواسته اند تا توجه بیشتری را به کمبود استعداد معطوف کنند. با توجه به اینکه کمبود پرسنل واجد شرایط یک چالش جهانی است، آنها می گویند که کشور باید به کمبود آموزش رسیدگی کند. بازیگران صنعت نیاز رو به رشد به کارشناسان

کد خبر : 277185
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
درخواست کسب و کارهای ویتنام برای آموزش بلاک چین به دانشجویان و متخصصان فناوری اطلاعات – اخبار بلاک چین بیت کوین


اعضای بخش بلاک چین در حال گسترش ویتنام از دولت و موسسات آموزشی خواسته اند تا توجه بیشتری را به کمبود استعداد معطوف کنند. با توجه به اینکه کمبود پرسنل واجد شرایط یک چالش جهانی است، آنها می گویند که کشور باید به کمبود آموزش رسیدگی کند.

بازیگران صنعت نیاز رو به رشد به کارشناسان بلاک چین در ویتنام را برجسته می کنند

ویتنام تنها کشوری نیست که در جستجوی توسعه دهندگان بلاک چین است که این کمبود به عنوان یک مشکل رایج برای کشورهایی مانند ایالات متحده، چین و هند نیز دیده می شود. مدیران تجاری به رسانه‌های محلی گفتند که وقتی نوبت به فناوری جدید می‌رسد، ویتنام برای اولین بار در وضعیتی مشابه این مراکز فناوری قرار دارد و به همان اندازه کم کار است.

فام ون هوی، مدیرعامل Moonlab، شرکتی که روی پروژه‌های بلاک چین و متاورس کار می‌کند، گفت: کمبود تخصص هم در ویتنام و هم در سطح بین‌المللی اجتناب‌ناپذیر است. او به نقل از روزنامه انگلیسی زبان ویتنام نیوز توضیح داد:

جذب نیروی انسانی متخصص در این زمینه بسیار دشوار است زیرا بلاک چین هنوز کاملاً جدید است و هیچ برنامه آموزشی در دانشگاه ها، کالج ها یا حتی مراکز فناوری اطلاعات در کشور وجود ندارد.

هوی همچنین خاطرنشان کرد که اگر ویتنام می‌خواهد از نظر کمی و کیفی به مرکزی برای استعدادهای بلاک چین تبدیل شود، باید بر آموزش در همه سطوح تمرکز کرده و گفت‌وگو درباره فناوری بین مقامات دولتی، صاحبان مشاغل و مدیران و همچنین آغاز شود. کارمندان و دانش آموزان

هوی همچنین اصرار داشت که کشور باید تلاش کند کارشناسان ویتنامی را که در خارج از کشور آموزش دیده اند یا در حال کار هستند با فرصت های شغلی و دستمزد جذاب بازگرداند. این مقام اجرایی بر اهمیت برنامه های همکاری بین المللی نیز تاکید کرد.

مدیرعامل Moonlab معتقد است که کسب‌وکارهای موفق بلاک چین باید دوره‌هایی را برای دانشجویان IT و دوره‌های کارآموزی برگزار کنند تا مهارت‌ها و دانش آنها را در مورد بلاک چین افزایش دهند و در عین حال حقوق جذابی برای افرادی که به شرکت‌هایشان می‌پیوندند، ارائه دهند.

Phan Duc Trung، نایب رئیس انجمن بلاک چین ویتنام گفت: «ویتنام باید به زودی مراکز آموزشی و دوره‌هایی را برای این صنعت فناوری در دانشگاه‌ها و کالج‌ها ایجاد کند. وی افزود که این سازمان در حال حاضر مشغول آماده سازی کارشناسان واجد شرایطی است که می توانند در تحقیقات، آزمایش و استقرار بلاک چین مشارکت کنند.

هوی نگوین، یکی از بنیانگذاران Kardiachain، اظهار داشت: «این اولین بار است که ویتنام با یک فناوری جدید در یک موقعیت شروع با کل جهان قرار دارد. او متقاعد شده است که اگر کشور بتواند از ریشه با مشکل مقابله کند، می تواند نیازهای بازار را در 5 تا 10 سال آینده برآورده کند و به اجرای گسترده کمک کند.

برچسب ها در این داستان

بلاک چین، مشاغل بلاک چین، شرکت های بلاک چین، کارشناسان بلاک چین، فناوری بلاک چین، دوره ها، آموزش، مدیران اجرایی، کارشناسان، متخصصان فناوری اطلاعات، متخصصان، آموزش، مراکز آموزشی، دانشگاه ها، ویتنام، ویتنامی

آیا انتظار دارید ویتنام برای آموزش و آموزش بلاک چین تلاش بیشتری کند؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.