درخواست چین از آمریکا درباره کره شمالی

به گزارش خبرگزاری رویترز، اخیرا کاخ سفید اعلام کرد، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تصمیم به اتخاذ یک رویکرد جدید برای اعمال فشار بر کره شمالی به منظور وادار کردن این کشور به تسلیم تسلیحات هسته ای و موشکهای بالستیکش گرفته که بیشتر در جستجوی دیپلماسی است اما به دنبال یک چانه زنی بزرگ با کیم

کد خبر : 49966
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
درخواست چین از آمریکا درباره کره شمالی



به گزارش خبرگزاری رویترز، اخیرا کاخ سفید اعلام کرد، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تصمیم به اتخاذ یک رویکرد جدید برای اعمال فشار بر کره شمالی به منظور وادار کردن این کشور به تسلیم تسلیحات هسته ای و موشکهای بالستیکش گرفته که بیشتر در جستجوی دیپلماسی است اما به دنبال یک چانه زنی بزرگ با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی نیست.

سفیر چین در سازمان ملل این اظهارات را در ضمن رسیدن ریاست دوره ای شورای امنیت این سازمان به کشورش مطرح کرده و در ادامه از دولت جو بایدن خواست کمپین فشار اقتصادی بر کره شمالی را کاهش دهد.

ژانگ که در ماه مه شورای امنیت را رهبری میکند تاکید کرد: با توجه به آنچه که ما در سالهای اخیر مشاهده کرده ایم، ما معتقدیم که تلاشهای دیپلماتیک نمایانگر مسیر درست هستند.

ژانگ در ادامه گفت، خواستار آن است که شورای امنیت سازمان ملل در زمینه رسیدگی به مساله کودتای نظامی در میانمار در برابر اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا آ.سه.آن کوتاه بیاید.

وی افزود، حتی با وجود اینکه دولت نظامی میانمار برنامه رهبران منطقه برای کمک به پایان خشونتها در این کشور را رد کرده اما دیپلماسی در قبال این کشور باید از طریق آ.سه.آن به جریان بیفتد.

ژانگ همچنین به شرح اولویت های چین به عنوان رئیس شورای امنیت در ماه مه پرداخته که شامل پر رنگ کردن تلاشها برای تقویت چند جانبه گرایی، رسیدگی به نزاع های منطقه ای در آفریقا و تداوم تمرکز بر کمک به دنیا به منظور رسیدگی به همه گیری کووید-19 است به گفته ژانگ، در راستای این تلاشها قرار است وانگ یی، وزیر خارجه چین در ماه مه میزبان دست کم دو نشست عالی رتبه مجازی باشد.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.