درخواست ژاپن از ایران و پاکستان

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایرنا،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ژاپن، یوشیماسا هایاشی نوشت، دبیر ارشد کابینه این کشور امروز پنجشنبه گفت که ژاپن از ایران و پاکستان می‌خواهد تا خویشتنداری کنند و اینکه توکیو به دقت وضعیت را زیر نظر خواهد داشت. علیرضا مرحمتی معاون امنیتی انتظامی استاندار

کد خبر : 456411
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
درخواست ژاپن از ایران و پاکستان

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایرنا،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ژاپن، یوشیماسا هایاشی نوشت، دبیر ارشد کابینه این کشور امروز پنجشنبه گفت که ژاپن از ایران و پاکستان می‌خواهد تا خویشتنداری کنند و اینکه توکیو به دقت وضعیت را زیر نظر خواهد داشت.

علیرضا مرحمتی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه گفت: ساعت چهار و پنج دقیقه صبح امروز پنجشنبه، صدای چند انفجار در محدوده شهرستان سراوان به گوش رسید که پس از بررسی‌های انجام شده، متوجه شدیم پاکستان یکی از روستاهای مرزی ایران را با موشک مورد هدف قرار داده است.

پیش از این احمد وحیدی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران تعداد کشته های حمله موشکی پاکستان به روستایی در نزدیکی مرز ایران را که همگی از اتباع خارجی بودند، ۹ نفر اعلام کرد.

سراوان از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان امروز در کنفرانس مطبوعاتی خود بر تلاش‌های این‌ کشور برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران در مقابله با چالش‌ تروریسم تاکید کرد و گفت: ایران کشور برادر ما است و پاکستان به حاکمیت و تمامیت ارضی همسایه خود احترام می‌گذارد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز پنجشنبه حمله انجام شده توسط پاکستان به منطقه مرزی جمهوری اسلامی ایران را محکوم و تاکید کرد که بمنظور ابلاغ رسمی اعتراض و درخواست توضیح دولت پاکستان در این رابطه، کاردار سفارت این کشور در تهران در حال احضار به وزارت امورخارجه است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.